Gå til innhold

konatil igjen


Putti

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Asti skrev:

...

Jeg lurer på hvem som er pådriveren bak dette?  Er det andre enn Anne Brith av disse bloggerne som har vært omdiskutert her inne før dette "stuntet" mot KG? Er de andre klar over hvorfor Anne Brith blir diskutert her inne - https://imgur.com/a/C4yla ? Er de klar over selvjustisen her? 

Svarer meg selv. :)

Ser at det er en som stiller følgende spørsmål i kommentarfeltet: "Jeg vet ikke hvor mye du faktisk har satt deg inn i hvordan forumet på kvinneguiden faktisk fungerer. Ja, det blir ofte skrevet mye rart i "Rampelys", men det er bare et av mange under emner i forumet..... " .

Og en annen skriver: "Jeg leste bloggen til Anne Brith tidligere. Og da hun skrev om all hetsen hun fikk på kvinneguiden, ble jeg så sint over at andre folk sitter å skriver dritt om offentlige personer. Så jeg gikk inn på forumet for å lese selv alt det stygge de skrev. Og jeg ble så overrasket! Og det var ikke fordi det sto mye dritt der. En og annen kommentar er unødvendig og lite konstruktiv. Men dette er en liten prosent av det som blir skrevet der. Jeg ble overrrasket over hvor mye konstruktivt det faktisk står der. Konstruktivt i forhold til en ekstrem eksponering av barn. Berettiget kritikk etter min mening.
Jeg er enig i at ingen fortjener å få falske rykter spredt om seg. Men er det for eksempelt greit at Anne Brith offentliggjør navn, fødselsår og kommune til de som har søkt henne opp på skattelistene? Og henger ut en ansatt i en lokal bank som ikke har gjort noe ulovlig? Det vil jeg betegne som grov hets og uthenging.
".

Konatil har kommentert flere ganger, men dette har hun ikke svart på. Jeg sitter igjen med inntrykk av at Konatil ikke har lest noe særlig her inne, men har basert sitt standpunkt til Kvinneguiden kun på skjermbilder av slettet innhold fra forumet.. Det sier litt, hvis de ikke har satt seg bedre inn i en sak, samtidig som de vil "stå i mot kvinneguidens anonyme forumsmuligheter.".  Jeg håper at disse bloggerne til Egmont People som står bak dette, tenker over om de kan ha blitt brukt av Anne Brith, for hun jobber veldig mot å få stoppet kritikken hun får her inne, sitat fra Anne Brith sin blogg:

"Jeg har det siste året sendt over 30 mail til kvinneguidens forumansvarlig Hanne om å slette, moderere og helst advare brukere som anonymt trakkaserer, forteller usannheter og påstår ting. Særlig der barna mine blir nevnt. Ingen har blitt utestengt eller fått advarsler. ". 

Kildehenvisninger: https://imgur.com/a/tVIop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Asti skrev:

Svarer meg selv. :)

Ser at det er en som stiller følgende spørsmål i kommentarfeltet: "Jeg vet ikke hvor mye du faktisk har satt deg inn i hvordan forumet på kvinneguiden faktisk fungerer. Ja, det blir ofte skrevet mye rart i "Rampelys", men det er bare et av mange under emner i forumet..... " .

Og en annen skriver: "Jeg leste bloggen til Anne Brith tidligere. Og da hun skrev om all hetsen hun fikk på kvinneguiden, ble jeg så sint over at andre folk sitter å skriver dritt om offentlige personer. Så jeg gikk inn på forumet for å lese selv alt det stygge de skrev. Og jeg ble så overrasket! Og det var ikke fordi det sto mye dritt der. En og annen kommentar er unødvendig og lite konstruktiv. Men dette er en liten prosent av det som blir skrevet der. Jeg ble overrrasket over hvor mye konstruktivt det faktisk står der. Konstruktivt i forhold til en ekstrem eksponering av barn. Berettiget kritikk etter min mening.
Jeg er enig i at ingen fortjener å få falske rykter spredt om seg. Men er det for eksempelt greit at Anne Brith offentliggjør navn, fødselsår og kommune til de som har søkt henne opp på skattelistene? Og henger ut en ansatt i en lokal bank som ikke har gjort noe ulovlig? Det vil jeg betegne som grov hets og uthenging.
".

