Gå til innhold

Lita`s Dagbok


Lita84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lita!

Håper du har hatt en fin dag i dag vennen. Jeg har stort sett kost meg og slappet av, og ikke vært så frustrert og deppa som i de siste dagene.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fortsatt en ny nydelig dag, og mange nye muligheter til å gjøre dagen i dag bedre enn dagen igår.. :) Tidlig skole i dag, så tidlig ferdig..Er litt godt, blir så innmari sliten av å være fra 8 til 16++ Nok av lekser å gjøre i dag så ;)

Pusen har ikke oppført seg merkelig etter den merkelige episoden igår, var bare den gangen, så ble det bra. Hva enn det var :ler: Nå leker hun tulling med dorull hylser og andre morsomme ting som slippersene mine osv..Merkelig hva som kan være morsomt :ler:

Sett på edderkopper i dag på lab, så greit å vøre ferdig med det, er ikke akkurat de jeg liker best :hår: Er kommet utrolig langt i studiet nå, sånn, egentlig..Føles vertfall sånn ;) Lært så mye, er så redd jeg skal glemme noe..Hehe, men sånn føler vel de fleste seg..Bare håpe jeg får orden på skuffene oppi hodet, så jeg veit hvem jeg skal dra fram når på eksamen :ler:

Sambo er enda på skolen, blir godt å få han hjem. Han lovet at i dag skulle han sitte mindre på dataen, men kanskje jeg bare er naiv som tror på han hver kveld han sier det..Hehe..Greit med to tre timer, men heeele dagen, fra kl.10 til 24 med avbrekk av ferdig laget middag og litt dopauser, blir litt kjedelig. Spøker med at om han ikke er litt sammen med meg og, må jeg kanskje finne meg noen som har tid til meg..Er kanskje litt styg å tulle med slikt, men håper han kan ta det til etterretning..Elsker gutten min over alt på jord så :) Tolerer dataspilling, og har latt være å mase når han har sittet i flere uker heeele dagene, men det går ikke i lengen :riste:

Nei, det var den lunsjen jeg aldri fikk kommet meg til, kanskje finne frem en brødskive..:) Ha en flott dag alle sammen!! :klem2:

Hvilken sang beskriver dagen så langt?

This Years Loving (David Gray)

"Cos it takes something more this time

Than sweet sweet lies

Before I open up my arms and fall

Losing all control

Every dream inside my soul

And when you kiss me

On that midnight street

Sweep me off my feet

Singing ain't this life so sweet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som skriver dagbok her da! Du havner jo nesten på bunn av siden om du ikke har skrevet noe på fem timer! :ler: Men nå pusher jeg din oppover!

Niks, jeg er ikke fra Trondheim. Kommer opprinnelig fra Bergen, men flyttet opp hit for å begynne på NTNU. Og nå har jeg plutselig snart bare to år igjen! Håper på å få sommerjobb i Bergen, det hadde vært det greieste. Enklere å kanskje få bil :tunge1:

Og i tillegg ikke bare sitte i leiligheten og sture. Men klart, tar det jeg får, trenger praksisen. Hadde jeg bare klart å skrive de dumme søknadene snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjonen Meja! :)

Nå har jeg fått vitale data, 3160 gram og 46 cm, ikke store knottetn, men han var som snytt ut av nesa på broren som ble født i Januar i fjor, og da går det ikke lenge før han er en ordentlig godklump :ler:

Dagen i dag har bare bevist at vi er dorge late, en skam for alle studenter, menmen, gidder ikke gå nærmere inn på det. Hehe..Var å hadde gjord labforsøk i dag da, så, litt er det igjen i oss enda. :ler:

Fin været fortsetter, og det er såå godt..Begynner virkelig å glede meg til sommeren..! Og jeg VET jeg må være mye ute, siden det er skole til midt i Juli.. Blir godt å ha gode grunner for å holde seg utendørs vertfall!!

Vi har laget namme middag i dag, sambos yndligsrett - pannekaker (kan ikke heeelt skjønne det, men greit nok :ler: ). Synes det er mest slit, for han skal lage middagen, men alikavel er det jeg som må steke hver gang :wink: Imorgen er det helg, noe så godt..Ikke at jeg har fått gjort så utrolig mye denne uka..Bli litt mer aktiv i neste uka :wink:

Lurer på åssen det gikk med Meja på jobb intervju!! Får dra innom dagboka og sjekke for oppdateringer!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :-)

Hvilken sang beskriver dagen?

The Day After Tomorrow (Saybia)

"Please tell me

why can't I breathe when you're near me?

breathe when you're close to me?

