Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damer som ikke skriver noe i bio, får en rett venstre av meg. Det samme med dem som bare har et bilde som er helsvart.. Hva er meningen?

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Expandable86 skrev:

Damer som ikke skriver noe i bio, får en rett venstre av meg. Det samme med dem som bare har et bilde som er helsvart.. Hva er meningen?

Jeg har laget en profil med helsvart bilde før. Meningen da var å snoke rundt på tinder uten at andre kunne se meg. Da sveipet jeg ingen til høyre heller, for målet var ikke å prate med noen. Men du verden så fort jeg var oppe i 99+ likes uansett 😳

Anonymkode: 98156...45b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker hoe/tøyte/trash

Anonymkode: e4410...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2020 den 19.41, Expandable86 skrev:

Damer som ikke skriver noe i bio, får en rett venstre av meg. Det samme med dem som bare har et bilde som er helsvart.. Hva er meningen?

Jeg tenker at de ikke er single, enten for å få seg noe selv eller for å se om kjæresten er der. 

Anonymkode: 5e342...7ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20200508_201142.thumb.jpg.16fc5f5a63ef41373e9112117f144def.jpg

 

Hva i all verden? 

Anonymkode: b39f9...736

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

Lykkelig gift mann, bare inne og ser litt....

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🤔 Hadde masse bilder men en marihøne på fingeren og andre uinteressante ting. Hva er greia med naturbilder, er HAN jeg vil se bilder av. 🤷‍♀️
 

 

15800F74-0FA1-453B-893C-411077FAA2BB.jpeg

Endret av I'm just a girl
-
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at de ikke er single, enten for å få seg noe selv eller for å se om kjæresten er der. 

Anonymkode: 5e342...7ab

Og begge grupper er ganske uaktuelle for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 20.10.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

20191020_142605.thumb.jpg.c61acff863c481d20d087c13452012f6.jpg

😬😬😬

Vet ikke hva jeg skal si til denne engang. Sørgelige saker. 

Anonymkode: 71e2f...07a

Herreguuuud det der kunne jo vært bioen min for noen år siden!!! Jeg liker husdyr da, så det er definitivt ikke meg, men jeg innbiller meg at jeg har hatt akkurat samme "ulemper" og "fordeler"!! Ikke det der med window shopping. 

Anonymkode: 20780...c0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klare over at Tinder, akkurat som Snapchat, kan finne på å si ifra til personen dere tar screenshot av?

 Jeg bidrar gjerne i tråden, for den var veldig morsom, men da håper jeg det er greit at jeg bare gjengir det i tekst, istedenfor å ta skjermbilder.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Yme skrev:

Er dere klare over at Tinder, akkurat som Snapchat, kan finne på å si ifra til personen dere tar screenshot av?

 Jeg bidrar gjerne i tråden, for den var veldig morsom, men da håper jeg det er greit at jeg bare gjengir det i tekst, istedenfor å ta skjermbilder.

Tror ikke man får notification? 
 

Anonymkode: 0b19b...9f4

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg har vært skeptisk til Tinder, men når jeg leser det som står her så får jeg nesten trua. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke man får notification? 
 

Anonymkode: 0b19b...9f4

 

Appen registrerer at man tar skjermbilder, og hvem man tar skjermbilder av. Jeg vet ikke spesifikt at det sendes til personen det gjelder, men hva skulle den funksjonen ellers være til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 4/17/2018 at 4:16 AM, AnonymBruker said:

Ute å*

Anonymkode: f59da...3db

Det riktige er «ute og går», siden verbet «går» er i presens og ikke i infinitiv (dvs. å gå). 

Anonymkode: 2ef54...b3c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2020 den 17.49, Yme skrev:

 

Appen registrerer at man tar skjermbilder, og hvem man tar skjermbilder av. Jeg vet ikke spesifikt at det sendes til personen det gjelder, men hva skulle den funksjonen ellers være til?

det pleide være sånn "del dette screenshottet med venner" (for å få en mening) i allefall. så tror ikke personen vet de blir screenshotta. ikke utfra sist jeg googla det iaf

Anonymkode: 74af9...7f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2018 den 10.50, AnonymBruker skrev:

37343273_10156306753970435_7454953470731223040_n.thumb.png.14db70b70357b71c0041f8cd20913409.png

Ikke noe grunn til å komme ut fra hiet i dag, 

 

Anonymkode: b816f...ff8

Denne ville jeg sveipet høyre på! Elsker klovner i kamp og liker at han tar sjansen på å ha det i bioen, tross risikoen for å bli misforstått.

Anonymkode: 583b8...fb2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 23.12, AnonymBruker skrev:

"ÅÅh nonsens er så morsomt"! Av personlig erfaring er de mannfolka som har sånn nonsens-humor den type mann som ikke tar noen seriøst, ikke kan ordlegge seg om følelser og sier ting som "åh Malala suger sånn, drittlei av å se den bitcha overalt". 

Er klar over at jeg svarer på et to år gammelt innlegg, men. Det der var da ikke nonsens engang. Mye humørløse damer i tråden her, ser jeg. Etter å ha kommet til side 11 hittil, så er dommen min at ca en tredjedel er forferdelige bioer indeed, ca en tredjedel er kanskje litt klønete og lite attraktive, men på ingen måte forferdelig, og ca en tredjedel er faktisk gode og morsomme bioer som jeg lett hadde sveipet høyre på (dersom bildene matchet, selvsagt)!

Lurer på hva dere egentlig forventer. Er dette en god bio?

Hei. Jeg heter Atle og jeg er 37 år gammel. Jobber som revisor, og på fritiden har jeg mange spennende interesser som frimerkesamling og sjakk. Jeg liker også å samle på steiner og å studere vepser. Ta kontakt hvis du vil bli en del av mitt liv.

For jeg klarer virkelig ikke å komme på noen sprekere bio enn det der uten at halve damekoret her blir krenket av humoren og legger det ut som en «forferdelig» bio.

Hilsen kvinne som ser langt verre bioer hver eneste dag

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...