Gå til innhold

Lita`s Dagbok


Lita84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Scheherazade: Trodde det var slik at førstegangsstudenter blir "lovet" plass..? Hum..Vet ikke jeg :) Fikk tildelt først til jul, vi..Så vi stod lenge i kø.

Meja: Så koselig at du har vært innom mens jeg har vært borte!! Ikke så enkelt å rekke over alt, nå begynner stresset for alvor - ikke noe sommerferie her før utti Juli..

Takk til Mrs.Potter og Magnolia og!! :) Dere er så snille alle sammen..

Skriver mer senere :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

Uff, har vært borte i nesten 2 uker, og laangt fra alt som heter telefon og internett.

Har vært på feltkurs :) Og det har vært koselig og lærerikt.

Takk for alle som har vært her inne!!

Skal forresten til Alanya i TYrkia. Gleder oss veldig.

Skriver mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei på dere..:)

Nå er jeg tilbake fra alt jeg har gjort i sommer.. Har vært på kurs i regi av skolen helt til..10. Juli ble det vel. Når jeg var hjemme en tur var KG nede, så jeg fikk ikke postet noen beskjeder :roll: Menmen.

Har vært i Bodø en tur, hos pappa og Svigerforeldre. Ikke at det går så bra der da..Svigemror har vært innlagt på sykehuset stort sett hele sommer, mest fordi hun har hatt problemer med å gå i trapper (ikke så rart når hun har ligget til sengs i ett år), men nå forje helg ble tilstanden hennes betydeligere dårligere. Så..Nå venter vi egentlig bare på at hun skal dø.. :tristbla: Vi dro nedover hit til Trondheim i går, til tross for..Jeg synes sambo kan få bestemm hva han vil gjøre..Om han vil dra oppover, og eventuelt når. Jeg har eksamen på Torsdagen, så om ikke noe drasitsk hender - er jeg her til eksamen er over.

Sydenturen skal vi avbestille og..Blir ikke noe ferie på oss før tidligst neste år. Så, ting er ikke som man kunne ønske. Skulle ønske svigermor kunne fått fred..Vi ser jo alle at dette ikke er noe bra..Og dette bare tærer. Nå må broren til sambo (15 år) og mannen (45 år) fortsette å leve - og ta vare på hverandre. Vanskelige dager..Synd hun (og dem) må pines - vi vet jo at det bare er snakk om dager før hun forlater oss.. I dag har ingen fått kontakt med henne f.eks. LIgget med smertepumpe i en uke, håper hun slipper å lide..

Takk for alle som har vært innom, nå er jeg beredt og skal være i KG modus fremover..

:forvirret:

Endret av Lita84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lita! Koselig å ha deg tilbake, selv om det du skriver er ufattelig trist. Jeg mistet som jeg har fortalt min far pga kreft, og det du skriver kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Den siste tiden, da vi ventet på at han skulle dø, var utrolig vanskelig. Da han døde var det nesten bare godt....godt at han slapp å lide mer, godt å slippe å vente på at han skulle dø.

Håper dere kommer dere gjennom denne tiden på et vis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

heia.. :sjenert:

Så trist med svigermoren din... venninna mi si mor døde også av kreft.. grusom sykdom som rammer i alle aldrer.. :tristbla:

Håper d går bra med deg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Så mange koselige støttemeldinger - det varmer! Her er det ganske hektisk for tiden. Huff av meg, det har vært litt mye "syting" fra denne siden nå i sommer - sorry for det! Lover å komme tilbake sterkere når ting blir litt mer normalt..Er liksom sommerkurs, sommerferie, examen osv..på alle de rareste tidspunktene, så når andre har fri, er jeg borte.. :ler: Skal slutte å mase om at jeg kommer sterkere tilbake :roll:

Har examen imorgen, så litt over en uke med FRI..Eneste ordentlige uka med fri (har ellers jobbet - og hatt eksamenslesing, og vært på skolen). Og jeg er sååå blakk, hehe..Så..Skjer ikke så mye. Sydenpengene bruker jeg til å oppdatere PC`n..Er så vidt den klarer å slå seg på, går sååå tregt..Harddisken er full, ramen er dåårlig osv..Jupp..Så der forsvant det. Og stipendet får jeg jo aldri, men 10 000 av de 15 000 går til felleskontoen, så det blir ikke så mye igjen å bruke på meg selv :sur::ler: Kanskje liksågreit ;)

Ellers er det ikke noen forandring med svigermor. Det er jo vanskelig å "følge" med når i er 200 mil unna, og pappaen til sambo er liksom ikke den som snakker så mye, så og få informasjon via han..er ikke lett. Men går utifra at han forteller oss om det skjer noen forandring. Sambo reiser vel oppover før skolestart tenker jeg..

Nei, må vel stikke innom dagbøkene deres, se hva som skjer :)

Må forresten legge med noen søøte bilder av pusi :grine2: (litt dårlige, men..)

:klem:

Bildene er slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg.

Hannen (moderator)

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

:vinke:

Så utrolig trist med svigermoren din :troest:

Det må være fryktelig slitsomt for alle sammen.

Både hun som ligger der og har det vondt,og alle dere rundt som vet hun skal dø,

men ikke aner når det skjer.

Hvordan takler samboeren din det da?

Herlig pusekatt! Er det en kattunge eller? Ser så søt og liten ut :)

Håper du har det bra,og lykke til på eksamen i morgen! :kose:

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eksamen gikk bra!

Pusen var skjønn...

Jeg er hjemme hos min mor nå, hennes katt skal ha kattunger. Driver å overtaler sambo :klem: til å kunne få en av de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...