Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Sisti skrev:

Jeg diskuterer jo med ei som mener at man BØR rydde opp etter foreldrenes rot, og det er jeg uenig i. 

Gjør du det?

Jeg har ikke skrevet at Meghan burde rydde opp i foreldrenes rot. Det jeg har skrevet er at hvis det er riktig at faren hjalp henne økonomisk gjennom utdannelse/karriere, så er det rart om hun ikke hjelper ham tilbake når han er i problemer. At hun skal rydde opp i alt rot og betale all gjeld, det har jeg aldri påstått, og det mener jeg heller ikke.

Det er også litt underlig om ingen venner av henne fra barndom/oppvekst/utdanning var til stede i bryllupet. Ingen slekt eller familie (bortsett fra moren), ingen venner. Oprah Winfrey på 64, eller George Clooney på 57, kan vel knapt betegnes som barndomsvenner...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orfeus
51 minutter siden, Chaya skrev:

Gjør du det?

Jeg har ikke skrevet at Meghan burde rydde opp i foreldrenes rot. Det jeg har skrevet er at hvis det er riktig at faren hjalp henne økonomisk gjennom utdannelse/karriere, så er det rart om hun ikke hjelper ham tilbake når han er i problemer. At hun skal rydde opp i alt rot og betale all gjeld, det har jeg aldri påstått, og det mener jeg heller ikke.

Det er også litt underlig om ingen venner av henne fra barndom/oppvekst/utdanning var til stede i bryllupet. Ingen slekt eller familie (bortsett fra moren), ingen venner. Oprah Winfrey på 64, eller George Clooney på 57, kan vel knapt betegnes som barndomsvenner...

Ja, hvor var venninnene? Var det ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
46 minutter siden, Chaya skrev:

Gjør du det?

Jeg har ikke skrevet at Meghan burde rydde opp i foreldrenes rot. Det jeg har skrevet er at hvis det er riktig at faren hjalp henne økonomisk gjennom utdannelse/karriere, så er det rart om hun ikke hjelper ham tilbake når han er i problemer. At hun skal rydde opp i alt rot og betale all gjeld, det har jeg aldri påstått, og det mener jeg heller ikke.

Det er også litt underlig om ingen venner av henne fra barndom/oppvekst/utdanning var til stede i bryllupet. Ingen slekt eller familie (bortsett fra moren), ingen venner. Oprah Winfrey på 64, eller George Clooney på 57, kan vel knapt betegnes som barndomsvenner...

Flere av hennes venner fra bla studietiden skal vel ha vært til stede, men er jo kjendisene som får fokus. Om Meghan har hjulpet faren sin økonomisk vet vi ikke noe om, godt mulig hun har tilbakebetalt et beløp men at han likevel har rotet det til. Og jeg skjønner godt hvis hun på et tidspunkt satte foten ned. Men dette vet vi ingenting om. Og hvorfor er foreldrene skilt? Kanskje moren fikk nok av et surrehode? Igjen spekulasjon.

Men vet av erfaring at man kan gi og gi til visse familiemedlemmer og det blir aldri nok, de roter det til igjen. Og de føler nærmest fordi at andre har fått seg gode jobber, så skylder de å betale andre i familien som er fattige, selv om de selv lever over evne og hiver penger ut av vinduet. Så dette er helt umulig å vite for utenforstående.

Jeg synes MM har vært flink (pussig med de M ene forresten, minner om noe annet😄). Hun har jobbet hardt og studert, klart seg selv og kommet seg så høyt som man kan komme. Jeg må ta av meg hatten og bli imponert. Om dette vil vare det vet ingen, men jeg håper det.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
2 minutter siden, orfeus skrev:

Ja, hvor var venninnene? Var det ingen?

