Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, moroklompen skrev:

Er vel godt mulig moren ikke har noe særlig familie? På morssiden min er jeg enebarn, samme er min mor og begge hennes foreldre er døde. Det er altså ingen besteforeldre, tanter/onkler, søsken eller kusiner/fettere på den ene siden av familien min.

Hun har familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova
3 timer siden, O.G. skrev:

Hvor er hennes familie på morsiden? De laget ikke noe kvalm. Og nei, var mange som manglet av BRF, folk som er på Sandringham i julen og som det er naturlig å invitere i bryllup. De ble byttet ut med kjendisvenner...

Hva betyr BRF? Moren så temmelig alene ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er heldig som i det minste hadde moren sin der. Når jeg og min mann gifter oss vil ingen fra hans familie bli invitert og kun 2 av barndomsvennene hans. Må være noe sykt merkelig med han? ;) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aubree skrev:

Syns hun er heldig som i det minste hadde moren sin der. Når jeg og min mann gifter oss vil ingen fra hans familie bli invitert og kun 2 av barndomsvennene hans. Må være noe sykt merkelig med han? ;) 

Bare 2 barndomsvenner og ingen familie?Gud, for en merkelig mann du har :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bossa Nova skrev:

Hva betyr BRF? Moren så temmelig alene ut.

British Royal Family. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/21/2018 den 22.49, Speedmaster skrev:

Greit nok? Det er jo en ekstrem forskjell mellom to stykker som har hatt et forhold i ti år, og to som gifter seg etter en blind date for 22 måneder siden?

Katie er hel ved, håper vi kan si det samme om Meghan om noen år, men har mine tvil...

Hvorfor i allverden er det at det var blind date negativt?

Forskjellen er også at begge er godt voksne mennesker, mens William og Kate var veldig unge, noe som kanskje også bidro til at det ble på et tidspunkt slutt mellom de. Jeg husker faktisk også at pressen omtalte Kate nedverdigende som "Waity Katie" og hun ble hengt ut for å ha hatt planer om å fange ham og å ha jobbet i kulissene med det lenge før de to engang ble kjent med hverandre.. For ikke å snakke om familien hennes, den sorte får onkelen hennes osv.. Nå er det ingen som "husker" det og alle er såre fornøyd med Kate, nå er det i stedet prins Harrys utkårede som får gjennomgå.. Sladrepressen endrer seg aldri. 

Jeg selv har ingen personlige meninger om Meghan (annet enn at hennes karakter på Suits er sutrete og slitsom), men jeg reagerer på alle skal dømme henne utelukkende basert på rykter. Jeg tenker egentlig at hun er mest sannsynlig hverken bedre eller verre enn folk flest og at hun og ektemannen passer sikkert bra sammen. At hun har en familie som er gal kan hun ikke belemres for og jeg tenker at hvis Meghan hadde skrevet et innlegg her om sin ondskapsfulle halvsøster som spredte rykter og gjorde alt i sin makt for å ødelegge hadde hun fått støtte fra alle (unntatt trollene) om å kutte henne utav livet sitt og i hvertfall ikke invitere henne i bryllupet sitt.. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, moroklompen skrev:

Er vel godt mulig moren ikke har noe særlig familie? På morssiden min er jeg enebarn, samme er min mor og begge hennes foreldre er døde. Det er altså ingen besteforeldre, tanter/onkler, søsken eller kusiner/fettere på den ene siden av familien min.

Meghan har tre onkler og en tante (og deres familier). På morssiden har hun både en onkel og en tante, og selv om jeg ikke har sett noen hevde at den delen av familien har laget noe bråk, så var heller ikke de invitert. Hvis jeg husker riktig var onkelen en tidligere diplomat. Tydeligvis har hun bestemt seg for at ingen fra familien skulle komme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/21/2018 at 10:00 PM, Rosalie said:

Det interessante er jo at hun hadde unngått mye av støyen dersom hun hadde svelget kameler mothårs og invitert søsknene sine. Var vel ikke alle på prinsens side som er av hans favoritter, heller, men de var da invitert for det. 