Konatil har kommentert flere ganger, men dette har hun ikke svart på. Jeg sitter igjen med inntrykk av at Konatil ikke har lest noe særlig her inne, men har basert sitt standpunkt til Kvinneguiden kun på skjermbilder av slettet innhold fra forumet.. Det sier litt, hvis de ikke har satt seg bedre inn i en sak, samtidig som de vil "stå i mot kvinneguidens anonyme forumsmuligheter.".  Jeg håper at disse bloggerne til Egmont People som står bak dette, tenker over om de kan ha blitt brukt av Anne Brith, for hun jobber veldig mot å få stoppet kritikken hun får her inne, sitat fra Anne Brith sin blogg:

"Jeg har det siste året sendt over 30 mail til kvinneguidens forumansvarlig Hanne om å slette, moderere og helst advare brukere som anonymt trakkaserer, forteller usannheter og påstår ting. Særlig der barna mine blir nevnt. Ingen har blitt utestengt eller fått advarsler. ". 

Kildehenvisninger: https://imgur.com/a/tVIop

Tusen takk Asti for at du finner så mye og legger ved kilder :) Jeg tror også at konatil ikke har lest noe særlig her inne, men bare basert meningene sine på hva medbloggere og skjermbilder av stygge kommentarer sier. Det er mye moderering og sletting av stygge kommentarer. Jodel og andre plattformer er mye verre enn kvinneguiden. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hennes instastory nå ligger det et skjermbilde av at hun ligger på 12.plass, med teksten: «er dere ferdige snart, Kvinneguiden? Vil ikke klatre på blogglisten av sure klikk» 

Kommer aldri til å forstå det. Skylappene er på 🙄

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som egentlig likte 'kona til' så godt.. Så fikk jeg se filmen.. og nei. Nei takk 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 minutter siden, Zokutine skrev:

På hennes instastory nå ligger det et skjermbilde av at hun ligger på 12.plass, med teksten: «er dere ferdige snart, Kvinneguiden? Vil ikke klatre på blogglisten av sure klikk» 

Kommer aldri til å forstå det. Skylappene er på 🙄

Nååh, så edelt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Zokutine skrev:

På hennes instastory nå ligger det et skjermbilde av at hun ligger på 12.plass, med teksten: «er dere ferdige snart, Kvinneguiden? Vil ikke klatre på blogglisten av sure klikk» 

Kommer aldri til å forstå det. Skylappene er på 🙄

Fra http://konatil.blogg.no/1522092418_anne_brith_og_videokritikken.html

"Kjære "forumbrukere", og øvrige lesere som måtte føle seg truffet. Dette innlegget dediseres til dere, da veldig mye av blogg-trafikken min denne helgen, kom fra et av Norges største forum på nett."

Og så forventer hun at man ikke svarer eller besøker bloggen for å lese hva hun skriver? Det er noe merkelig med nivået enkelte bloggere legger seg på. Hva er det de tror? At folk skal nikke og være enig i alt det rare de skriver/legger ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kollontaj skrev:

Synes den verste kommentaren fra henne er når hun hinter om hvor folk bor og at de bør møtes. Høres litt kjent ut. 

Enig. Selv om hun ikke har tenkt å legge ut ip-adresser på bloggen, så misbruker hun informasjonen ved å vise til at enkelte bor i nærheten. Det frister ikke å legge igjen kommentarer hos henne, når hun holder på slik...

En skriver til henne: " ... når du implisitt advarer folk mot å skrive ved å insinuere at du sjekker IP-adressen for å finne ut hvor de bor, da nærmer du deg Anne B-modus..."

Hun svarer til slutt: "... Jeg insinuerte at jeg sjekket IP-adressen, og jeg gjorde det faktisk. For jeg trodde det var den samme adressen jeg hadde sett gå igjen ved flere anledninger tidligere - men fikk det avkreftet da jeg så at den befant seg ganske så i nærheten. Det er heldigvis ikke ulovlig å sjekke IP-adresser :-) (Og nei, jeg har ingen planer om å legge dem ut på bloggen, hvis det skulle være noen tvil)". 

