Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

Gjest Sisti
6 minutter siden, FrodeF said:

Så du vet alt om hennes og farens økonomi? 

Dette er KG damer i et nøtteskall. Dere tror på alt dere leser i media og blir eksperter på mennesker dere ikke vet en dritt om. Skjerp deg. 

Hevder du at sladrepressen ikke er en pålitelig kilde??? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sisti
1 minutt siden, Chaya said:

Jeg synes du med fordel kan skjerpe deg selv. I tillegg kan du lese det jeg har postet en gang til. Der står det at jeg vet lite om familien, og at jeg derfor reagerer på den bastante, ensidige oppfatningen enkelte har.

Der kan vi være enige, hvertfall. :) Jeg er bare uenig i at det er rart at en voksen manns barn ikke rydder opp i hans økonomiske rot. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chaya skrev:

Ja, jeg synes det er rart.

Hvis faren min hadde hjulpet meg økonomisk tidligere, og han fikk problemer mens jeg tjente godt (i den stillingen han hadde bidratt til at jeg fikk) så hadde jeg hjulpet ham. Det ble skrevet at faren hennes fikk økonomiske problemer fordi han hadde bidratt i så stor grad til å hjelpe datteren, men hvor mye av dette som stemmer med virkeligheten, kan ikke jeg svare på.

Det hadde jeg også gjort, uten å nøle

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
1 time siden, Sisti skrev:

Der kan vi være enige, hvertfall. :) Jeg er bare uenig i at det er rart at en voksen manns barn ikke rydder opp i hans økonomiske rot. :)

Mtp det surret faren har klart å styre i stand siste uken så er det nok stor sannsynlighet for at han er typen til å rote det til økonomisk og. Er nok mye her vi ikke vet, godt mulig hun allerede har prøvd å hjelpe han.

18 minutter siden, Orly skrev:

Det hadde jeg også gjort, uten å nøle

Min mann har hjulpet sine foreldre mye, som gang på gang roter det til. Men til slutt er nok nok, virkelig ikke riktig at vår økonomi skal lide pga at de hele tiden roter og ikke gidder å skjerpe seg! Selv om vi er glad i de aldri så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine varsellamper blinker kraftig av den dama...det er et eller annet som ikke er som det skal. Magefølelsen er ikke god..

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra aldersforskjellen (nesten 20 år) virker dette bare som god gammel halvsøsken misunnelse. Å buhu den nye søsteren vår får mer enn vi fikk når vi vokste opp. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sisti skrev:

Der kan vi være enige, hvertfall. :) Jeg er bare uenig i at det er rart at en voksen manns barn ikke rydder opp i hans økonomiske rot. :)

Seriøst, mener du virkelig at barna står til ansvar for foreldrenes økonomiske rot? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ruccula skrev:

Mine varsellamper blinker kraftig av den dama...det er et eller annet som ikke er som det skal. Magefølelsen er ikke god..

 

Jeg blir litt imponert over slike utsagn. Hvor mye vet du om henne? Hvor mye har du hørt HENNE (og ikke rollefigurer) snakke? Hva vet du om hennes holdninger og gjøremål? Hvilke kriterier har magen din å gå etter for å lande på en slik konklusjon?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg blir litt imponert over slike utsagn. Hvor mye vet du om henne? Hvor mye har du hørt HENNE (og ikke rollefigurer) snakke? Hva vet du om hennes holdninger og gjøremål? Hvilke kriterier har magen din å gå etter for å lande på en slik konklusjon?

En magefølelse kan ikke alltid begrunnes... 

Noen ganger bare føler man at ting ikke er helt som det fremstilles.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror der er smart at hun kutter brødhuene ut av livet sitt. Man blir helt utslitt av å ha familiemedlemmer som ikke unner deg suksess og som er grønn av sjalusi. Håper ikke hun tar de inn i varmen noen gang. Hun får det nok bedre uten de ☺

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
2 hours ago, Vera said:

Seriøst, mener du virkelig at barna står til ansvar for foreldrenes økonomiske rot? 

Nei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sisti skrev:

Nei? 

Ok, misforstår jeg innlegget ditt når jeg leser at du syns at de voksne barna ikke ordner opp i fars økonomiske uføre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
4 minutter siden, Vera said:

Ok, misforstår jeg innlegget ditt når jeg leser at du syns at de voksne barna ikke ordner opp i fars økonomiske uføre?

Du har hvertfall lest det feil. Det står at jeg er Uenig i at det er barnas ansvar å rydde opp. Jeg diskuterer jo med ei som mener at man BØR rydde opp etter foreldrenes rot, og det er jeg uenig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
2 timer siden, Minnie23 skrev:

Tror der er smart at hun kutter brødhuene ut av livet sitt. Man blir helt utslitt av å ha familiemedlemmer som ikke unner deg suksess og som er grønn av sjalusi. Håper ikke hun tar de inn i varmen noen gang. Hun får det nok bedre uten de ☺

Enig. Man trenger ikke elske og leve med familie hvis man har det bedre uten dem. Vi vet ingen ting om disse menneskene, kanskje har de oppført seg dårlig, kanskje ikke, men om fru prins ikke ønsker å ha dem i sitt liv, ja, så er det vel en årsak til det. Ingen familie er lik. Jeg har selv valgt å ta avstand til nær familie som har vært - og er - egosentriske, krevende, falske og uten empati, og livet mitt ble bedre uten dem. Det tok litt tid før jeg klarte å legge den dårlige samvittigheten til side, men etter at jeg konfronterte noen av dem med hva som hadde skjedd og de «ikke husket» ganske grove overtramp, kunne jeg endelig puste ut og kjenne på friheten fra dem. Jeg er ikke uhøflig eller slem, jeg bare holder meg unna, lar dem leve sine liv og inviterer dem ikke inn i mitt. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sisti skrev:

Du har hvertfall lest det feil. Det står at jeg er Uenig i at det er barnas ansvar å rydde opp. Jeg diskuterer jo med ei som mener at man BØR rydde opp etter foreldrenes rot, og det er jeg uenig i. 

Ser det nå, når du sier at du diskuterer det samme med noen andre, men ved første øyekast så det ut som du mente stikk motsatt 🤣 Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
4 timer siden, Ruccula skrev:

En magefølelse kan ikke alltid begrunnes... 

Noen ganger bare føler man at ting ikke er helt som det fremstilles.. 

Det eneste jeg synes er litt på kanten med henne, er at dette hendte veldig raskt, fra forhold til giftermål. Iom at hun tross alt har vært gift før. Men på den annen side så er det ofte slik at ting skjer raskere når man er godt voksen og treffer hverandre. Hvorfor vente hvis man vil ha barn? De har ikke all verdens tid.

Samtidig som nyforelsketfasen ikke varer evig, og de umulig kjenner hverandre godt nok på så kort tid. Men de kan få ekteskapet til å vare, dersom de er innstilt på det og vil jobbe hardt for det.

På en måte har de oddsene mot seg da de begge er skilsmissebarn. På den annen side, kanskje de nettopp derfor vil gjøre alt de kan for å forbli gift, og ikke minst alt spetakkelet om de skulle skille seg. Det blir i hvert fall veldig spennende å følge dem videre🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Ruccula skrev:

Mine varsellamper blinker kraftig av den dama...det er et eller annet som ikke er som det skal. Magefølelsen er ikke god..

 

Delvis enig i at noen varsellamper blinker... Jeg tror ikke på alle ryktene om henne, MEN "ingen røyk uten brann" (m.a.o. hadde det ikke vært NOE i det familien/venner har gått ut med, hadde det ikke vært såpass mange rykter om henne..)

Hun virker å spille skuespill nesten hver gang kameraene er på henne, vi som har studert teater/skuespill ser "triksene" hennes.. Særlig var dette tydelig i (forlovelses?)intervjuet hvor hun hadde på seg en grønn kjole. Genuiniteten mangler. Hun bruker så mange kjente "sjarm"-triks rett fra skuespiller pensum..men dette er ikke åpenbart for alle. 

