Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden dere er eksperter på forferdelige tinderbioer. Så lurer jeg på en ting, Jeg vurderer å endre min. Har så jævlig lyst til å skrive "Jeg er ingen tømmestasjon, så svipe videre om det er det du leter etter". Eller "Min regel er ingen sex etter 7. date, kan du ikke vente så svipe videre". 

Jeg er så dritt lei av å bli spurt om vi skal møtes til uforpliktet sex eller bare "Vil du knulle? Jeg er så kåt!". Ja det er noen som tuller, de kan skrive tull lenge, for så å bare bli stille og slutte å skrive. De som tydeligvis ikke tuller, de sletter meg så fort jeg sier nei. 

Anonymkode: 73594...f3a

Ja du kan ha det første eksempelet om at du ikke er noe tømmestasjon. Eller bare skrive at du kun er ute etter noe seriøst. Det hadde jeg. 

Anonymkode: f2bce...c77

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du kan ha det første eksempelet om at du ikke er noe tømmestasjon. Eller bare skrive at du kun er ute etter noe seriøst. Det hadde jeg. 

Anonymkode: f2bce...c77

thank you, da skal jeg ha den.

Anonymkode: 73594...f3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

thank you, da skal jeg ha den.

Anonymkode: 73594...f3a

Ikke gjør det. Virker bare utrolit passiv aggressivt. Hvordan fremstår du ellers på tinder? Tror det har mye å si. Jeg får svært sjeldent slibrige meldinger der inne. 

Anonymkode: 53d35...de8

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

thank you, da skal jeg ha den.

Anonymkode: 73594...f3a

Skriv at du kun er ute etter noe seriøst. Det har jeg og får da ikke så mange sånne sexmeldinger.

Anonymkode: afa61...40a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

thank you, da skal jeg ha den.

Anonymkode: 73594...f3a

NEI.

Vær ærlig om DINE intensjoner. Skriv hva du er ute etter. Noen menn vil skrive kødd uansett hva du har i profilen din, det er bare å slette dem og gå videre. Å skrive en spydig tekst om at du ikke er tømmestasjon kan få bra fyrer til å styre vekk fordi du virker bitter og skeptisk.

TS

Anonymkode: b816f...ff8

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Siden dere er eksperter på forferdelige tinderbioer. Så lurer jeg på en ting, Jeg vurderer å endre min. Har så jævlig lyst til å skrive "Jeg er ingen tømmestasjon, så svipe videre om det er det du leter etter". Eller "Min regel er ingen sex etter 7. date, kan du ikke vente så svipe videre". 

Jeg er så dritt lei av å bli spurt om vi skal møtes til uforpliktet sex eller bare "Vil du knulle? Jeg er så kåt!". Ja det er noen som tuller, de kan skrive tull lenge, for så å bare bli stille og slutte å skrive. De som tydeligvis ikke tuller, de sletter meg så fort jeg sier nei. 

Anonymkode: 73594...f3a

Det koster ikke så mye å avslutte slette matchen når disse meldingene kommer, gjør det? For meg lyser slike bioer litt "bagasje", noe som ikke er så attraktivt.

Anonymkode: 44942...151

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Eller "Min regel er ingen sex etter 7. date, kan du ikke vente så svipe videre".  

Anonymkode: 73594...f3a

Tror ikke du bør skrive det, høres jo ut som drømmesituasjonen for de du sier du ikke vil møte! Sex på de seks første datene altså..

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den var forferdelig heller morsom. Kanskje tråden burde døpes om til interessante tinder bioer.

Anonymkode: e3826...0d7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden dere er eksperter på forferdelige tinderbioer. Så lurer jeg på en ting, Jeg vurderer å endre min. Har så jævlig lyst til å skrive "Jeg er ingen tømmestasjon, så svipe videre om det er det du leter etter". Eller "Min regel er ingen sex etter 7. date, kan du ikke vente så svipe videre". 

Jeg er så dritt lei av å bli spurt om vi skal møtes til uforpliktet sex eller bare "Vil du knulle? Jeg er så kåt!". Ja det er noen som tuller, de kan skrive tull lenge, for så å bare bli stille og slutte å skrive. De som tydeligvis ikke tuller, de sletter meg så fort jeg sier nei. 

Anonymkode: 73594...f3a

Jeg har tenkt i de baner selv... "Fett med menn som tar kontakt før kl. sju om kvelden, er også stor fan av å treffes på dagtid." 

Anonymkode: 9dca6...610

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.11.2018 den 23.52, AnonymBruker skrev:

En hel roman dette 🙈 med en flott avslutning 😅

78AC148F-A1F1-4C29-AE55-A7BA971466F1.jpeg

Anonymkode: 761ec...743

 

Endret av jokke1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jokke1 skrev:

 

dette er faktisk litt morsomt, men det er MIN profil. Jeg er "joachim" xD

Du kan trøste deg med at det finnes mye verre profiler en det der altså. 

