Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Nå fikk jeg lyst på dadler, men uten det der smør-greiene.

Helt enig i at dadler er bedre uten. Jeg måtte teste med peanøtt etter all den «varme anbefalingen» fra godeste KG, men det var faktisk ikke noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (19 minutter siden):

Helt enig i at dadler er bedre uten. Jeg måtte teste med peanøtt etter all den «varme anbefalingen» fra godeste KG, men det var faktisk ikke noe spesielt.

Jeg elsket de dadlene 😁 Må prøve sur cola også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Jeg elsket de dadlene 😁 Må prøve sur cola også! 

Hva er sur cola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Hva er sur cola?

Dadler som smaker sur cola, trodde det var snakk om de nyhetene man får i butikken nå med peanøtter og salt karamell. og at KG reklamerte for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Dadler som smaker sur cola, trodde det var snakk om de nyhetene man får i butikken nå med peanøtter og salt karamell. og at KG reklamerte for dem. 

Tror jeg holder med til de vanlige, kjedelige dadlene jeg 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Xmasclovn said:

Hun må det. Dårlig økonomi snakk begynner å glippe der hun sitter i sin 15 mill kåk med Pradasko. Klesvask og rydde rotehauger er kjedelig i lengden. Daddel med peanøtt har «alle» fått med seg. Da må det noe nytt til…

WORD !!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (6 timer siden):

Neida, KG «reklamerer» for same old daddel med peanøttsmør🥱

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk at hun nå deler sine gode tips/fordeler med å leie 😂

Mens a mor selv sitter i 15mills eid hus😁🤣🤣🤣🤣

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (21 minutter siden):

Helt fantastisk at hun nå deler sine gode tips/fordeler med å leie 😂

Mens a mor selv sitter i 15mills eid hus😁🤣🤣🤣🤣

Det er ikke til å tro. Og enda verre at det ikke ringer noen bjeller hos fansen. KG har vel aldri leid noe som helst. Kjøpte sin første leilighet tidlig i 20 årene, om ikke før, og har med tiden bare kjøpt og bygget nyere, større og dyrere. Ikke noe galt i seg selv om man har råd og mulighet, men du er ikke kvalifisert til å uttale deg om boligleie, Kristin!

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (50 minutter siden):

Det er ikke til å tro. Og enda verre at det ikke ringer noen bjeller hos fansen. KG har vel aldri leid noe som helst. Kjøpte sin første leilighet tidlig i 20 årene, om ikke før, og har med tiden bare kjøpt og bygget nyere, større og dyrere. Ikke noe galt i seg selv om man har råd og mulighet, men du er ikke kvalifisert til å uttale deg om boligleie, Kristin!

Virkelig topp kvalifisert å uttale seg🙈 Er egentlig strålende å leie,mange flotte fordeler 😍 Sier hun som ikke har leid selv på 20 år ca ,men ja kjøpt dyrere...dyrere...dyrere..dyrest hus🙈 Jammen meg prater hun ikke om at om noen år igjen blir det nytt hus med ny mann og.

Lett å sitte på sin høye hest å gi råd. Nesten litt kvalmende🤢

Skulle ikke sagt noe om hun iallefall var i litt av samme situasjon som mange av følgerene sine som sitter der i leid leilighet... Da hjelper det nok på selvfølelsen at Gjelsvik gir deg tips der hun sitter i sin dyre bil mens hun koser seg i luksus hytte på Geilo ,og har luksus hus hjemme. Bravo Bravo👏🏽👏🏽😬

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, avsporing og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså SÅ vilt hvordan hun har endret seg. 

I dag sitter hun på badegulvet på Geilo og snakker om apotekprodukt man sprøyter inn i tissen for å få balanse og god lukt😳. Og hun sier at det ikke er reklame altså, men velmenende råd. Mens det står «annonselink» på teksten midt på. 🙄 Ikke bare fra hjertet med varme altså..

Jeg føler jeg kunne sett henne på Dagsnytt 18 i harnisk over unødvendige våtservietter til tissen for 5 år siden liksom. Hva skjedde?!

• Liker 41
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

I dag sitter hun på badegulvet på Geilo og snakker om apotekprodukt man sprøyter inn i tissen for å få balanse og god lukt😳. Og hun sier at det ikke er reklame altså, men velmenende råd. Mens det står «annonselink» på teksten midt på. 🙄 Ikke bare fra hjertet med varme altså..

Jeg føler jeg kunne sett henne på Dagsnytt 18 i harnisk over unødvendige våtservietter til tissen for 5 år siden liksom. Hva skjedde?!

Penger skjedde. Profitt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og avsporing.

Måne, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wald86 skrev (7 timer siden):

Fy søren, så nedrig...  Men det verste er snakk om økonomi, kosthold og psyke. Influencer-bransjen er råtten hele veien. De har fått med seg et par leger i Egmont-gruppen også, som stadig uttaler seg etter "innspill" fra diverse influencere. Det er uforståelig at helsemyndighetene lar dette utfolde seg uten å stramme inn regelverk. Alvorlige lidelser, fysiske og psykiske kommersialiseres, og benyttes som content som skal lede opp til salg av produkter og tjenester. Alle gir for eks ut bøker. Det er umulig for forbrukeren å skille  redaksjonelt stoff og underholdning fra salg. Alt er salg. 

Enig. Økonomi ,psyke og ensomhet!

Piller for tissen har jeg ikke fått med meg,like så greit..alvorligtalt🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får gjøre som vi andre, vaske a dåsemor. Vaske dåsa, vask vaske dåsa.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 timer siden):

Høres ut som et produkt du egentlig ikke trenger, men som prakkes på deg. Tissen renser seg selv liksom, og om den ikke gjøre det trenger du mest sannsynlig et besøk hos legen eller gynekolog.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 23.3.2024 den 20.56):

Det er rett å slett så forbanna over streken, og bidrar bare mer og mer til at troverdigheten faller i kurs. En troverdighet som allerede var på fallende grunn. 

Spis med Kristin (som selv har mistet mange kilo og har ingen faglig kompetanse for å "hjelpe"  sårbare mennesker med spiseproblemer)

Gaza, høylytt kjefting som om hun er den eneste som bryr seg, mens hun i neste øyeblikk velter seg i luksus, SPAR MEG! Selv Gaza skal hun sko seg på som den selvutnevnte barmhjertige samaritan hun liker å fremstille seg som. Mange med mye mindre enn Kristin bryr seg og bidrar økonomisk for å støtte ulike hjelpeorganisasjoner som jobber i Gaza.

Hun har solgt klær, vi er mange som velger å gi bort klær til veldedighet, likefullt har vi ikke råd til å kjøpe en 15 mill kåk.

Bli kvitt brevskrekken og gjelden med et glass vin og noen lys for kos....

Den eneste hun har leid eiendom av er sin egen mor (ihvertall i voksen alder), en trygghet i seg selv, men på samme tidspunkt eide hun hus som lå til salgs!

Hun er ikke sann og gjør hva som helst for å tjene penger.

Endret av K_mb
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...