Gå til innhold

Lita`s Dagbok


Lita84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha en fin ferie!! Er ikke flink til å legge igjen spor her eller i bloggen din, men er innom en gang i mellom altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hatt en fin og laang påskeferie. Har shoppet og handlet til nyleiligheta - for vi måtte jo anskaffe oss både kjøleskap og komfyr - og en ny sofa. For den vi har nå fikk vi gratis, og overlever ikke flere flyttinger nå. (står mer om Påska i bloggen).

Ja, som jeg vente - ny leilighet. Vi skal nemlig flytte neste helg. Har jo vært på leting leenge etter ny plass å bo da studentskibnaden ikke klarte å bestemme seg om vi fikk ha katten vår her, eller ikke. Eller, HER kunne vi vel hatt den - problemet var bare å få tak i leilighet til å ha både barn og katt i. Det ble det verre med. Så når det ble såå mye tvil (vi hadde ønske om ny leilighet til 1. Mai, men fikk ingen tilbud 1. April - får vite 1. månde i forveien) fant vi ut at vi sa opp. Så vi har funnet oss en ok leilighet i sentrum. Stor, litt for dyr - og plasseringa er jo ikke så topp da. Jeg sover så lett at trafikken kan bli litt kjip. Menmen.. Det er nå ikke snakk om mer enn ett år der maks.

I dag var vi på kontroll igjen, og jeg har jo vært såå engstelig for om at det fortsatt var liv i knotten der nede. Kjenner jo ingenting, merker ingenting, ser ingenting..Skumle saker. Og en SA så sent er jo umulig å IKKE kjenne, så det var jeg ikke så redd for - verre med at barnet hadde dødd og kroppen ikke skjønte det.

Men vi fikk høre hjertelyden igjen (fortsatt 140 slag i minuttet) og han målte livmoren min til å være perfekt for 18 uker (jeg mener selv jeg er 17 uker) - regner med jeg får en 3. termin når vi skal på UL på Onsdag :ler:

:klem: så lenge til alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL! Tipper du gleder deg, nå! :ler:

Skal bli morsomt å lese rapport når du kommer tilbake.

Spent på om magefølelsen din stemmer, jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet i bloggen om UL, der er også bilder av det som ser ut til å bli vår lille prinsesse! :hjerter_rundt: Vi som var sååå sikker på at det var en gutt - jordmor kunne ikke finne noen guttetiss med pung, men heller ikke noe jentetiss egentlig. Men hun regnet med det var en jente da :ler: Kanskje det bare er en veldig sjenert gutt? :ler::sjenert:

Vi flytter nå i helga - venter på at mamma og dem skal komme å hjelpe oss (heele veien fra Oslo). Men til poenget - vi blir uten internett vertfall til i slutten av Mai :tristbla: I bestefall slutten av Mai, og i verste fall midten av Juni (når vi drar hjem på sommerferie).

Uff av meg :sur:

Skal stikke innom dere alle når vi er på nett igjen! Kommer til å savne dere ;)

Endret av Lita84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Hei!

Jeg har også vært en liten tur innom bloggen din.

Kjempefin mage! :hjertesmil:

Håper du har det bra og at du får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest gjesta

*løpe til bloggen og se bilder*

Jeg trodde det var gutt, men var visst jente!

Men får ny UL 4.9, så får vi se om det fremdeles er en prinsesse der. ;)

Håper du har hatt en fin helg & at formen er bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅh, av en eller annen grunn har jeg ikke sett at noen hadde skrevet i MIN dagbok også *flau* Er innom å leser alle andre sine liksom :sjenert:

Ja, magen den vokser. Skal legge ut nytt magebilde i dag når jeg oppdaterer bloggen etterpå. Ikke mye endringer siste uken - bare at magemålet har blitt 5 cm MINDRE...Merkelig. Men snuppa har nok skiftet stilling.

Så spennende da, Epica!! Er ikke såå lenge til September egentlig!

Takk til alle dere andre som har vært inne også, er mest på SnartMamma og bruker bloggen min, men er som sagt innom å leser daglig på dere andre!

:klem: fra meg!

Endret av Lita84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Stikker bare innm for å gratulere deg med dagen. Happy Birthday!

Også termin i morgen... Ønsker Lykke Til! - Hvis du ikke allerede har fått et lite nurk.

Ønsker også lykke til som småbarnsmor, en spennende tid.

Guds store under

Et lite vidunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...