Gå til innhold

Lita`s Dagbok


Lita84

Anbefalte innlegg

Lite som har hendt i dag, bare skole og sånt. Skrive mere senere, har tusen ting å gjøre :-?

Ha en fin Fredag alle sammen, kos dere med Idol :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅh, too hilsner i dagboka, så kooselig! Jada, skal vel prøve å få en god helg. Har kanskje tenkt å ha en liten fest imorra, bare meg, sambo og en kamerat av oss. Men kan hende vi utsetter det til neste Lørdag, så samboeren hans også får være med :) Ellers skal vi vel en liten tur på Ultra, beste utvalget i Trondheim? Ikke veit jeg, men mye rart har dem vertfall der :ler:

Nei, kanskje jeg skal sove? Veit ikke helt..Var jo enda så tidlig fant jeg ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, på ultra har de masse rart. Men den butikken jeg syns har mest og kanskje best utvalg er Maxi.

Sov godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lita! Blir det fest på dere eller? Jeg skal slappe av denne helgen. Ulta og Maxi er butikker det er utrolig gøy å handle på av og til.... synes iallefall jeg :-)

Jeg har faktisk gått på skole i Trondheim et år... Utrolig sjarmerende by! Jeg var også en tid helfrelst RBK-fan... :ler: Hadde skjerf og lue hengende på rommet mitt hjemme... Men dette er faktisk over ti år siden. Rart å tenke på hvor fort tiden går og hvor lenge dette egentlig er siden.... Ønsker det iallefall en kjempe fin helg!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere har vært innom!!

Meja Ja, Maxi har mye dem og, hvorfor går jeg ikke dit oftere, er jo rett i nærheten..? :ler:

Magnolia Ja, kanskje ikke FEST, men vertfall lystig lag :) Og Ost og kjekt (ikke kjeks på meg da, men :-( ). Håper det kan bli morsomt da..(bare passe meg for vinen, kan nok finne ganske rask vei opp ihodet mitt nå for tiden :ler: ). Så morsomt at du har vært hardbanka Rosenbort fan da! :-) Jeg for min del holder IKKE med dem :wink: Ganske lei Rosenbord, holder meg laget fra min by, jeg :wink:

Ja, i dag gikk jeg og sambo fra Ultra og via Bakklandet. Det er jo såå fint der! Brukte lang tid, så på alle husene..snakket og koset oss :-) SÅ gikk vi til Samfunnet og tok bussen derifra..Hadde en del varer å bære på og :wink:

Jeg synes det er dårlig gjort at sola svikta meg i helga..Når jeg ENDELIG har fri..Sola står bare på utenfor (hagen vår) på formiddagen, men jeg er nesten bestandig ferdig i 15-16 tida..Så jeg går glipp av alt det gode.. :-?

Håper sola kommer tilbake snart :tunge1:

Nei, skal gå å være husmor, Meja har inspirert meg så :ler:

Ha en flott Lørdag og Søndag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så mye oppdatering i min dagbok, skriver for det meste om livet mitt i andres dagbøker - for en snik jeg er :roll: :oops: Huff. Velvel. Skjer lite her - faktisk :ler: I dag har jeg vært på skolen, og det har vært ukens handle dag. Kjøpt mye "spennende" (spennende for oss som har levd på fiskeboller, fiskegrateng til 10 kr osv). Hadde oste- og rekesalat i dag, namnam!

I går var jeg og sniiikveide meg..Og, uten klær var jeg oover målet mitt..Med klær akkurat på målet mitt. Så, er vel egentlig ferdig. Men må vente til den offisielle veiinga på Torsdagen. Hvem vet hva som skjer til da :wink: . Er litt usikker på om jeg vil ned litt til. Synes fortsatt jeg er litt på "grensa" (65 kilo nå). Hadde vært bra med litt til..Men..

Åh, gleder meg til uka er over. Er så tunge dager..Onsdag, Torsdag og Fredag er det skole fra 8-16, blir så sliten av å bli pepra med informasjon heeele tida..Ene faget må vi sitte å notere som en gal av det læreren sier (en av di mer "praktiske fagene"), bli rhelt utslitt etter 3 timer med det.

I helga drakk vi vin og spiste kjeks, kanskje jeg sa det? Ble lite fest, men hadde det koselig med hverandre og han vennen vår som kom på besøk. Det blir vel kanskje noe til helga..meen, får se..:)

Nei, nå skal jeg gjøre litt leksearbeid som må gjøres før i morgen!

Ha en fin dag :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Må ikke slite deg helt ut Lita. Må huske å ta pauser, og slappe av også. Selvom jeg trivdes veldig godt som student, og fortsatt kunne tenkt meg å studerer, så misunner jeg deg ikke eksamenstiden nei.. :wink:

Håper du får en fin tirsdag :klem: (bare 3 dager til helg :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tur innom for å si hei :P (har ikke så mye tid til KG akkurat disse dagene )

Håper det går bra med deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så koselig..Såå mange fine hilsener! Det var hyggelig :-) I dag var det veie dag. Har et nytt mål nå, og håper å klare det før jeg drar hjem å leser til eksamen (dvs 4 Torsdager fra nå av). Håper det ikke er umulig, får være ekstra flink.. :wink:

Meja, det var da hyggelig sagt! Tusen takk for blomst :oops:

Jeg og sambo har akkurat kommet fra skolen. Hatt lab i dag, veeldig tungt, gruer meg veeldig til å skrive rapport. Blir nok en 15 sider, ja..Menmen. God trening, og ikke minst - veldig eksamensrelatert. Synes det er bedre med litt "slavearbeid" enn masse frivillig, det vet vi vel alle er vanskelig å få fjort :tunge1:

Sitter å funderer på middag, fant noe som het brocoletti. Bestående av egg, brokkoli og med ost på toppen. På en måte omelett med brokkoli i. Men det er jo stort sett det jeg spiser om dagen da - osteomelett..Menmen..

Nei, må gå å gjøre noe. Tusen takk for alle som er i dagboka mi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei :)

Gikk det bra på veiing i går? Syns du er flink jeg. Hva skal dere gjøre i helga da? I morgen kommer foreldrene mine på middag hos oss, og på søndag skal vi på kamp!

Ønsker deg en god helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meja! Trivelig at du stakk innom! Joda, gikk fint på veiing i går, enda litt ned siden Søndagen, så da ble det hele 2.8 kilo ( :o ) siden forje Torsdag. Tror det store tallet skyldes at jeg på en måte begynte "på nytt" (vet ikke om du husker første veiinga mi, da gikk jeg ned nesten like mye). Skeiet litt ut hos mamma, og drakk lite vann, da blir det mye vann i kroppen. Menmen. Klager overhode ikke, blir bare så redd for neste veiing når det var så mye nå! :ler:

I helga skal vi utrooolig lite..Kjedelig asså. Sambo sitter vel å spiller på dataen som vanlig, og vi skal ikke noe. Kommer til å bli kjedelig. Eneste som er bestemt; er taco imorra.. :ler: Men that`s it :P

Kamp? Hehe, er du sånn..Rosenborg fan eller? :wink:

Nei, ha en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Syns du er flink med slankingen jeg (har smuglest ett-par ganger i slankedagboken din :oops: ) :blomst:

Er nok det ja... Heia Rosenborg!! :ler:

Fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så flink du er med slankingen! :Nikke:

Jeg hadde aldri hatt nok viljestyrke til å klare det. Jeg trener jo da(sånn ca 3 ganger i mnd :oops: :oops: ),men å kutte ut usunn mat,godteri og sånn - det hadde jeg aldri klart!

Så jeg er imponert over deg :klappe:

Masse skolearbeid i tiden før eksamen? Går du og kjæresten i samme klasse eller? Høres veldig greit ut å kunne jobbe med oppgaver sammen.

Håper du får ei fin helg selv om dere ikke har noen spesielle planer. Av og til er det godt å bare gjøre ingenting :wink:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...