Kildehenvisninger: https://imgur.com/a/0PcsW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
28 minutter siden, Zokutine skrev:

På hennes instastory nå ligger det et skjermbilde av at hun ligger på 12.plass, med teksten: «er dere ferdige snart, Kvinneguiden? Vil ikke klatre på blogglisten av sure klikk» 

Kommer aldri til å forstå det. Skylappene er på 🙄

Synes det virker som om dette er en som vil opp og fram, og har forstått at Anne-Brith kan triksene. Her gjelder det ikke å være populær, men å gjøre seg bemerket. Akkurat det med  "Vil ikke klatre på blogglisten av sure klikk" tror jeg ingenting på.

Da hadde hun vel lagt dette dødt? I stedet melker hun det om og om igjen for alt det er verdt.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, formula skrev:

Synes det virker som om dette er en som vil opp og fram, og har forstått at Anne-Brith kan triksene. Her gjelder det ikke å være populær, men å gjøre seg bemerket. Akkurat det med  "Vil ikke klatre på blogglisten av sure klikk" tror jeg ingenting på.

Da hun skrev blogginnlegg dedikert til KG-brukerne, skjønte vel de fleste at hun ønsker klikk herfra. Hun får nyte oppmerksomheten de få dagene det varer. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Asti skrev:

Fra http://konatil.blogg.no/1522092418_anne_brith_og_videokritikken.html

"Kjære "forumbrukere", og øvrige lesere som måtte føle seg truffet. Dette innlegget dediseres til dere, da veldig mye av blogg-trafikken min denne helgen, kom fra et av Norges største forum på nett."

Og så forventer hun at man ikke svarer eller besøker bloggen for å lese hva hun skriver? Det er noe merkelig med nivået enkelte bloggere legger seg på. Hva er det de tror? At folk skal nikke og være enig i alt det rare de skriver/legger ut? 

Altså fordi folk klikker på linken som er her inne? Jeg har ikke gått via den linken, så det er nok noen mørketall. 

Så fort hun lar være å utfordre folk på kvinneguiden, vil lesertallene synke som en stein. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren
4 minutter siden, Asti skrev:

@Skrueløs  det stemmer ikke. Fra blogginnlegg datert 14.09.17 -  http://konatil.blogg.no/1505419554_svar_p_sprsmlsrunden.html: "Ufør har jeg aldri vært.."

(Jeg oppfordrer folk til å være saklige (holde seg til fakta/sannhet), slik at man slipper moderering (unngå negative rykter om Kvinneguiden).).

Ok takk for oppklaring. Beklager, da har jeg lest feil. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Asti skrev:

@Skrueløs  det stemmer ikke. Fra blogginnlegg datert 14.09.17 -  http://konatil.blogg.no/1505419554_svar_p_sprsmlsrunden.html: "Ufør har jeg aldri vært.."

(Jeg oppfordrer folk til å være saklige (holde seg til fakta/sannhet), slik at man slipper moderering (unngå negative rykter om Kvinneguiden).).

Ser du i kommentarfeltet, så bekrefter hun å ha vært syk i ti år, men aldri uføretrygdet. 

Og: http://konatil.blogg.no/1471287564_.html

Er man ufør om man ikke har fått stempelet fra Nav? 

Endret av Vipser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger
2 timer siden, formula skrev:

Høres litt kjent ut ja. Ser at hun også sper på med "herregud!" og "haha!". Klikket meg inn av ren nysgjerrighet - frister ikke til gjentagelse, for å si det sånn.

Mor sjølv har vel vært mentor, og tatt konatil under sine vinger, og delt av sine kunnskaper om hvordan man best mulig svarer kommentarer.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Vipser skrev:

Ser du i kommentarfeltet, så bekrefter hun å ha vært syk i ti år, men aldri uføretrygdet. 

Og: http://konatil.blogg.no/1471287564_.html

Er man ufør om man ikke har fått stempelet fra Nav? 

Nei, man skal ha stempelet for å kunne være ufør syntes jeg. Å være ufør hinter gjerne til utredning og økonomisk støtte fra staten.  Hun har vært ute i fullt arbeid før hun satset på bloggen sin, så ufør er hun virkelig ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er vel ektemannen mest opptatt av å forsvare Caroline Berg Eriksen (bare å google pappahjerte og Caroline Berg Eriksen).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg ikke har så mye til overs for verken Pappahjerte eller kona hans (som bloggere, kjenner de ikke privat). De virker høye på seg selv og har en sarkastisk undertone i måten de svarer på kritikk. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun svarer litt «morsomt» fordi hun ikke har noe mer å komme med. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...