Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2005 #121 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei vennen. Håper det går bra med deg. Du jobber kanskje i dag på 17.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. mai 2005 #122 Del Skrevet 17. mai 2005 Hatt en fin 17 mai? :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 23. mai 2005 Heisann! Så koselig med besøk fra dere, godt å se at dere tenker på meg! Mrs. Potter: Ja, det er sant..Godt å kunne skrive av seg både de gode og onde dagene..Godt å ha noen plasser å skrive..Takk for innleggene dine!! Meja: Nåja, helt ok 17. Mai. Ikke noe spennende, stemninga var dårlig hos svigerfamilien, svigermor som er syk og hadde fått så vondt i ryggen/bekkenet, svigerfar som var sint osv..Vi har snakket om at vi vil lage egne tradisjoner fra og med neste år, i steden for å farte rundt til alle andre. Var ikke ute av huset en gang på 17. Ja, er som sagt tilbake. Kom kl.8 imorrest med toget, og hadde eksamen kl.9. Håper bare jeg står, er nesten litt avhnegig av det siden jeg strøk på det meste til jul. Er nok ikke så attraktiv for NTNU å bruke penger på om jeg ikke har klarte noen av eksamenene første året Mye som ligger å murrer her i huset nå.. Neste eksamen er på Fredagen, fom. imorgen er dte lesing for alle penga Er ved godt mot, inne i en god sirkel etter lesingen til eksamen i dag, så håper følelsen holder til Fredag Ja, svigermor har fått spredning til skjelettet i bekkenet Fikk vite det i dag..Slik går det når man slutter på Cellegift..Ikke hatt noe siden i Januar. Men er ganske positive til at dem kan fjerne den vha. stråling, men dårlig forfatning og med dårlig mot vil nok stråling og cellegidt bli tungt Nei, nå er det visst Hotel Cæsar..Kommer tilbake senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. mai 2005 #124 Del Skrevet 23. mai 2005 Så koselig at du har vært innom!! Trist å høre om din svigermor :cry: Håper strålehandlingen gir ønsket effekt! Håper eksamenslesingen går greit og at du greier å holde motivasjonen oppe. Har du mange år igjen av utdannelsen? Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #125 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei Lita Så leit å lese om svigermoren din :cry: Vet ikke hva jeg skal si jeg. Men gir deg en god Håper det har gått greit med eksamene du har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 27. mai 2005 Så koselig at dere har tid å stikke innom meg. Nå er de skriftlige eksamene over, nå begynner det "verste", men er evig omtimist (vertfall for øyeblikket ) så jeg tror dette går bra. Telle dager så går det nok greit *nikke* Stikke innom dagbøkene deres, kommer sterke tilbake uti uka! Takk igjen for at dere stikker innom.. fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #127 Del Skrevet 31. mai 2005 Heisann.. Nå har jeg endelig litt tid til å skrive. Skjer så mye rundt her for tida.. Men nå er de to teorieksamene mine overstått, og bare 2 praktiske igjen. Den ene 10. Juni, og den siste (store) 11. August. Sambo dri tilbake til hjemplassen i går, og jeg er alene...Kjedelig..Alene såå lenge.. Mye som skjer på skolen, ingenting som ligner på sommerferie, kanskje liksågreit, siden vi ikke skal ha noe ferie. Ellers skjer det vel litt på svigermor-fronten, siden hun ikke har fått cellegift siden Januar har kreften spredd seg, og kulene i levra har blitt store igjen. Hun ligger å får morfin mot smertene.. Masse som skjer, men lite fremgang, og lite nytt.. HUff, nei,skriver mer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei alle sammen Ny dag, nye muligheter. Hatt en okei dag på skolen, godt at vi ikke ble ferdig så sent i dag..Vært ute å trødd (blir jammenta støl, jeg.. :oops: ), og plukket masse rare dyr vi har artsbestemt på laben. Snart bare en uke til arts eksamen, og jeg fikkv ite at det jeg trodde vi skulle ha (insekter) IKKE var, derimot skal vi ha fugl og pattedyr. Huff, dem har jeg ikke lest eller sett på en gang! iiik.. Og pattedyra kan man jo selfølgelig ikke ha utstoppet, så der må jeg lære å kjenne igjen dem på hodeskallen..Og det er en del av dyra..Alt fra mus til Bjørn. Ja, innsats neste uke!! Så må jeg lære meg alle lav, mose og algene artene..*viktig* Halve eksamen blir om det. Gleder meg til å få det overstått da Ellers er det litt kjedelig alene..Sambo begynte på jobb i dag, tror han er sliiiten..Men må da bli mye penger av en 8-16 jobb Man-Fre + 10-14 på Lørdager, fast i 2 mndr? Trenger pengene i sommer, så det kommer godt med. Er jo sydentur og Gleder meg veldig! Skal komme meg igjennom alle kursene og dagene nå i sommer..så skal vi skikkelig kose oss i syden. Det kommer jo selfølgelig ann på hva som skjer med sambos mamma da..For alt jeg veit blir det begravelse i sydentida..*sukk* Ha en fin dag, skal rydde litt jeg.. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2005 #129 Del Skrevet 1. juni 2005 Lykke til med eksamenslesing! Sikker på at det går bra Har dere bestilt sydentur eller? Hvor har dere tenkt å dra? Det høres herlig ut,og veldig fortjent etter hardt skolearbeid. Håper bare det går bra med sambo's mamma :trøste: Stoor fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juni 2005 #130 Del Skrevet 3. juni 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #131 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei Hatt det fint i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. juni 2005 #132 Del Skrevet 6. juni 2005 Takk for gode, negative vibber akkurat der jeg trenger det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #133 Del Skrevet 7. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #134 Del Skrevet 7. juni 2005 Iiik, her var det mange hilsener! Huff, har helt glemt av å sjekke :oops: Går mest i andre sine dagbøker!! LilleMy: Ja, men vibbene funket jo ikke til deg! Beklager det..Huff, håper du finner ut av denne trasige situasjonen Meja: Tja, hadd det litt..kjedelig i helga? Er jo helt alene..Men har kost meg med taffelsticks og vin, så det gikk egentlig ganske greit Bare noen dager til jeg drar til min kjære igjen, så det blir godt.. Skriver mer senere!! :klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #135 Del Skrevet 7. juni 2005 Godt at du treffer din kjære snart! Drar du nordover, eller kommer han hit?` Ønsker deg en god tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 9. juni 2005 #136 Del Skrevet 9. juni 2005 Lurte på SIT-bolig ja, men er ikke det sånn loddtrekning i slutten av august for førsteårsstudenter? Men klart, hadde vært flott, billig og greit, og et sted må de begynne. Er så lite inne i leilighetsting jeg, hadde så utrolig flaks når vi flyttet hit, ringte på en annonse på hybel.no og fikk den. Rett ved siden av skolen også! Ha en fin torsdagskveld, selv om du ikke bruker dagboken så mye for tiden! Men eksamenstiden tar slutt og da er det sommerferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #137 Del Skrevet 10. juni 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. juni 2005 #138 Del Skrevet 11. juni 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. juni 2005 #139 Del Skrevet 11. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2005 #140 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei! Har du det fint hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå