Gå til innhold

konatil igjen


Putti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Takk for lenken, det var et innlegg som var godt å lese. Det er maaaange bloggere som burde ta til seg det hun skriver. For de er en del av problemet og dermed også en del av løsningen. Det er et gigantisk paradoks at flere av bloggerne forteller om andres negative påvirkning på dem, men ikke innser hva de selv bidrar med i forhold til å skape press på andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, CecilieX skrev:

Takk for lenken, det var et innlegg som var godt å lese. Det er maaaange bloggere som burde ta til seg det hun skriver. For de er en del av problemet og dermed også en del av løsningen. Det er et gigantisk paradoks at flere av bloggerne forteller om andres negative påvirkning på dem, men ikke innser hva de selv bidrar med i forhold til å skape press på andre. 

 

Er så mye galskap i Norges land nå, som ungdommene blir utsatt for. 

Tragisk!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fantastisk! Så vakker, skriver fint, og ordlegger seg veldig bra uten å støte andre! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun syntes jeg er kul! :) 

Syntes også det er flott med en mor som klarer å blogge om mer enn bare private detaljer om ungene sine! :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Jaa! Dette innlegget trengte vi :) håper mange unge jenter leser det og tar det til seg. Veldig godt skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Lavmål å kle av seg og høste klikk på Annas oppussingsbilde. Humor i kanskje to sekunder, så kommer bismaken med at dette serveres av ei voksen dame med små barn. Er det ikke akkurat denne type harselering vi lærer barna våre å IKKE gjøre!?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke denne fascinasjonen for å henge ut bloggere.... Om alt de gjør er så fælt, hvorfor gi de klikk ved å besøke bloggen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette synes jeg også var lite gjennomtenkt. Dette var å dra den for langt. Hun skrev forresten i forrige blogginnlegg at vi måtte huske på at faren hennes leser bloggen, når hun skulle ha spørsmålsrunde. Det glemte hun tydeligvis, selv... 🙊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

Jeg synes hun prøver litt for hardt å være morsom, men jeg har ikke noe i mot henne. Har knapt lest bloggen. Synes mannen hennes virker som en bra kar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leser ikke bloggen fast, men hun kommer som regel opp på nyhetene når hun driter ut andre. Så det er inntrykket jeg har.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser henne ikke fast, og de gangene jeg har lest bloggen hennes før har det vært helt ok, men nå fikk hun en skikkelig skrape i lakken hos meg. Å gjøre narr av en person som Anna R. er bare så lavmåls, og sier mye mer om avsenderen enn om mobbeobjektet. Mobbehumor er dårlig humor. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at Kona Til gjør det på en morsom måte (samme med Ørjan) mens Anna desperat prøver å være deilig. Svai i ryggen, holder inn magen og har på seg trange jeans. 

Har lest i kommentarfeltet hennes og noen sier dette er mobbing. Mobbing er det hvert fall ikke. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...