Gå til innhold

Mads Hansen

AneKS

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, CecilieX skrev:

Seriøst, ser du ikke dobbeltmoralen i det du skriver.

Du får ta opp telefonen og ringe Mads da, i stedet for å henge på KG og lire av deg negative karakteristikker. 

Enig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
26 minutter siden, Trulteskogen skrev:

I slike tilfeller går det ikke an å skille person og sak. Det er noe som driver ham til å holde på som han gjør. Skal en usympatisk personlighet være å foretrekke fremfor rumpeimplantater?

Det går helt fint an å skille person og sak. Det går for eksempel an å skrive at man ikke liker metodene til Mads. Det er ikke nødvendig å 1) kalle han en fjortis og 2) sette han i en bås. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CecilieX skrev:

Du får ta opp telefonen og ringe Mads da, i stedet for å henge på KG og lire av deg negative karakteristikker. 

Tullhøne. Er ikke ute i riksdekkende media som VG og Dagbladet og harselerer med gubben.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nål skrev:

Ingen som i heletatt stiller spørsmål ved at en 34 år gammel mann i hele tatt er så orientert i bloggverdenen at han kan driver med harseleringen sin? Trultemor har helt rett. Fyren er ekkel, umoden og egentlig bare en gutt i en veldig gammel kropp. Veldig trist å se at han kan få så mye innflytelse bare fordi han appellerer til en veldig umoden gruppe mennesker og fjortiser :(

-Men til gjengjeld kan du kanskje finne litt glede i alt "hatet" han får fra det innmari voksne og kjempemodne støtteapparatet til Sraad....  :P

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er ikke noe vanskelig å bli orientert uten å lese en eneste blogg. Det holder lenge å åpne VG og å slå på TV for disse bloggerne får virkelig stor plass i media. Jeg har som nevnt ikke lest en eneste blogg - og har for lenge siden sluttet å diskutere det her på KG så jeg er virkelig ikke orientert i detalj. Likevel vet jeg at en av bloggerne ønsker seg et millionbryllup og at det ikke en gang er et tema å ha det brylluppet før de har råd til det. Dette er den samme bloggeren som minst to ganger i løpet av det foregående året har vært i media på grunn av turbulens i forholdet.

Det er altså nesten umulig å ikke være orientert om disse bloggerne, selv om en altså overhodet ikke følger dem.

Mads har som yrke å følge med på dette. Derfor er han ytterligere orientert.

Ryddet for slettet sitat. Edie, adm.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
6 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Tullhøne. Er ikke ute i riksdekkende media som VG og Dagbladet og harselerer med gubben.

Jeg er interessert i hvor grensa går. Hvor mange skal lese det du skriver, før du havner i samme kategori som han du snakker ned?

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Det finnes jo en zillion mer fornuftige måter å håndtere det på dersom man er kritisk til andres aktiviteter i offentligheten. Hva med å ta personlig kontakt? Hva med å skrive et saklig innlegg, slik de fleste normale voksenpersoner gjør? Her skor han seg på mobbekulturen, ha han blir løfta frem og hyllet av andr emobbere, og dette gir han vann på mølla. Cocky whitetrash fyr uten moralsk kompass.

Han har sagt mange ganger at han er åpen for å snakke med Isabel. Når hun ikke ville og heller valgte å bruke bloggen for klikk så ble hun ikke tatt seriøst. Det er mange andre enn han som har gått ut mot hennes kroppspress.

Nå har hun ringt han og bedt om våpenhvile. Dette har han tatt seriøst og respektert. Hva sier dette om han, fortsatt white trash uten moralsk kompass i dine øyne? Litt av en karakteristikk du kommer med om du er i mot mobbing.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blondie65 skrev:

Det er ikke noe vanskelig å bli orientert uten å lese en eneste blogg. Det holder lenge å åpne VG og å slå på TV for disse bloggerne får virkelig stor plass i media. Jeg har som nevnt ikke lest en eneste blogg - og har for lenge siden sluttet å diskutere det her på KG så jeg er virkelig ikke orientert i detalj. Likevel vet jeg at en av bloggerne ønsker seg et millionbryllup og at det ikke en gang er et tema å ha det brylluppet før de har råd til det. Dette er den samme bloggeren som minst to ganger i løpet av det foregående året har vært i media på grunn av turbulens i forholdet.

Det er altså nesten umulig å ikke være orientert om disse bloggerne, selv om en altså overhodet ikke følger dem.

Mads har som yrke å følge med på dette. Derfor er han ytterligere orientert.

Jeg følger ikke verken Raad eller Mads Hansen, men Mads Hansen er ikke til å unngå. Og for meg har jeg helt ærlig aldri sett en så voksen mann oppføre seg så barnslig før. Jeg så han på vg tv der han laget et film der han datet søsteren til en annen programleder (hun var 19 tror jeg) bare for å gjøre han andre sur. Skikkelig barnslig tv også var det vel han og en annen som drev og tok folk på skrittet med skjult kamera? Herregud noe så teit. Jeg har småbrødre som kunne le av sånt for 3 år siden da de var 13-14. De oppførte seg akkurat som ungdommer på den alderen. Syns det er skremmende at et sånt menneske kan bli tatt på alvor i dag og faktisk ha tilhengere, for han oppfører seg som klassens klovn fortsatt og som om media er klasserommet....skremmende 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oldis må jeg bare konstatere at det faktisk er helt sant at en hel rekke individer i generasjon krenk overhodet ikke forstår ironi. :overrasket: Ei heller satire. Eller reinspikka tøys. :overrasket:

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
35 minutter siden, CecilieX skrev:

Seriøst?? Hvorfor så vemmelig i tonen? Det var du @CecilieX som lirer utav deg negative karakteristikker😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 minutter siden, Sjokka skrev:

Seriøst?? Hvorfor så vemmelig i tonen? Det var du @CecilieX som lirer utav deg negative karakteristikker😠

??

