Gå til innhold

konatil igjen


Putti

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva slags megalomania som herjer i bloggverdenen? 
Hvem er disse menneskene? Kona til en som er pappa, og ei dame som tror hun er kjendis-baker/mamma/økonom/puppeflasher? Hvorfor i all verden legger de ut alt om livet sitt for at hvem som helst  lese, også forventer de at folk ikke skal kommentere det? 
Altså.. de virker ikke å være helt i vater. 

Man må jo bare le! :ler: 

(ps. postet denne i AnneBrith-tråden også ;) )

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg laget en samleimgur med informasjon fra de siste dagene:  https://imgur.com/a/jZNTN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, loffen skrev:

Jeg lurer på hva slags megalomania som herjer i bloggverdenen? 
Hvem er disse menneskene? Kona til en som er pappa, og ei dame som tror hun er kjendis-baker/mamma/økonom/puppeflasher? Hvorfor i all verden legger de ut alt om livet sitt for at hvem som helst  lese, også forventer de at folk ikke skal kommentere det? 
Altså.. de virker ikke å være helt i vater. 

Man må jo bare le! :ler: 

(ps. postet denne i AnneBrith-tråden også ;) )

Ja når man faktisk oppsummerer det sånn så blir det jo helt lættis. Det et jo helt vanlige folk, som får betalt for å gjøre det vi andre gjør ved siden av jobb/skole hver dag. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for etterrettelighet, @Asti - veldig kjekt at noen har denne egenskapen, når det ser ut til at enkelte bloggere ikke har den fjerneste anelse om hva det betyr.
 

Flaut, pinlig, usedvanlig blåøyd å bli fersket i løgn og desinformasjon når det er så lett å dokumentere det motsatte.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
17 minutter siden, Asti skrev:

Da har jeg laget en samleimgur med informasjon fra de siste dagene:  https://imgur.com/a/jZNTN

Takk for fin oppsummering! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lever de der to av å blogge? Mannen med hjerte og kona hans? Etter en rask kikk inn på de to bloggene, syns jeg isåfall det er temmelig uforståelig at hverdagspludder fra egen familie på den måten der kan være et levebrød.

Endret av Lopploella
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konatil/Christina har i kommentarfeltet forklart hvorfor Kvinneguiden har så dårlig rykte. Det har hun gjort ved å se på side 87 (før eventuell moderering) i tråden om Caroline Berg Eriksen. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/VhISQ

Representerer akkurat denne siden Kvinneguiden eller cbe-tråden? Eller handler dette igjen om å diskreditere Kvinneguiden ved ubalansert og unyansert fremstilling?

-----------------

Samleimgur vedr. Konatil.blogg.no:  https://imgur.com/a/jZNTN

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja, det var rette siden å lese. Godt gjort å lese en side, da. 😏 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der trenger virkelig å sitte ned og tenke seg grundig om nå, altså. 

Alt Anne Brith er tar i blir jo bare helt krise.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det det går i? Konatil velger seg en tråd og i den tråden velger hun en side og ut i fra dette dømmer hun et helt forum? Voksen much? Da tar jeg av alle bloggene hennes blogg....og av alle postene i hennes blogg tar jeg den hvor hun forsvarerer eksponeringsdronningen og ut i fra dette velger jeg å dømme konatil sin blogg. Og det er ikke mye flatterende. Sånn. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Malum skrev:

Hun der trenger virkelig å sitte ned og tenke seg grundig om nå, altså. 

Alt Anne Brith er tar i blir jo bare helt krise.

Tror nok kanskje hun angrer litt på AB-stuntet nå. Selv om hun selvfølgelig aldri kommer til å innrømme det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for dumt å velge seg kun én side. Eller så har hun lest alle sidene og hengt seg veldig opp i de kommentarene hun nevner. For å innrømme at diskusjoner her inne kan være belysende og opplysende, dét har jeg enda tilgode å se en blogger innrømme. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En langt mer interessant diskusjon enn om hvorvidt det er drittsnakk på side 87 i en KG-tråd er, hva er faktisk drittsnakk og hets. Jeg syns Konatil faller i den typiske bloggerfellen her. Er kommentaren ikke "Du er så flink, pen, fantastisk, (sett inn rosende uttrykk) så oppfatter bloggeren kommentaren som hets eller ganske tett på det.