Media ELSKER jo Meghan, hun passer medias "narrativ"/misjon i 2018 perfekt, nettopp fordi hun er en halvt (eller kvart?) SVART askepott som kapret prinsen. 

Alle som sier at man ikke liker Meghan blir kalt rasist eller misunnelig.. Jeg forstår at mange kan være misunnelige på henne som har kapret en prins, men ikke på resten av livet hennes? - Den brokne familien, å være halvt svart som på meg virker som en sinnsykt HARD skjebne som hun må leve med resten av livet, å ha en skilsmisse bak seg, å ha kjempet hardt for å bli skuespiller som jo er et meget usikkert yrke hvor man må gå over lik for å få roller...ikke mye å være misunnelig på...unntatt prinsen.😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Delvis enig i at noen varsellamper blinker... Jeg tror ikke på alle ryktene om henne, MEN "ingen røyk uten brann" (m.a.o. hadde det ikke vært NOE i det familien/venner har gått ut med, hadde det ikke vært såpass mange rykter om henne..)

Hun virker å spille skuespill nesten hver gang kameraene er på henne, vi som har studert teater/skuespill ser "triksene" hennes.. Særlig var dette tydelig i (forlovelses?)intervjuet hvor hun hadde på seg en grønn kjole. Genuiniteten mangler. Hun bruker så mange kjente "sjarm"-triks rett fra skuespiller pensum..men dette er ikke åpenbart for alle. 

Media ELSKER jo Meghan, hun passer medias "narrativ"/misjon i 2018 perfekt, nettopp fordi hun er en halvt (eller kvart?) SVART askepott som kapret prinsen. 

Alle som sier at man ikke liker Meghan blir kalt rasist eller misunnelig.. Jeg forstår at mange kan være misunnelige på henne som har kapret en prins, men ikke på resten av livet hennes? - Den brokne familien, å være halvt svart som på meg virker som en sinnsykt HARD skjebne som hun må leve med resten av livet, å ha en skilsmisse bak seg, å ha kjempet hardt for å bli skuespiller som jo er et meget usikkert yrke hvor man må gå over lik for å få roller...ikke mye å være misunnelig på...unntatt prinsen.😉

Jeg har ikke hørt noen rykter, jeg vet svært lite om dama, jeg viste ikke engang at hun hadde vært gift før...

Men jeg har sett noen klipp av henne og hun fremstår ikke som genuin. Hun spiller et spill,...det er noe ved henne som er veldig falsk og det er det jeg tror magefølelsen min varsler om. 

Jeg digget Kate fra første start. Jeg tror dessverre Harry ikke har vært like heldig. 

Det ekteskapet er slutt innen 5 år, det kan jeg nesten vedde på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ruccula said:

 

Det ekteskapet er slutt innen 5 år, det kan jeg nesten vedde på. 

Enig. Magefølelsen er ikke god. Hun er skuespiller, og det ser man veldig godt. Legger spesielt merke til det når hun blir oppmerksom på at kamera er på.

Her har nok Harry tatt seg vann over hodet og endt opp med feil svane... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 time siden, Ruccula skrev:

Jeg har ikke hørt noen rykter, jeg vet svært lite om dama, jeg viste ikke engang at hun hadde vært gift før...

Men jeg har sett noen klipp av henne og hun fremstår ikke som genuin. Hun spiller et spill,...det er noe ved henne som er veldig falsk og det er det jeg tror magefølelsen min varsler om. 

Jeg digget Kate fra første start. Jeg tror dessverre Harry ikke har vært like heldig. 

Det ekteskapet er slutt innen 5 år, det kan jeg nesten vedde på. 

Så pussig. Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så et klipp av de to på nyhetene (forlovelse). Jeg har ikke sett serien hun har vært med i og visste ikke noe om henne, men tenkte at hun var en pussig dame. Pussig fordi hun var mer opptatt av det som skjedde rundt henne, enn av kjæresten, og at det virket som skuespill. 

Vi får se, kanskje hun bare var kjempenervøs og tok i bruk alle triksene hun har lært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...