Kan du eksemplifisere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Cecilie har vel ikke kalt noen cocky white trash eller beskyldt dem for å være mobbere?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, pøbelsara skrev:

Som oldis må jeg bare konstatere at det faktisk er helt sant at en hel rekke individer i generasjon krenk overhodet ikke forstår ironi. :overrasket: Ei heller satire. Eller reinspikka tøys. :overrasket:

Enig! Fatter ikke at de ikke ser tullballet og den snerten som også ligger under (ofte).

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dacini
2 timer siden, Hagefrue skrev:

-korter ned innlegget i sitering-

Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. 

Låta hans var den mest spilte/streamete i landet og nummer 1 på VG-lista, det er grunnen til at han avsluttet showet. Klart det finnes tusenvis av bedre låter og musikere der ute, det sier jo MH selv, men nå er det en gang sånn at folket likte låta hans og sånn blir det opptredener på diverse sommershow av.

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg er interessert i hvor grensa går. Hvor mange skal lese det du skriver, før du havner i samme kategori som han du snakker ned?

Jeg må nok først produsere en musikkvideo og delta på diverste talkshows først hvor jeg mobber over en lav sko. Minst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Justlooking skrev:

Han har sagt mange ganger at han er åpen for å snakke med Isabel. Når hun ikke ville og heller valgte å bruke bloggen for klikk så ble hun ikke tatt seriøst. Det er mange andre enn han som har gått ut mot hennes kroppspress.

Nå har hun ringt han og bedt om våpenhvile. Dette har han tatt seriøst og respektert. Hva sier dette om han, fortsatt white trash uten moralsk kompass i dine øyne? Litt av en karakteristikk du kommer med om du er i mot mobbing.

cry me a river. Isabell Raad endte opp med å være den voksne her, som initierte "våpenhvile". Vi får se hvor lenge det går før denne Hansen velger seg ut et nytt byttedyr.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hagefrue skrev:

Synes det er helt forkastelig at dette mennesket blir løftet frem og hyllet fra alle kanter. Han har på kort tid blitt et av de mest omtalte navnene i Norge på bakgrunn av å håne andre og gi ut en fjasete låt om samme tema. Jeg er helt enig i at Isabel har lagt ut mye som er kritikkverdig, men dette har hun også vært åpen om selv, beklaget og også vært ærlig om baksiden av alt. Dette kommer ikke like godt frem siden alt fokus fortsetter å være på at hun promoterer plastiske operasjoner selv om hun for lengst har vist baksidene av dette og beklaget. Hun fortsetter riktignok å legge ut bilder av kropp, men hun må leve med den kroppen hun har og kan ikke skjule den. Og når den i tillegg til stadighet fortsetter å bli tatt opp og hengt ut av en viss person, så øker det usikkerheten hennes og en naturlig følge er da å søke bekreftelse i form av lettkledde bilder.

Jeg synes det er helt feil å avskrive dette som mobbing siden dette er opp til den utsatte selv å vurdere hva som føles greit og ikke. Når noen gråter, prøver å si at man blir såret og vil ha det stoppet, så burde det aksepteres. Man kan ikke angripe hverandres svakeste punkt og bare gå ut fra at den andre parten MÅ tåle dette. Det er ikke sånn det fungerer og det er absolutt ikke slike holdninger voksne skal spre til den yngre generasjonen. Mads Hansen har en stor andel unge følgere som tar til seg dette og lærer at uthenging er greit. For det er direkte uthenging det er. Når han legger ut svært uheldige bilder av Isabel sin kropp, så er det jo for å henge ut. Hadde han ønsket en seriøs diskusjon rundt temaet, kunne han heller skrevet velargumenterte leserinnlegg, stilt til diskusjoner osv som går direkte på tema og ikke enkeltpersoner. Det går ikke på tema når man legger ut bilder av en slik karakter som han gjør. Da er det kun for å provosere og få oppmerksomhet rundt seg selv.

Isabel står veldig alene i dette sammenlignet med han som kanskje har 4 ganger så mye støtte som Isabel og Isabel er en usikker person fra før. Hvordan tror dere da det oppleves når en sterk person som Mads Hansen drar med seg hele Norge i en felles "mobbekampanje" mot henne? Og denne oppførselen blir hyllet i Norge. Det er helt på trynet. Han fikk til og med æren av å avslutte VG-lista showet med sin useriøse og uthengende låt. Dette fikk han lov til på tross av at Norge har flere seriøse og hardtarbeidende artister som faktisk hadde fortjent å bli løftet frem og hyllet. Jeg synes hele opplegget er skammelig og særdeles umodent av en voksen mann som helt klart er pr-kåt til tusen. 

Helt korrekt!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke folk tåler er hvor mye disse bloggerene drar inn av penger. Det er derfor. Og kun derfor de «må tåle kritikk» haha. Folk går helt av skaftet fordi de vrikker litt på rumpa og vifter litt ev. mye med pengene og oppfører seg som 20 åringer flest. Folk elsker å ha noe å ta dem på, fordi the er så inni H mye penger på «bare en blogg». :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...