Hadde du virkelig tatt sjansen på det, når du vet at alt kringkastes til hele verden, med dronningen tilstede, og at spørsmålet "er det noen innsigelser mot dette giftermålet" kommer opp under seremonien?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Chaya skrev:

Meghan har tre onkler og en tante (og deres familier). På morssiden har hun både en onkel og en tante, og selv om jeg ikke har sett noen hevde at den delen av familien har laget noe bråk, så var heller ikke de invitert. Hvis jeg husker riktig var onkelen en tidligere diplomat. Tydeligvis har hun bestemt seg for at ingen fra familien skulle komme.

For de kan jo ikke gjøre mer for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, brainstorm skrev:

Hadde du virkelig tatt sjansen på det, når du vet at alt kringkastes til hele verden, med dronningen tilstede, og at spørsmålet "er det noen innsigelser mot dette giftermålet" kommer opp under seremonien?

 

Ja. Nettopp fordi dronningens tilstedeværelse gjør de fleste spake. Og det hadde garabtert blitt stilt krav om at familiemedlemmene måtte gjennom «Royal etikette 101» med hoffansatte før bryllupet. De hadde heller ikke fått sitte som en gruppe overlatt til seg selv i kirken, men hatt utplassert «barnevakter» ved seg. Og hadde de mot all formodning ikke oppført seg under lunsjen eller festen, hadde de raskt blitt geleidet diskret ut. Vanskelige gjester er nok ikke et ukjent fenomen ved større royale tilstelninger. 

Jeg har full forståelse for at M.M. ikke ønsket å invitere dem, men hadde hun valgt å gjøre det, hadde hun spart seg for mye mediestøy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen på morssiden har jobbet som diplomat. Tror nok han kan å oppføre seg, ellers ville han ikke hatt en slik posisjon.

Jeg synes det så trist ut med moren stående der helt alene. Tror ikke det kunne være så hyggelig, selv om de sikkert tok seg av henne så godt de kunne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Chaya skrev:

Onkelen på morssiden har jobbet som diplomat. Tror nok han kan å oppføre seg, ellers ville han ikke hatt en slik posisjon.

Jeg synes det så trist ut med moren stående der helt alene. Tror ikke det kunne være så hyggelig, selv om de sikkert tok seg av henne så godt de kunne.

Ja, og han hjalp henne med internship på den amerikanske ambassaden i Argentina, og han er liksom ikke god nok til å få være i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, og han hjalp henne med internship på den amerikanske ambassaden i Argentina, og han er liksom ikke god nok til å få være i bryllupet.

Altså vet dere at de ikke var der? Eller at de ikke var invitert forsåvidt? Er jo mulig at familiemedlemmer ikke ønsker å være i søkelyset og holdt en lav profil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

For en latterlig diskusjon! 

Så utrolig enig! At folk gidder å bry seg så mye om andres forhold. :sFun_sleeping: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

For en latterlig diskusjon! 

 

2 timer siden, Missfitness skrev:

Så utrolig enig! At folk gidder å bry seg så mye om andres forhold. :sFun_sleeping: 

Vi er i rampelysforumet, vi diskuterer kjendiser og deres forhold her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Faren vant visst en lottogevinst på rundt 700 000 dollar i sin tid (mener det var summen), og det var gjennom det beløpet han betalte for at hun gikk på en god katolsk jenteskole, samt hennes høyere utdanning på Northwestern. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
50 minutter siden, hvit.rose skrev:

Faren vant visst en lottogevinst på rundt 700 000 dollar i sin tid (mener det var summen), og det var gjennom det beløpet han betalte for at hun gikk på en god katolsk jenteskole, samt hennes høyere utdanning på Northwestern. 

Om det er sant,er det litt smålig å kreve tilbakebetaling i alle fall fra tiden på jenteskolen..

Men det er mange løse tråder i alle disse historiene om MM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...