Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Ikke glem å børste håret' date=' klippe neglene - og det er genialt å sove i et varmt og tørt soverom - man våkner opp dehydrert og 100 gram slankere! :ler:[/quote']

Jeg skal i allefall passe på å veie meg på fredag etter at jeg er ferdigoperert (skal opereres for brokk, slik at det er i orden til jeg skal slutte å skrangel :kul: ); da har jeg fastet siden torsdag kl 13 og ikke drukket på 15 timer; DA må jeg jo har gått ned noe?? :ler:

Ekstrem? jeg?? :plystre:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke glem å børste håret' date=' klippe neglene - og det er genialt å sove i et varmt og tørt soverom - man våkner opp dehydrert og 100 gram slankere! :ler: [/quote']

DET er herved notert bak øret, og skal benyttes i forkant av veiing til torsdag!!! :ler::tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Ikke glem å børste håret' date=' klippe neglene - og det er genialt å sove i et varmt og tørt soverom - man våkner opp dehydrert og 100 gram slankere! :ler:[/quote']

OG DRONNINGEN ER KÅRET! BØYER MEG I STØVET, O DU STORE!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Hmmm... ja.. denne mandags morgenen har jeg en følelse av at det ikke kommer til å hjelpe - det var vært en deeeeiiiilig helg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt bruke panikktrikset; "aahhh, så trøtt jeg er!! tror nesten jeg må støtte meg litt til vasken her jeg, så jeg ikke faller og sovner her på gulvet, jeg"".. Funker hver gang!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jukse, jenter! :fy:

Så var det mandag og min veiedag... Dagens resultater er som følger:

Vekt: 69,0 kg

BMI: 28

Livvidde: 90 cm

Det er -600 g fra forrige mandag! :hoppe: Håper det fortsatter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Dere moroklumpene!! :hoho:

Jeg har ikke vært like flink som dere. Da jeg og Hanne var og så på brudekjoler på torsdag, var det NonStop i bilen vi kjørte :oops: Også fikk jeg så vondt i magen etterpå... Så det ble en del cola light etterpå der igjen...

Fredag spiste jeg og venninnen min på Burger King (liten meny, men mer enn nok fett i den ja) :riste: På kvelden var det salat med skinke.

På lørdagskvelden ble det grandiosa og et glass vin. Og bittelitt sjokkis.... Og MASSE frukt.

I går var jeg og sambo ute og spiste biff.. Ikke helt bra for slankekuren denne langhelga her nei...

Huff og huff. Men jeg har hvertfall fått trent (knallhardt) i går og (aerobik) i dag... Får håpe det kompenserer litt...

Gruer meg til torsdag :sjenert:

PS. søndagsengel?: Skriver deg inn på medlemslisten nå :rosasmil: VELKOMMEN :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Veldig glad akkurat nå for at veiedagen ikke er før torsdag!! Lover å være kjempeflink frem til da (og etter det da!). Men i dag glemte jeg frokosten hjemme... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Heisann Søndagsengel!

Det tok lang tid fra du fant ut om klubben til du meldte deg inn!  :tunge1:

:Gjesp::tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge det inn at ikke nok med at jeg la sjokoladeposen tilbake i hylla i går...jeg gikk heller ned på gjesterommet og trente med vektene! Dere husker jo forsettet mitt om å stramme opp overarmene... Nekter å svinse rundt med slappfisker på bryllupsdagen! :ler:

Dagen i dag har forøvrig startet bra med en sunn frokost bestående av yoghurt, crüsli og frukt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare slenge det inn at ikke nok med at jeg la sjokoladeposen tilbake i hylla i går...jeg gikk heller ned på gjesterommet og trente med vektene! Dere husker jo forsettet mitt om å stramme opp overarmene... Nekter å svinse rundt med slappfisker på bryllupsdagen!  :ler:  

Overarmer ja.. de vil jeg gjerne gjøre noe med også.. trener som en gal når jeg er på treningssenteret (spesielt når RBK-gutta står ved siden av :ler: ) men synes liksom ikke jeg ser noen forskjell.. Har jo gått ned over 10 kg, men synes liksom det henger like mye på overarmene.. :sur: Noen tips??

I dag har jeg startet bra (som vanlig :-) ) med 2 rugsprø med leverpostei og agurk, og et stort glass vann med eplecidereddikk!

Kjempetips til alle som har veldig lyst på godteri hele tiden; drikk vann med eplecideredikk; det funker :danse:

Det skal også øke forbrenningen.. Har gjort dette i et år snart, og har slett ikke like lyst på snop lenger.. Men når jeg sluttet å drikke det i sommer, kom godtehungeren tilbake :sikle::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke eplecideredikk veldig etsende for tennene?

Hmmm, det har jeg jammen ikke tenkt på :o Og jeg som gikk med regulering i hele russetida har slett ikke lyst til å få ødellagt tennene :sjarmor: Man får jo kjøpt slike epleciderkapsler også da, men det har ikke jeg råd til.. Men de funker i allefall på samme måten..

Nå ble jeg jammen nysjerrig; skal finne ut av dette i løpet av dagen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm, det har jeg jammen ikke tenkt på :o Og jeg som gikk med regulering i hele russetida har slett ikke lyst til å få ødellagt tennene :sjarmor: Man får jo kjøpt slike epleciderkapsler også da, men det har ikke jeg råd til.. Men de funker i allefall på samme måten..

Nå ble jeg jammen nysjerrig; skal finne ut av dette i løpet av dagen :Nikke:

Ble nysgjerrig jeg også - for det er jo meget mye rimeligere enn disse kapslene som du nevner. Har brukt en del av dem selv (og ren krom) med god effekt - men det var disse pengene da... :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overarmer ja.. de vil jeg gjerne gjøre noe med også.. trener som en gal når jeg er på treningssenteret (spesielt når RBK-gutta står ved siden av :ler: ) men synes liksom ikke jeg ser noen forskjell.. Har jo gått ned over 10 kg, men synes liksom det henger like mye på overarmene.. :sur: Noen tips??

Strekk armen rett ut og lag små, raske sirkelbevegelser med hele armen, 100 ganger bakover og 100 ganger framover. Tren en arm av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekk armen rett ut og lag små, raske sirkelbevegelser med hele armen, 100 ganger bakover og 100 ganger framover. Tren en arm av gangen.

Ser du ikke at det er det jeg prøver på da :sur:

:hoho::hoho::hoho:

Det hørtes veldig tungt ut, men skal prøve det når jeg trener i morra! Takk for tipset!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekk armen rett ut og lag små, raske sirkelbevegelser med hele armen, 100 ganger bakover og 100 ganger framover. Tren en arm av gangen.

Ser du ikke at det er det jeg prøver på da :sur:

:hoho::hoho::hoho:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: Så utrolig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...