Gå til innhold

S.M.B.

Huldra:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemte jo å veie meg på torsdag så tok en liten tur på vekta i dag (med knunsktørt hår, tom blære, avbitte negler og ingen luft i lungene!) og den viste 0,2 mindre enn første veie dag. Det er jo ikke mye, men tatt i betraktning helga så skal jeg ikke klage. Bestilte pizza og lagde boller på fredag og i går tok svigers oss med på Dolly Dimples....

Ny uke,nye muligheter og armene mine lager sirkler så det holder!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg meg en positiv overrakelse!! :-) Skal nemlig hjelpe mamma med å vaske ut av leiligheten til bestemor i dag, og tenkte at jeg skulle ta på meg noen gamle klær som jeg ikke behøver å være forsiktig med. Så jeg fant fram den buksa som ble "arbeidsbukse" da vi pussa opp huset for 1,5 år siden. Var i tvil om den passa, men gjett hva?? Den var større til meg nå enn den noen gang har vært!! :hoppe: :hoppe: Sånt inspirerer!! :Hehe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo å veie meg på torsdag så tok en liten tur på vekta i dag (med knunsktørt hår, tom blære, avbitte negler og ingen luft i lungene!) og den viste 0,2 mindre enn første veie dag.

Ny uke,nye muligheter og armene mine lager sirkler så det holder!

:-)

:hoho::hoho::hoho: Der er som om jeg skulle sagt det selv. Tar av meg klokke og ringer og alt mulig for å vege minst mulig. :hoho: Ser for meg det knusktørre håret og uten luft i lungene :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Frokost: To knekkebrød med leverpostei

Lunch: Gresk salat

Middag: Fiskeboller med råkost - uten poteter

Kveldsmat: Gresk salat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost; 2 rugsprø med brunost

Lunsj; 1 rugsprø med brunost

Middag; "fiskesuppegrateng" :roll: ikke helt vellykket, men veldig god!! med spaghetti

Kveldmat; 2 rugsprø med brunost

Og nå skal jeg sove før jeg rekker å hive innpå noe usunt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JO!!!!

Hva med torsdag?

Gjerne torsdag, men det kommer litt ann på hvor og når. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent i 1 1/2 time på Elixia i dag. :hoppe:

Først trente jeg en halvtime for meg selv, så var jeg med på en time med noe som kalles latino. Jeg hadde aldri gjort det før, men syntes jeg klarte meg rimelig bra.

I morgen skal jeg prøve å få trent dans på morningen. Dans og styrke. Må komme meg opp litt tidlig, med andre ord. Best å legge seg nå...

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg stolt av meg selv! Startet dagen med å trene. Har trent dans (teknikk og improvisasjon) og styrke. Tilsammen ca 45 minutter.

Dagens frokost bestor av én brødskive med magerost og en banan, samt vann og te og kosttilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig ergometersykkelen min finner veien hjem igjen til meg i dag, etter et lengre opphold hjemmefra... :wink:

Og DA skal jeg smi jernet og virkelig trå til!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forresten vært innom www.slankenett.no ? Der har man egne dagbøker som dette, i tillegg til dagbok for hva man har spist, vekt og mål og søylediagrammer for vektreduksjon osv. Og mange oppskrifter på sunn mat! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forresten vært innom www.slankenett.no ? Der har man egne dagbøker som dette, i tillegg til dagbok for hva man har spist, vekt og mål og søylediagrammer for vektreduksjon osv. Og mange oppskrifter på sunn mat! :-)

Er der, ja!

- Heiter Linn3c der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tjihi*

Jepp - been there, and done that! Faktisk så har jeg en sprell levende dagbok der inne fremdeles, som jeg har hatt siden begynnelsen av 2004! Helt topp - hadde ikke klart meg like bra uten! :wink:

Kjører sunn linje fullt ut i dag!!! :sjarmor:

Frokost: 3 grove knekkebrød med baconpostei og agurk (ca. 165 kcal)

Lunsj: Salat med dressing og 1 sk. grovbrød (ca. 178 kcal)

Og så kom denne evinnelige trimsykkelen da! Så nå har jeg INGEN unnskyldning lenger, for ikke å trene!

MEN, blir ikke full rulle og bånn gass før over påske da...enkelt og greit fordi denne uken er stuffed med gjøremål, hint og vink...og påsken skal tilbringes på hytta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

I går:

Lunsj: brødskiver med gulost og egg+kaviar

Middag: tagliatelle med kjøttsaus

I dag:

Frokost: yoghurt

Lunsj: brødskiver med gulost og egg+kaviar

Middag: ?

Hvis været holder seg fint skal jeg gå de 4 km hjem fra jobben i dag.

2 dager til veiedag! Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har gått lang tur både i går og i dag :)

Når det gjelder maten så var jeg i bursdag i går og spiste både sjokoladekake og skolebrød :oops:

Men i dag har jeg vært flink så det blir spennende å se til torsdag. Tipper jeg har stått ganske stille denne uken. Ble for mye kos i helgen som var er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Betty Boop

Nå har jeg vært flink og spasert hjem fra jobben - og så gått tur med hunden. Til middag blir det salat! (ikke verdens sunneste salat, men verdens beste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt med i trene-gjengen da... *tihi*

Gikk en halvtimes tur i ettermiddag, og er fornøyd med det!

Mellommåltid: 1 banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Eg skal ikkje slanke meg, men skal trene opp arm-musklane mine til bryllupet, får eg lov å vere litt med her eg også, kanskje...? *spørre pent*

(eg skal trene opp bein-muskulaturen og få betre kondis også, sånn at eg orkar å danse MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Her er alle velkomne Veslo :)

SMB handler jo om å gjøre en innsats for å føle seg vel før man skal stå brud så trening av armmuskler osv. går jo absolutt under denne kategorien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...