Gå til innhold

Lita`s Dagbok


Lita84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for bursdagshilsener!! Det varmer så mye at folk legger merke til s like små ting..

Takk for en flott melding Trollungen! Det er helt sant - Guds store under Et lite vidunder!

Nei, ikke noe baby enda. Blir spennende å se hvem av oss som får først, MissS! Følger med i dagboka di daglig, håper du slipper å vente så lenge!

Så forresten at du hadde tippet 27. Det har mammaen min gjort på meg også (og det er også EL terminen min). Håper det stemmer for deg da!!

Jeg selv har tippet 4. Oktober, pessimistisk? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heisann!

Koselig at dere fortsatt stikker innom. Så synd man må være "ekstra" medlem for å legge ut bilder, men har nå vertfall en blogg (må endre navnet fra "kul på magen" nå, ja :ler: ).

Her går dagene sin vante gang. Tenker vi må prøve å "avvenne" snuppelura på å ligge i senga sammen med oss snart. Vet ikke om hun har så mye behov for det om natta, men på dagtid "klarer" hun ikke sove alene. Om jeg legger henne ut av armene og på sofaen tar det max 2 minutter før hun er våken. Sånn går det hele dagen, og hun blir sur og tverr fordi hune r overtrøtt til slutt. Av de samme årsakene orker jeg ikke prøve lengre på å legge henne i egen seng om natta, MÅ ha noe nattesøvn.

Hun er blitt stor jente, veide henne på Torsdagen, dagen før 6 ukers dagen hennes - 5070 gram! 3410 g når vi dro fra sykehuset..Utrolig hvor tiden flyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Har vært innom bloggen din nå.

Så mange fine bilder av jenta di. Helt herlig :hjerte:

ha en fin helg!

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...