I know you know I'm lost

in loving you deeply

loving you secretly

secretly"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lita

Han er sikkert kjempesøt. Er det lenge til du får se han? Håper ikke det da... Har du mange søsken?

Har du skole helt til juli? er det vanlig da? hadde aldri vi nei, stakkars dere.. ikke noe kult å gå på skole langt uti sommeren da..

Pannekaker ja, det kan du si, sånn er min sambo også. Helt vill etter pannekaker, akkurat som barna i barnehagen der jeg jobba.. :roll:

I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg. (oppdatering om intervjuet kan du lese i boka mi)

Ha en super-duper torsdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Grattis med dagbok og lillebror :blomst:

Utrolig trist med mamma'n til kjæresten din.

Jeg har akkurat fått vite at bestefar har kreft,og at de ikke kan gjøre noe med det. Man føler seg så utrolig trist og maktesløs.

Han er jo gammel da.. Det er alltid trist å høre om unge mennesker som får kreft. Håper det går bra med dere!

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, it`s a blue day.. :( Merkelig hvor små ting kan ødelegge så mye..Jaja. Skjedd lite i dag, vært de usle to timene jeg måtte være på skolen, og holdt på å sovne gjennom det. Tror jeg skal finne sofaen snart, så kanskje humøret og blir bedre. Må da gå ann å sove 8 timer (++) og klare å holde seg våken om dagen? Går jo helt i svime, og ikke gjør jeg noe veldig strabasiøst..Hehe, nesten litt morsomt :ler:

Her er forresten dette årets nye familiemedlem :dagensrose:

Jeg og sambo har vært et fint team og vasket på kjøkkenet og i skapene, skal si det trengtes, ja..Så har vi nettopp spist fiskegrateng, og snakket litt om Påska. Men nytter ikke akkurat, jeg blir lei meg uansett, og han blir sint..Urk, er så sliten, da blir det sånn. Godt det er helg, men hjelper jo ikke på tankene.

Finne på noe kult jeg da - sove?

Sangen som beskriver dagen

Break Me (Jewel)

"And you could hurt me with your bare hands

You could hurt me using the sharp end of what you say

But I am lost to you now

There's no amount of reason to save me " :dagensrose:

Bilde er slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg.

Hannen (moderator)

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å skrive før nå. Har vært på jentekveld, har vær helt topp! Veldig koselig..

Det har vært en tungt idag..Er så greit å ha dagboken.

Jeg snakket litt med venninnene mine om sambos mamma..Og hennes..tanker, drømmer om at han ble pappa bl.a. Jeg er så usikker..jeg vil så gjerne, alt jeg ønsker meg her i livet er...og at hun skal bli frisk, og få oppleve så mye mere..At alt skal bli som i Påska i fjor. En helt normal familie..At alt skal bli som i Påska i fjor, det er det siste klare minne jeg har av henne le, og ha det godt. En helt normal familie..Jeg likte ikke å gå på ski, som den pingla jeg er Vi snakket om alt, alt som var morsomt, ikke fult så morsomt.. Stekte egg, koste oss, fikk til og med påskeegg, som små barn.... nå er alt så stille...Hvordan skal man klare denne stillheten..

Sangen som beskriver øyeblikket?

Dave Matthews (Trouble)

"Oh sweet day

Leave me behind

I will never call on you

Until the day I die

Pray your mercy shine on me

Pray your mercy shine

Deler av samgteksten er fjernet. I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å gjengi sangtekster og annet materiale med kopirett. Se også Kopinors regler.

Hanne (moderator)

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært en skikkelig sløvedag. Så klart når man ikke legger seg før kl.6 om morran.. :oops: Oppe kl. halv elleve, jeg..Da hadde jeg sovet nok, tenkte jeg. Hehe..Angrer litt nå.. :ler:

Brukt dagen på å stresse, umulig å slappe av. Tusen ting som skal gjøres før Påska, så jeg klarer ikke glede meg lengre...Store Teorioppgaven vi ikke har begynt på en gang..EN stor lab rapport til Torsdag som jeg ikke skjønte noe som helst av..Fått gjort litt av det jeg må da, men kommer jo nytt når jeg er ferdig..Urk..Bare lyst å slappe av med god samvittighet snart..Hadde vært godt :) Senke skuldrene litt..

Imorgen er det ny skoledag. Sambo har midtsemester uker i tooo hele uker, så er det Påske for han. Nesten litt urettferdig ;) Kanskje vi kan bruke litt tid på den oppgaven da, må jo det..Er at vi er 3, og den siste er ikke ei som bor sammen med oss ;) Ikke alltid like lett med samarbeid..(nå skal det sies at det ikke var frivillig å få et vilt fremmed kvinnemennesket å jobbe med, men er selfølgelig bare bra..)

Nei, kanskje jeg skal gå å styre litt, prøver å være husmor og oppi alt. Hehe, og oppdra den katta er ikke bestandig like morsomt, men det gir resultater vertfall. Og det er bra. Venneparret av oss som fikk pusen sin samtidig som oss (den var da bare ussle 8 uker) er overhode ikke oppdragen, og både tisse og bæsjer på gulvet hver dag, kan ikke forskjellen mellom leking og ikke leking, sitter gjerne på stubordet og spiser sammen med deg fra tallerken..Men, til tross at jeg er litt streng med pus, så får jeg respekt tilbake, og hun får selfølgelig den respekten hun burde fra meg :) Synes vi er et fint par - jeg og pus :ler:

Sangen som beskriver dagen

Sick Cycle Carousel (Lifehouse)

"I tried to climb your steps

I tried to chase you down

I tried to see how low I could get down to the ground and

I tried to earn my way

I rried to change this mind

You better believe that I have tried to beat this"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin hilsen i dagboka :) Glemte jo å svare deg Meja, ja, mitt studium brer seg ut i sommerferien..Og det er litt kjipt. For selve kurset koster 2800,- og jeg får jo ikk emye tid å jobbe på heller, så det blir å betale for å ikke få tjene penger etterpå :roll:

I dag har vi vært flink å stå opp kl.7 og trave på skolen, har vært litt sløv med tidlig forelesingene i det siste.. :-? Sliter litt med motivasjonen..Jeg fikk endelig kjøpt meg bukse, som ikke er bare bare når man aldri finner noe som passer "over alt". Plass nok til rumpa, plass nok til låra, og i midja..Den jeg fant var som smurt alle andre plasser enn i midja, for der var den en halv str for stor..Og verre blir det vel når jeg begynner å bruke den :-? Thank God for belte da (ja, jeg prøvde en str mindre, men da fikk jeg ikke igjen de to øverste knappene :oops: ).

Nå er det vel fortgang i oppgaveskrivinga og..Så kanskje man slipper å gå å grue og tenke på det eeenda mer.. :roll: Neei, nå skal jeg hive meg i å skrive mere på rapporten, siden jeg var så godt i gang før jeg og pusi sovnet :ler: Ha en fortsatt fin uke alle sammen..

Sangen som beskriver dagen?

Here I am (Bryan Adams)

"Here we are - we've just begun

And after all this time - our time has come

here we are - still goin' strong

Right here in the place where we belong"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med oppgaveskrivingen. Misunner deg ikke det (er lykkelig ferdig med alt som har med eksamener og oppgaver å gjøre :wink:) Så fint at du fant deg bukse! Ikke alltid lett det der. Nå skal jeg legge meg. Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter :roll:

Lite som skjer her om dagene, ikke så mye å skrive om. Vært usle 2 timer på skolen, og kom hjem til ferdig middag og greier, sambo er så sniiiill :P Ellers sitter jeg å skriver på rapporten, men skjønner at jeg må sette meg ned å studèrere Krebs syklus, om noen kan denn eveldig bra, så gi meg noen holdepunkter ;) Helt umulig å få gjort noe som helst når ikke basiskunnskapene er inne. Ellers ble det ikke noe oppgaveskriving denne uka, damen vi jobber med tenker for mye på midtsemester eksamenen sin på Mandagen, så vi tar det om en uke..Så får vi se hvor fint det går da..

Takk for fin hilsen i dagboka forresten Meja. Flott å se at du satt med gode følelser etter intervjuet! Aldri vært på noen, jeg.. :o Men gruer meg allerede.. :ler:

Hjelpe asså, er jo allerede 1. Mars..Og en måned på denne tiden, er forrhåpentligvis våren i full anmars, og studiet er på tur til å bli avsluttet før eksamen (for så å bli tatt fult opp igjen i Juni med flere eksamener for min del, og masse feltarbeid...

Nei, får bla fram Biologiboka og lese de 20 sidene om Krebssyklus, og håpe at andre har en litt mer spennende Tirsdag :ler::wink:

Hvilken sang beskriver dagen?

I remember (Damien Rice)

"I remember it well

The first time that I saw

Your head around the door

'Cause mine stopped working"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporter er noe drit! Er glad jeg har sluppet unna med å bare skrive en, og det er to år siden.

Går du på NTNU eller HiST igrunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...