Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 11.4.2018 den 23.41, missmcbeal skrev:

Den siste har jeg fått opp :P og det i ganske så nærme radius...

Dette hørtes ut som han har god humør og selvironi. Hadde likt han for det.

Anonymkode: 2c67b...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt? Jeg søker en mann 😅

24? Eller 27? 🤔 (har aldri sett profilen før, så den burde være ny, utdanning og jobb i område) 🤔

45D0BEBB-2C9C-4DC0-889A-612FD3F54686.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om en del av disse tekstene bare er skrevet for kødd, og egentlig ikke er særlig alvorlig ment... 

Anonymkode: 89a09...18a

Gratulerer! Du er en av de få som har skjønt humor

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, August 09, 2019 den 13.49, Sykkelkopp skrev:

 Gratulerer! Du er en av de få som har skjønt humor

En del av disse disse kommentarene er ikke særlig "morsomme" da. Bare mega-kleine...  

Anonymkode: 89a09...18a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 17.13, Ariana807 skrev:

Ja... 😳 hva skal man si til en slik profil... 😳

8CDEC299-3809-4AEB-8270-CEF08D1FB4AB.jpeg

Haha, hvis dette er humor så er den god. Hvis ikke...

Anonymkode: 52855...5f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 15.49, Sykkelkopp skrev:

Gratulerer! Du er en av de få som har skjønt humor

Humor? Å snakke om at man er forkjemper for analsex eller "hva skal jeg skrive her?" Er ikke humor men bare kleint.

Skjønner ikke at menn klager over kontakt på Tinder når det er sånne ting man får servert. Går det ikke an å skrive noe mer intelligent enn "søker ei som liker å ta den bak"liksom? Og hvis man ikke responderer på det så har man ikke humor?

Dette er den typen men som synes "hold deg på kjøkkenet" vitser er ubermorsomme og som er glade i å bruke penger på øl.

Skjønner ikke at folk gidder Tinder når det bare er fullt av menn som tuller og er useriøse og kun ute etter sex. Disse screenshoota får ihvertfall ikke meg til å ville lage en profil der.

Anonymkode: b5bf6...755

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humor? Å snakke om at man er forkjemper for analsex eller "hva skal jeg skrive her?" Er ikke humor men bare kleint.

Skjønner ikke at menn klager over kontakt på Tinder når det er sånne ting man får servert. Går det ikke an å skrive noe mer intelligent enn "søker ei som liker å ta den bak"liksom? Og hvis man ikke responderer på det så har man ikke humor?

Dette er den typen men som synes "hold deg på kjøkkenet" vitser er ubermorsomme og som er glade i å bruke penger på øl.

Skjønner ikke at folk gidder Tinder når det bare er fullt av menn som tuller og er useriøse og kun ute etter sex. Disse screenshoota får ihvertfall ikke meg til å ville lage en profil der.

Anonymkode: b5bf6...755

Enig, mye bunnslam her. Og etter null (positiv) respons kommer sutringen over hvor overlegne og sære norske damer er. Revolusjonerende forslag: Hva med å bare være/late som at man er normal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Humor? Å snakke om at man er forkjemper for analsex eller "hva skal jeg skrive her?" Er ikke humor men bare kleint.

Skjønner ikke at menn klager over kontakt på Tinder når det er sånne ting man får servert. Går det ikke an å skrive noe mer intelligent enn "søker ei som liker å ta den bak"liksom? Og hvis man ikke responderer på det så har man ikke humor?

Dette er den typen men som synes "hold deg på kjøkkenet" vitser er ubermorsomme og som er glade i å bruke penger på øl.

Skjønner ikke at folk gidder Tinder når det bare er fullt av menn som tuller og er useriøse og kun ute etter sex. Disse screenshoota får ihvertfall ikke meg til å ville lage en profil der.

Anonymkode: b5bf6...755

Du tok frem de verste eksemplene. Men jo, det er humor om de synes det er morsomt selv om ikke vi synes det er. Det er ingen universel regel om hba som kan være morsomt eller ikke

 

Forøvrig er det ikke de som skrover om analsex som sliter med damer. De skriver det fordi de slipper unna med det. Nenn som sliter skriver ikke om sånt

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.8.2019 den 15.40, Ariana807 skrev:

Gutt? Jeg søker en mann 😅

24? Eller 27? 🤔 (har aldri sett profilen før, så den burde være ny, utdanning og jobb i område) 🤔

45D0BEBB-2C9C-4DC0-889A-612FD3F54686.jpeg

Jeg tar gjerne han der 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, OnFire skrev:

😑

Screenshot_2019-08-18-14-55-09-092_com.tinder.png

😬😬😬

Anonymkode: 9dca6...610

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 6/27/2018 at 9:10 PM, AnonymBruker said:

 

20180627_210846.thumb.jpg.867e9528ac39789e405bfb359550e7c1.jpg

Anonymkode: d3576...371

(Klippet vekk dick-pic) Jeg tror så gjerne at han har oppgitt riktig IQ.

Anonymkode: 9176c...042

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

😬😬😬

Anonymkode: 9dca6...610

 

4 timer siden, OnFire skrev:

😑

Screenshot_2019-08-18-14-55-09-092_com.tinder.png

Hva er galt med den?:klo:

Anonymkode: 5177d...074

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Hva er galt med den?:klo:

Anonymkode: 5177d...074

Ganske passiv-agressiv, negativ og muligens litt krampeaktig? Men nå er jeg en sånn en som også irriterer meg over dårlig rettskrivning. Ellers er jeg jo forsåvidt litt enig i det hun prøver å formidle...

Anonymkode: 9dca6...610

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...