Jo de var der, må Google 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hvit.rose skrev:

Jo de var der, må Google 🙂

OK, mye ulik informasjon, tydeligvis. Noen steder står det at det ikke deltok familie og venner (utenom moren), og du har funnet ut noe annet :)

Ikke så viktig, jeg kommenterte i hovedsak fordi jeg syntes det ble veldig lite nyansert. Det er sjelden bildet er helt sort/hvitt, der alle andre enn bruden er drittsekker... Men det er jo litt trist at ingen fra slekten/familien kunne være til stede i bryllupet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
5 minutter siden, Chaya skrev:

OK, mye ulik informasjon, tydeligvis. Noen steder står det at det ikke deltok familie og venner (utenom moren), og du har funnet ut noe annet :)

Ikke så viktig, jeg kommenterte i hovedsak fordi jeg syntes det ble veldig lite nyansert. Det er sjelden bildet er helt sort/hvitt, der alle andre enn bruden er drittsekker... Men det er jo litt trist at ingen fra slekten/familien kunne være til stede i bryllupet hennes.

https://www.google.no/amp/s/www.townandcountrymag.com/society/tradition/gmp13935674/meghan-markle-friends/

Jessica Mulroney var der, hennes sønner holdt sløret. Og Benita Litt var også der, hennes to barn var brudepiker. Resten vet jeg ikke om var der, men det vil jeg jo tro. Var kun moren fra familien. Akkurat det er jo uvanlig ja, godt mulig det er en historie der som MM ikke vil skal komme ut. Men ellers er det jo ikke alle som har så stor familie, eller som ønsker kontakt med alle bare fordi de er familie. Halvbroren og halvsøsteren virker ikke som trivelige folk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk legger seg virkelig i selen for å finne alle mulige feil med Meghan..

Interessant :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SøtMelon skrev:

Folk legger seg virkelig i selen for å finne alle mulige feil med Meghan..

Interessant :)

Kanskje vi bare ønsker å nyansere litt det du skriver. Kanskje hun er så fantastisk som du tror, men du kjenner henne vel ikke personlig du heller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Håper du ikke mener meg, jeg legger meg i selen for å finne rett info og forsvarer henne og 😄

Men hun trigget utvilsomt et sjalusi-gen hos mange av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interessante er jo at hun hadde unngått mye av støyen dersom hun hadde svelget kameler mothårs og invitert søsknene sine. Var vel ikke alle på prinsens side som er av hans favoritter, heller, men de var da invitert for det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rosalie skrev:

Det interessante er jo at hun hadde unngått mye av støyen dersom hun hadde svelget kameler mothårs og invitert søsknene sine. Var vel ikke alle på prinsens side som er av hans favoritter, heller, men de var da invitert for det. 

De på prinsens side klarer vel å oppføre seg i tillegg, så da er det jo ikke noe problem å invitere dem, selv om de ikke er hans favoritter.

Meghans søsken er en annen side av skalaen. De hadde nok mest sannsynlig fått mye fokus under bryllupet pga dramaet og tullet de satte i gang før bryllupet, og de hadde nok prøvd å stoppe bryllupet. Sånne folk hadde ikke jeg heller invitert i bryllup. Familie eller ei..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
3 minutter siden, Rosalie skrev:

Det interessante er jo at hun hadde unngått mye av støyen dersom hun hadde svelget kameler mothårs og invitert søsknene sine. Var vel ikke alle på prinsens side som er av hans favoritter, heller, men de var da invitert for det. 

Jeg må si at slik halvbroren fremstår, alkoholisert og aggressiv, så hadde jeg ikke ønsket han i min nære krets. Halvsøsteren vet jeg ikke, hun er jo syk så mulig det virker inn. Men hun uttalte jo seg helt forferdelig om henne da forholdet ble kjent. Så kamelene er vel såpass hårete at hun foretrekker denne balubaen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hvit.rose skrev:

Håper du ikke mener meg, jeg legger meg i selen for å finne rett info og forsvarer henne og 😄

Men hun trigget utvilsomt et sjalusi-gen hos mange av oss!

Nei, du er jo flink og finner fakta :)

Og jeg er ikke ute etter å sverte en dame jeg aldri har møtt eller har noe som helst forbindelse med, men jeg syntes det skurret en hel del når ingen fra slekten eller den nærmeste familie var der, og det ble nevnt ingen barndomsvenner. Jeg tror det er mye vi ikke vet (og det er helt greit).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, orfeus skrev:

Ja, hvor var venninnene? Var det ingen?

