AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #121 Del Skrevet 23. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde de drukket på restauranten? Hvis hun var litt brisen, så er det jo mye mer sannsynlig med drukning. Anonymkode: 8606d...a5b Hvor sannsynlig var det at hun gikk ned igjen til stranden, når de var på vei bort fra stranden, med tanke på hvor mørkt det var og det været som var på det tidspunktet? Anonymkode: 7b12c...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #122 Del Skrevet 23. april 2018 Og det at sko + mobiltelefon lå 100 meter fra sjøen er også merkelig. Anonymkode: 7b12c...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #123 Del Skrevet 23. april 2018 + en fremmed caps... Anonymkode: 7b12c...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #124 Del Skrevet 23. april 2018 "Letemannskapene jobber ut fra to teorier om hva som har skjedd Marie. Faren hennes tror ikke datteren har lagt på svøm, men derimot at hun er ufrivillig ført bort fra stranda." https://www.dagbladet.no/nyheter/pappaen-til-marie-20---tror-hun-er-ufrivillig-fort-bort-fra-stranda/69726775 Anonymkode: 7b12c...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. april 2018 #125 Del Skrevet 23. april 2018 Sørafrikansk politi går ut med offisiell etterlysning SØR-AFRIKA: Klokka 13.12 sendte sørafrikansk politi ut en formell etterlysning av Marie Sæther Østbø (20). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #126 Del Skrevet 23. april 2018 https://www.tv2.no/a/9817131/ Link til artikkel om etterlysningen Anonymkode: 7b12c...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. april 2018 #127 Del Skrevet 23. april 2018 Politiet i Norge har tilbudt hjelp - Sør-Afrika har ikke svart En politimann sørget fredag for at Sør-Vest politidistrikt opprettet savnetmelding på Marie Sæther Østbø etter å ha sett saken i mediene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #128 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg er usikker på værforholdene da vennegjengen gikk opp fra standen. Stormen kom vel senere på kvelden? Det hadde kanskje begynt å blåse opp, men regn og kulde? Kan vi være sikre på dette? Ellers skjønner jeg meg ikke på de sprikende forklaringene. Ble forklaringen om siste observasjon av Marie ENDRET etter at det kom ut at et overvåkingskamera hadde observasjon av henne? Capsen som lå over skoene med mobiltelefonen i- virker som om noen VILLE det skulle bli funnet. At capsen skulle beskytte mobilen mot sand under stormen. Eller en iskald beskjed om at 'ja, vi har tatt henne'. Politiet holder i hvert fall tett om informasjonen nå, det tyder på at de ikke ønsker å røpe noe for evt. illgjerningsmenn. Anonymkode: 51535...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 23. april 2018 #129 Del Skrevet 23. april 2018 https://www.google.no/amp/s/www.timeslive.co.za/amp/news/south-africa/2018-04-23-hope-and-prayers-that-norwegian-tourist-will-be-found/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #130 Del Skrevet 23. april 2018 "Et sted mellom dette herberget og stranda forsvant Marie". Og det var da ikke store avstanden heller. Huff. Men nå leser jeg noen steder at det var hennes caps/hatt? Fortsetter å be for Marie. Anonymkode: 51535...8be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #131 Del Skrevet 23. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Et sted mellom dette herberget og stranda forsvant Marie". Og det var da ikke store avstanden heller. Huff. Men nå leser jeg noen steder at det var hennes caps/hatt? Fortsetter å be for Marie. Anonymkode: 51535...8be Hvor har du lest dette med capsen? Anonymkode: 4ae9b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #132 Del Skrevet 23. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du lest dette med capsen? Anonymkode: 4ae9b...164 Det var i denne saken: https://www.tv2.no/a/9810503/ Men nå ser jeg at den er 3 dager gammel, så kanskje jeg tar helt feil! Anonymkode: 51535...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #133 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg gikk inn på SABC sin Facebookside og leste om saken, og fant det påfallende at nesten samtlige kommentarer dreide seg om gjengen hun var sammen med. I de lokales hoder er der tydeligvis ikke verken haier eller ukjent overfallsmann som er det mest sannsynlige. Nå vet jo de like lite som oss, men jeg synes det er interessant. Anonymkode: 3a85b...d39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #134 Del Skrevet 23. april 2018 Hun hadde ikke kameraet der. Det lå på rommet hennes. Anonymkode: 7b12c...999 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #135 Del Skrevet 23. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: "Letemannskapene jobber ut fra to teorier om hva som har skjedd Marie. Faren hennes tror ikke datteren har lagt på svøm, men derimot at hun er ufrivillig ført bort fra stranda." https://www.dagbladet.no/nyheter/pappaen-til-marie-20---tror-hun-er-ufrivillig-fort-bort-fra-stranda/69726775 Anonymkode: 7b12c...999 Anonymkode: 7b12c...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #136 Del Skrevet 23. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk inn på SABC sin Facebookside og leste om saken, og fant det påfallende at nesten samtlige kommentarer dreide seg om gjengen hun var sammen med. I de lokales hoder er der tydeligvis ikke verken haier eller ukjent overfallsmann som er det mest sannsynlige. Nå vet jo de like lite som oss, men jeg synes det er interessant. Anonymkode: 3a85b...d39 Prøvde å sjekke facebook men stod bare 1 kommentar under alle 3 innleggene så ble kanskje slettet eller jeg er på feil facebook side, hva var det de lokale reagerte på ang de andre i følget oppførte de seg mistenkelig på noe sett ? Anonymkode: 7d9f1...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. april 2018 #137 Del Skrevet 23. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg skrevet av utestengt bruker, diskriminerende og nedsettende eller hatefullt innhold, samt svar til dette. Yvonne (admin) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #138 Del Skrevet 24. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde å sjekke facebook men stod bare 1 kommentar under alle 3 innleggene så ble kanskje slettet eller jeg er på feil facebook side, hva var det de lokale reagerte på ang de andre i følget oppførte de seg mistenkelig på noe sett ? Anonymkode: 7d9f1...452 Den ene posten på SABC Western Cape hadde en del kommentarer i går, i alle fall, men får ikke til å søke i FB-sider på telefonen. Men så og si alle var av typen "De får spørre vennene hennes hvor hun er, da", "Noen vet mer enn de sier", "Folk forsvinner ikke i løse lufta, noen må vite noe". Dette er bare spekulasjoner, selvsagt, men det forteller oss jo at de lokale ikke oppfatter dette som et farlig område. Det er mye vold og kriminalitet i Sør-Afrika, men mye foregår jo i byer og spesielle områder der du bare ikke må gå alene. En søvnig strandby der det siste uvanlige som skjedde var at en koreaner druknet i 2010 er kanskje ikke fullt så vill vest som noen i tråden skal ha det til. Og etter å ha lest kommentarene slo det meg at ja, det stemmer jo at de fleste fæle ting skjer mellom personer som kjenner hverandre fra før. Hadde ikke tenkt tanken en gang, men kanskje noen faktisk vet mer enn de sier? Og hvor mye alkohol var involvert? Kan det ha skjedd en ulykke underveis? Veldig mange spørsmål i denne saken. Anonymkode: 3a85b...d39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #139 Del Skrevet 24. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 7b12c...999 Med all respekt, faren kjenner henne sikkert godt, men det er ingen av oss foreldre som kan vite hva våre voksne barn vil gjøre i alle situasjoner. Sånn er det bare. Kanskje været var så spektakulært at hun bare _måtte_ prøve. Kanskje hun så noe rart i vannet og ville se etter. Kanskje hun var litt brisen og feiltolket hvor sterk strømmen var. Det er altfor mange variabler til at fars uttalelse bør tillegges særlig stor vekt. Anonymkode: 3a85b...d39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 24. april 2018 #140 Del Skrevet 24. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene posten på SABC Western Cape hadde en del kommentarer i går, i alle fall, men får ikke til å søke i FB-sider på telefonen. Men så og si alle var av typen "De får spørre vennene hennes hvor hun er, da", "Noen vet mer enn de sier", "Folk forsvinner ikke i løse lufta, noen må vite noe". Dette er bare spekulasjoner, selvsagt, men det forteller oss jo at de lokale ikke oppfatter dette som et farlig område. Det er mye vold og kriminalitet i Sør-Afrika, men mye foregår jo i byer og spesielle områder der du bare ikke må gå alene. En søvnig strandby der det siste uvanlige som skjedde var at en koreaner druknet i 2010 er kanskje ikke fullt så vill vest som noen i tråden skal ha det til. Og etter å ha lest kommentarene slo det meg at ja, det stemmer jo at de fleste fæle ting skjer mellom personer som kjenner hverandre fra før. Hadde ikke tenkt tanken en gang, men kanskje noen faktisk vet mer enn de sier? Og hvor mye alkohol var involvert? Kan det ha skjedd en ulykke underveis? Veldig mange spørsmål i denne saken. Anonymkode: 3a85b...d39 hvis du googler finner du overfall og drap også i sedgefield dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå