Gå til innhold

Lita`s Dagbok


Lita84

Anbefalte innlegg

Takk for flotte hilsener i dagboka! Betyr masse..:)

Her er linken på nytt, nå SKAL den virke http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=...66&page=1&pp=25

I dag har jeg og sambo tatt vårrengjøring! Skal si det trengtes :ler: Aldri sett et så stort parti av støvdotter som var unde rkjøleskpaet! Hehe..Nå aner jeg ikke om di som bodde her før oss hadde vasket under der, jeg bruker vertfall ikke dra det fram når jeg har "kattvask". Men, i dag dro vi fram både det ene og det andre :tunge1: Ble riktig så bra..Godt å ha det ordentlig! Får så lett dårlig samvittighet for slikt.

ELlers prøvde vi å gå tur. Sier prøve fordi været var bedritent (synes vi), med slafs og plus grader. Best når det er sol og KALDT..Minus grader var det meldt og greier. Vertfall, sambo ble våt på føttene og begynte å syte allerede ved Moholt kirka..Så, det ble en rask tur. Men litt bevegelse ble det nå :wink:

Skal oppdatere meg på andre sine dagbøker mens jeg venter på middagen!!

Ha en God Helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei! Linken din virker den!

Så flinke dere var med vårrengjøring. DET skal jeg gjøre til uken, kjedelig, men fantastisk herlig etterpå :ler:

Håper du har en fin lørdag vennen :klem:

Takk for masse fin støtte, du fortjener en STOR :blomst:

Klem fra Meja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den fine blomsten Meja, det betyr mye :) Har ikke så mye å si i dag, skjer ganske lite. Sett masse tv (mot min vilje, skule mye gjerne gjort noe konstruktivt, men har glemt motivasjonen min). Godt at det er ferie snart. Så jeg kan starte med nye blanke ark, og forhåpentligvis masse motivasjon og positivisme..

Ha en riktig fin helg alle sammen! :vinke: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, hatt en kjempe fin dag! Gått lang tur, og gått ned 2.6 kg siden starten på Torsdag :Hehe: , bare 2.6 igjen da! Menmen, Påska og fristelsene står i køøø..Huff, gruer meg!

Nei, skal gå å se litt tv som jeg skreiv i dagboka di. Hadetbra!! Håper alle sammen får en fin Søndag, og en fin uke! :vinke::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg en fin uke! Leste på litt av det du skrev, har du gått ned 2.6 kg fra torsdag til søndag? Trodde ikke det var mulig... Mulig jeg gjør meg upopulær nå...? Uansett, lykke til videre med slankingen! Jeg gikk for en par år siden ned 10 kg ved å legge om kostholdet og trene med pulsklokke. Trening og fysisk aktivitet er alfa omega!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belive it or not, det HAR skjedd! Veide meg Lørdagen for en uke siden når vi satt barnevakt hos et vennepar av oss (da 70.3 kg) så var jeg i går og veide med hos dem igjen (siden vi eier vekt i huset :oops: ) og var 67.7 ! Veide meg forøvrig også noen uker før hos dem, og var 70,2 kg da. Så, det tallet er nok ikke så galt. Gikk på vekta tre hele ganger og, for å være sikker igår! Sykt, men sant. Får se åssen det går på Torsdag da..Tror nok neppe det går så mye nedover fra her. Men nå skal det sies at jeg spiser mye salt, og piffi :oops: Så, kan hende 1.5 av kg er vann, som jeg snakket om igår. Dumt om alt kommer tilbake igjen, da blir jeg litt skuffet.. :ler: Du blir da ikke upopulær av den grunn Magnolia!

Takk for blomsten Meja, håper du har hatt en fin dag!

I dag har det ikke skjedd så mye, ikke vært på skolen (annen en en tur å snakket med rådgiverne angående sydentur), og så vært handledag (stipend i dag :ler: ).

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu!! :grinele: Nå er sydenturen eeendelig i boks. Har strevet såå lenge med å bestemme meg, og det har pinadø ikke vært enkelt. Meen, tok en råkjans, så..Nå er vi på tur..Eller, ikke før utti August, meen! Turen kan begynne å bli betalt for vertfall :wink:

I dag har det skjedd lite. Gikk meg en tur til skolen for å møte sambo, ble 3.6 kilometer, bedre enn å ta bussen vertfall! Er jo (fortsatt) så nydelig vær her, og imorgen er siste dagen her. Fredags morran reiser vi sørover, og blir borte til etter Påska ! :( Blir nok ingen oppdateringer i dagboka da..

Nei, skulle bare titte innom, ønske alle en fin Onsdag!! Og en fin resten uke :) Takk for meg! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i "Syden" skal dere? Jeg og sambo har faktisk sett litt på turer i dag, har lyst til Kroatia en tur i begynnelsen av juni :danse:

Ønsker deg en kjempe fin påske :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg takk for meg før Påsken. Hiver meg på bussen til togstasjonen kl.7:10 imorgen, så må vel pelle meg i seng raskest mulig. Bare si hadet bra, og God Påske til alle snille jenter her :P Håper dere får det bra.

Veie dag i dag, en uke etter dietten ble resultatet tilsammen 3.3 kg ned, blir nok ikke så mye fra her. Nå er det bare 1.9 kg igjen til målet! Juhu!!

Snakkes jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Glemte jo helt å skrive i min egen dagboka i går :ler: Sånn er det når man er surrete :wink: Klarte å vandre på butikken i dag, for så å måtte ringe sambo for å høre hva jeg skulle ha. Har minne som en gullfisk..*sukk* :roll:

Ellers har det ikke skjedd så mye i dag, vært en tur på skolen. Kort arrangemang i dag, imorra starter det tunge..Menmen. Bare en månde til vi har lesetid før eksamen, skal vel klare å kare meg igjennom en måneds slit?

Påska har vært fin. KOsa meg mamma og dem, vært vanskelig å holde dietten mens jeg var der, og ikke spise potet, mel, pasta og sukker osv..Menmen. Ikke gått opp i Påska - heldigvis. Ny veiedag på Torsdag. Sambo var på The Gathering fra Onsdag til Søndag, så det ble litt tid for meg selv. Jeg og pusi da :wink: Turen til toget gikk bra med henne, hun trivdes faktisk veldig bra der nede. Vurderer å ha henne der i Sommer, da jeg tror det kan bli vanskelig å ha henne hos sambos foreldre..jeg er jo ikke der, og sambo jobber hver dag i 8 timer..Og sambos mamma er jo syk, og egentlig litt allergisk osv..Mye på en gang. Får se hvordan vi klarer å ordne det. Turen tilbake til Trondheim startet som et sirkus..Pusi skreik i over en time før hun sovnet utmattet i buret sitt. Hun var meget sint for at hun ikke slapp ut. Når vi tok henne ut av bilen ble hun litt mere "redd" og holdt stilt. Tror ikke det ble noen varige mèn :wink:

Må hive meg i leksegjøring, nok å gjøre, og har en gruusom hodepine, gjøre meg ferdig fortest mulig. Ha en trivelig dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ! Akk ja, nå er påsken over. Det har vært noen herlige dager, håper du også har kost deg :P

Supert at du har greid å holde vekten, man må kose seg litt i høytider! Hvordan går det med din samboers mamma?

Håper du får en din dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Magnolia og Meja! Koselig at dere har stukket innom. Hun har vertfall kommet ut av sykehuset, for Påska. Kunne ikke være med resten av familien på hytta, menmen..Hun skulle bli innlagt igjen i dag om ikke magen ble bedre, har visst ikke fast bimmelom for 5 flate øre, så om ikke medisinen virker må hun inn igjen. Hun ble sjekket for flere kreft typer i Tromsø før Påske da hun ikke hadde følelse i underlivet, dem var redd det var en svulst som trykte en plass. Heldigvis..så så alt bra ut..*puh* :roll:

Har hatt en strålende dag i sola, selv om jeg har sittet inne fra kl.9 til kl.16.. :ler: Var fint å SE ut vertfall..Og gå til skolen og slikt..*koseseg*

Prøver å gå pusi til å være ute, trodde faktisk hun VILLE det..Sitter titt å ofte og skriker i vinduet mens hun klorer på det..Men neeeeeeida, mer skvetten og redd katt skal du lete lenge etter. Ikke nok med at hun løper fra døra, hun springer å gjemmer seg bak tv`n! Har oppe døra, og prøver å la henne komme selv..menmen..Får se hva som skjer, kommer vel noen fine dager fremover :-)

Ellers får dere ha en fin dag!!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det skal jeg :wink: Når jeg får tid å nyte det. Blir nok til helga. Om værgudene går imot meg nå, DA blir jeg suuur..Har jobbet fra 8-16 på skolen hver dag siden Påske, nå vil jeg uuut og kose meg :D Leverte semesteroppgaven i dag, eller imorgen blir det, men avslutta og slikt i dag. Godt!

Nå sitter jeg å venter på Hotel Cæsar - ikke TvSlave jeg nei :roll: Hehehehe..2 minutter igjen. Ja, så krymper jeg buksa mi, for H&M selger asså ikke mye bra klær..Buksa kan jo nærmest fras over hoftene etter en halv dags bruking etter vask..Huff..Er ikek stretch en gang..Menmen..

Cæsar tid! Ønsker alle en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...