Anonymkode: 9dca6...610

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, jokke1 skrev:

 

dette er faktisk litt morsomt, men det er MIN profil. Jeg er "joachim".. var det en bra profil synes dere? hvis ja, hvorfor og hvis nei hvorfor ikke? jeg var nysingel da jeg skrev teksten og tinder fantes ikke forrige gang jeg var singel. 

Den nederste setningen er jævlig. For mye klein prat om hund, og hva er greia med å ha den på hodet?? Ikke vits å skrive at du går skitur 1 gang i året, og iallfall ikke hva du har med som niste. Hvem spiser kun 1 appelsin til niste? Sultsmerter for alle penga. Alle mener de selv har noe i topplokket så det er også unødvendig.

Skriv om dette: hvem er jeg, hva er jeg ute etter, hvor tilgjengelig er jeg.

 

Anonymkode: b816f...ff8

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den nederste setningen er jævlig. For mye klein prat om hund, og hva er greia med å ha den på hodet?? Ikke vits å skrive at du går skitur 1 gang i året, og iallfall ikke hva du har med som niste. Hvem spiser kun 1 appelsin til niste? Sultsmerter for alle penga. Alle mener de selv har noe i topplokket så det er også unødvendig.

Skriv om dette: hvem er jeg, hva er jeg ute etter, hvor tilgjengelig er jeg.

  

Anonymkode: b816f...ff8

kom det virkelig ikke frem at det skulle være morsomt? det var virkelig intensjonen min, samtidig som at jeg fortalte at jeg var glad i hunder. Mange kommenterte "har desverre ikke hund, men håper det går bra". 1 appelsin og kakao skulle indikere at jeg ikke er noe skifantom og at skituren er kort. Det med noe i topplokket fikk jeg faktisk utelukkende bra respons på av de som valgte å kommentere det, vet jo ikke med de som ikke matchet. 
 

Personlig liker jeg de morsomme profilene med "looking for anal" f. eks, men føler ikke det blir det samme om en mann skriver det? haha

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jokke1 skrev:

kom det virkelig ikke frem at det skulle være morsomt? det var virkelig intensjonen min, samtidig som at jeg fortalte at jeg var glad i hunder. Mange kommenterte "har desverre ikke hund, men håper det går bra". 1 appelsin og kakao skulle indikere at jeg ikke er noe skifantom og at skituren er kort. Det med noe i topplokket fikk jeg faktisk utelukkende bra respons på av de som valgte å kommentere det, vet jo ikke med de som ikke matchet. 
 

Personlig liker jeg de morsomme profilene med "looking for anal" f. eks, men føler ikke det blir det samme om en mann skriver det? haha

Jo det kommer frem at du vil være morsom, det er ikke det. Men selv om mange prøver å være morsomme så ler vi ikke likevel. Mye av kritikken her inne er jo fordi vi ikke liker forsøket på humor, det er ikke det at vi faktisk trorpå at de er heelt seriøse når de skriver at kusina er giftet bort så nå er de på tinder.

Anonymkode: b816f...ff8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo det kommer frem at du vil være morsom, det er ikke det. Men selv om mange prøver å være morsomme så ler vi ikke likevel. Mye av kritikken her inne er jo fordi vi ikke liker forsøket på humor, det er ikke det at vi faktisk trorpå at de er heelt seriøse når de skriver at kusina er giftet bort så nå er de på tinder.

Anonymkode: b816f...ff8

ok interessant. Vil du si at det er bedre å ha en profil egentlig uten tekst eller med en helt tydelig tekst "glad i trening og reising, ønsker dame med samme interesser og er singel"? Er det virkelig en bedre tekst? Jeg er i tilfelle veldig overrasket, men skal absolutt ta det til rette. Jeg tenkte at jeg skulle skille meg litt ut jeg.. alder på deg forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jokke1 skrev:

ok interessant. Vil du si at det er bedre å ha en profil egentlig uten tekst eller med en helt tydelig tekst "glad i trening og reising, ønsker dame med samme interesser og er singel"? Er det virkelig en bedre tekst? Jeg er i tilfelle veldig overrasket, men skal absolutt ta det til rette. Jeg tenkte at jeg skulle skille meg litt ut jeg.. alder på deg forresten?

Tekst er nødvendig med mindre bildene dine forteller nok. 

Nei det var ikke en bedre tekst, gi nå litt innsats da.

Det eneste dere får vite om meg her inne er at jeg er kvinne.

TS

Anonymkode: b816f...ff8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...