Er det drittsnakk å synes truttmunn og blunke-øyne ser teit ut på voksne? Selv om det kanskje kunne ha vært skrevet penere så er budskapet konstruktivt. Skal CBE holde på de voksne småbarnsmødre-leserne sine så hadde det ikke vært dumt om hun hadde oppført seg mer som en voksen og mindre som tenåring. Jeg er midt i målgruppen til CBE men syns disse "åh jeg er så deilig-truttmunn-sug inn kinn og mage-pupper/rumpe opp i kamera"-bildene mange bloggere, blant annet CBE, jevnlig publiserer er puteflaue. De får meg til å lukke nettsiden med intensjon om ikke å komme tilbake på en lang stund. Jeg er ikke alene om å tenke slik og hadde bloggere lest en slik bemerkning, som den på side 87, mindre som "de snakker dritt om meg buhu" men mer som "kanskje jeg skal tenke mer over hva målgruppen min vil se?" hadde det vært en vinn-situasjon for bloggeren.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konatil fikk et billig poeng der, skal innrømme det. 

På den andre side trenger hun nok det så langt ute på jordet som hun er ang hva essensen i trådene er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, konatil har funnet ut at noen skriver på side 87 at cbe lager kyssetrut på bilder, klart bevis på at kg er fanden selv!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Inocybe skrev:

En langt mer interessant diskusjon enn om hvorvidt det er drittsnakk på side 87 i en KG-tråd er, hva er faktisk drittsnakk og hets. Jeg syns Konatil faller i den typiske bloggerfellen her. Er kommentaren ikke "Du er så flink, pen, fantastisk, (sett inn rosende uttrykk) så oppfatter bloggeren kommentaren som hets eller ganske tett på det.

Er det drittsnakk å synes truttmunn og blunke-øyne ser teit ut på voksne? Selv om det kanskje kunne ha vært skrevet penere så er budskapet konstruktivt. Skal CBE holde på de voksne småbarnsmødre-leserne sine så hadde det ikke vært dumt om hun hadde oppført seg mer som en voksen og mindre som tenåring. Jeg er midt i målgruppen til CBE men syns disse "åh jeg er så deilig-truttmunn-sug inn kinn og mage-pupper/rumpe opp i kamera"-bildene mange bloggere, blant annet CBE, jevnlig publiserer er puteflaue. De får meg til å lukke nettsiden med intensjon om ikke å komme tilbake på en lang stund. Jeg er ikke alene om å tenke slik og hadde bloggere lest en slik bemerkning, som den på side 87, mindre som "de snakker dritt om meg buhu" men mer som "kanskje jeg skal tenke mer over hva målgruppen min vil se?" hadde det vært en vinn-situasjon for bloggeren.

Enig med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan linke til utallige blogginnlegg på verdensveven og vise hvorfor bloggere har et så dårlig rykte. Men så er det å holde mennesker kollektivt ansvarlige en helt håpløs øvelse. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at konatil ikke skjønner det er reklamebloggen CBE som diskuteres, ikke privatpersonen CBE. Hele den bloggen er gjennomsyra av reklame. Merket og umerket. Da må det være lov å diskutere posering, utttrykk og rettskriving. Dette er ikke stakkars, søte lille Carolines dagbok på nett! Det er en millionbedrift!

Når det er sagt, helt greit at hun dømmer et helt forum p.g.a. en side hun har lest. Jeg gjør det samme med konatil. Leste innlegget og så videoen, det holdt for meg! Ikke kan hun svare på konkrete spørsmål heller når hun legger opp til debatt. Hun prøver å spøke det bort, men klarer ikke det heller. Jeg er glad jeg ikke omgås slike mennesker på privaten. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

konatil har så rett så rett  i mye av det hun skriver . Toppel opp for dama :yvonne::nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...