Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Påsketrollet!?!?! Ja, du kan si det du...mange troll som har vært på ferde her - og jeg er vel ikke klar for imorgen akkurat. Påsken var heller en katastrofe på mat- og godtefronten! :roll:

Meeen, et sted må man begynne igjen!

Så, dagens:

Frokost: 3 knekkiser med postei og agurk

Middag: Lys lapskaus med flatbrød

Aktivitet: Husarbeide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Påsketrollet ja, tror han har vært hos meg også!!! :hår:

Og i dag som jeg hadde tenkt å være skikkelig sunn.....så fikk jeg aldri somlet meg til å spise lunch også ringer min kjære og foreslår ost og rødvin til middag. Hvem kan motstå det????

Så vi får se i morgen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jenter. For en påske!!! Den har vært alt annet enn sunn!! :oops: Men men.. Nå er det hverdag igjen..

Det positive var jo at da jeg kom hjem til familie og venner, så synes "alle" at jeg hadde tatt av så mye!! Det var jo kjempekoselig at andre la merke til det da. Mamma trodde jeg hadde tatt av 8-10 kilo siden i høst!! :Hehe: Tror det varå overdrive litt da, men....

Var hvertfall ute og kjøpte 3 nye bukser i påsken. De jeg hadde satt ikke pent lengre.

Men i morgen tror jeg faktisk jeg skal stå over veiingen. Tør rett og slett ikke. Da jeg kom hjem etter ferien i går ettermiddag, bar det rett på trening. Hadde så dårlig samvittighet!! :sjenert:

Men jeg fikk beveget kroppen litt i påsken da. Var på et par lette joggturer og en deilig spasertur i naturen. Ellers var det en hel dag i butikker (trim det og vel??? :eeeh: ..)

SÅ det var den påsken. Tror kroppen min synes det er greit å være tilbake på den litt magrere dietten igjen...

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldra - kan du føre meg opp på første siden over de som vil ned i vekt. Vet ikke helt hvor mye jeg vil ned, men alt er positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldra - kan du føre meg opp på første siden over de som vil ned i vekt. Vet ikke helt hvor mye jeg vil ned' date=' men alt er positivt.[/quote']

Det er allerede gjort!! Velkommen i gjengen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Men i morgen tror jeg faktisk jeg skal stå over veiingen. Tør rett og slett ikke. Da jeg kom hjem etter ferien i går ettermiddag' date=' bar det rett på trening. Hadde så dårlig samvittighet!! :sjenert: [/quote']

MEN - går det an da??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

JA, du MÅ!!! Vi er mange bruder i samme båt her, som har hatt sløret langt nedi påskeegget de siste dagene... (Henviser ellers til tips tidligere i denne tråden om hvordan lure den store stygge vekta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm:

Jeg sier ikke mer.....

:sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm::sur::grine::roll: :o :grine::sjokk::sjokkert::grine::murvegg::grine::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å sippe seg fra vekten i morgen. Sippetrikset funker på mannfolk' date=' ikke på oss jenter :wink:[/quote']

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

BRA SAGT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

OK, da begynner jeg... *puste rolig*

BettyBoop-------------- 5kg-----------------------0,2

Altså opp 0,4 på 8 dager...

Ja, ja, det var vel ikke annet å vente. Men jeg må bare si at jeg synes jeg var ganske aktiv i påsken. Og nå etter påske har jeg gått hjem fra jobb hver dag - det er 9 bussholdeplasser jeg ikke tar bussen mellom!

Hmmm... så nå er jeg altså tilbake på scratch minus 200 gram. Ikke noe å være stolt over. Men nå tar jeg meg sammen altså! Pråmmis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ned 100 gram siden forrige veiedag som for min del var 9 dager siden.

Nytt totalt vekttap 4,7.

Må vel si meg fornøyd med det alt tatt i betraktning.

MEN - nå er det kun 1 mnd igjen til kjolen min skal tilpasses så nå er det full skjerpings fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra, skal du ikke oppdatere listen? *peker på tidligere posting om mer nedgang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teddy skjønner INGENTING! :o

Har jo fiiin vekt jo! :sjarmor:

70.6 kg i dag... Husker ikke om det er noen små gram opp eller ned egentlig, men til å være første veiing etter "påsketroll-besøk-i-påsken", så synes jeg det er helt topp!!!

5.6 kg igjen til mål! :hoppe:

Frokost: 1 yoghurt med crüsli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ingenting.. Vekta har jo stått helt i ro.. :o Var SIKKER på at jeg hadde gått opp minst 3 kilo, men det var kanskje fordi jeg veide meg på en annen vekt når jeg var hjemme.. Liker min vekt best jeg :ler:

I går:

Frokost; havregrøt med 1 ts sukker

Lunsj; eple

Middag; spaghetti med spinatsuppesaus (utrolig hva man kan lage av rester :wink: )

Kveldsmat; eple og 2 skiver brød med sognemorr og agurk..

I dag;

Forkost; Ikkeno.. men det er vel ikke for sent enda?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hmm, det er foreløpig ikke så veldig mange som har veid seg i dag. Er det ingen flere som følger opp SMB eller har alle skulka unna første veiing etter påske????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...