Vet dere hvem som er hennes venner da? Så i hvertfall presentert venninner som var i bryllupet, som hadde kjent Meghan i 15-16 år. Og om hun har gamle venner der, så går kanskje de under radaren, for vi legger jo mest merke til de kjente. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rosalie skrev:

Det interessante er jo at hun hadde unngått mye av støyen dersom hun hadde svelget kameler mothårs og invitert søsknene sine. Var vel ikke alle på prinsens side som er av hans favoritter, heller, men de var da invitert for det. 

Tja, ville du invitert noen som alltid tiltalte din mor som " the maid" mens faren din var gift med henne. Søsteren så ned på Meghans mor da de bodde sammen pga av hudfargen. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, 2018_gjest skrev:

De på prinsens side klarer vel å oppføre seg i tillegg, så da er det jo ikke noe problem å invitere dem, selv om de ikke er hans favoritter.

Meghans søsken er en annen side av skalaen. De hadde nok mest sannsynlig fått mye fokus under bryllupet pga dramaet og tullet de satte i gang før bryllupet, og de hadde nok prøvd å stoppe bryllupet. Sånne folk hadde ikke jeg heller invitert i bryllup. Familie eller ei..

Enig. Skjønner meg ikke på dere som sier hun burde ha invitert de. Hvorfor invitere noen som bare er ute etter å lage kvalme og som ikke støtter deg i det hele tatt? Skjønner veldig godt hun ikke inviterte de, så barnslig de har oppført seg. Hadde broren min sendt brev til min forlovede og sagt stygge tung om meg og at han bør avlyse bryllupet, så hadde jeg ikke giddet å invitert han i midt bryllup. Hell no. Familie eller ei

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, tirben skrev:

Tja, ville du invitert noen som alltid tiltalte din mor som " the maid" mens faren din var gift med henne. Søsteren så ned på Meghans mor da de bodde sammen pga av hudfargen. 

 

Nei, jeg hadde ikke gjort det

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chaya skrev:

Kanskje vi bare ønsker å nyansere litt det du skriver. Kanskje hun er så fantastisk som du tror, men du kjenner henne vel ikke personlig du heller?

Det eneste jeg sier, er at halvsøsknene må la henne være i fred..  Kjenner henne ikke, men hennes søsken er veldig lik mine i oppførsel.

Etter at hun fant sammen med prinsen, "våknet" tilfeldigvis familien hun ikke hadde kontakt med. Noen av dem skal på toppen av alt, ha forsøkt å oppfordre til å stoppe bryllupet. 

Hun bør aldri ha noe med dem å gjøre, da de trenger pengene og berømmelsen hennes mer enn hun trenger dem. De gjør mer skade enn nytte :)

Håper Meghan blir lykkelig der veien nå har ført henne. Den nye familien er i alle fall veldig fornøyde med henne.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SøtMelon said:

Den nye familien er i alle fall veldig fornøyde med henne.

 

 

Enn så lenge... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, 2018_gjest skrev:

De på prinsens side klarer vel å oppføre seg i tillegg, så da er det jo ikke noe problem å invitere dem, selv om de ikke er hans favoritter.

Meghans søsken er en annen side av skalaen. De hadde nok mest sannsynlig fått mye fokus under bryllupet pga dramaet og tullet de satte i gang før bryllupet, og de hadde nok prøvd å stoppe bryllupet. Sånne folk hadde ikke jeg heller invitert i bryllup. Familie eller ei..

Å invitere dem i bryllupet, var vel den store drømmen for disse. De ville blitt gratispassasjerer inn i rampelyset, og sko seg på Meghans suksess.

Å gi dem ytterligere mer oppmerksomhet, ville være som å mate trollet :) Håper Meghan ALDRI gjør det, da de nok ikke vil komme til å gi seg..

Meghan er gift nå, og vil som alle andre fokusere på kjærligheten. De skal vel også ha barn, og utføre en rekke kongelige plikter.. Det blir travelt og mer enn nok å tenke på :) 

Halvsøsknene må gi slipp nå, og finne seg en hobby :fnise:

Endret av SøtMelon
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...