Gå til innhold

konatil igjen


Putti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, Fru Olsen skrev:
 

Jeg synes bloggen blir mer og mer kjedelig. Kan godt være det bare er meg som er en sur kjerring, altså. 

I så fall så er vi to sure kjerringer 👍🏻😄. Har ikke vært inne på bloggen til hverken henne eller mannen hennes på godt over et år. Har også slettet de fra Bloglovin-feeden min fordi jeg syns de ble for kjedelige og krampaktige. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Veslefrikk skrev:
 

I så fall så er vi to sure kjerringer 👍🏻😄. Har ikke vært inne på bloggen til hverken henne eller mannen hennes på godt over et år. Har også slettet de fra Bloglovin-feeden min fordi jeg syns de ble for kjedelige og krampaktige. 

Er begge foreldrene bloggere? Uten å jobbe med noe i tillegg? 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen
7 minutter siden, Blålilla skrev:
 

Er begge foreldrene bloggere? Uten å jobbe med noe i tillegg? 

 

Ja, sånn jeg har forstått det ut fra hva de har skrevet på bloggene. Begge har hjemmekontor og blogger på fulltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte bloggen Konatil veldig godt, frem til historien med AB. Siden da har jeg ikke lest bloggen. 

Sur kjerring her også. 🙋‍♀️

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen

Jeg synes at mannen hennes «Pappahjerte» skriver mer variert, morsomt og interessant. Han er bare en veldig god skribent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru Olsen
13 minutter siden, Macimba skrev:
 

Jeg synes de er gørrkjedelige begge to. Alt foregår innenfor husets fire vegger, hva kan de skrive om som engasjerer....

Etter nærmere ettertanke så er jeg helt enig. Hva er interessant med det de begge skriver om? Konatil er vel mest interessant for mødre som nærmer seg 40, men hva er egentlig så interessant for denne gruppen med bloggen? En blogg for litt kjedelige familiemennesker kanskje.. Ja, jeg var fast leser før, men nå titter jeg veldig sjeldent innom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser heller ikke lenger. Alt handler jo til syvende og sist om hvor slitne de som småbarnsforeldre er. Velkommen, sånn er det bare og de er ikke de eneste. Men de har begge hjemmekontor og slipper unna mye feks om morgenen, det burde være overkommelig. 

Kjedelige blogger begge to, i all hovedsak. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
På 29.10.2018 den 12.20, Månespeil skrev:
 

Jeg likte bloggen Konatil veldig godt, frem til historien med AB. Siden da har jeg ikke lest bloggen. 

Sur kjerring her også. 🙋‍♀️

Jeg og. Liker henne enda mindre etter hun ville ha kontakt med en som skrev innlegg på bloggen hennes og refererte til ip-adressen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trynefaktor skrev:
 

Jeg og. Liker henne enda mindre etter hun ville ha kontakt med en som skrev innlegg på bloggen hennes og refererte til ip-adressen. 

Jeg sluttet også lese henne etter at hun startet et latterlig korstog sammen med AB! Sluttet å lese mannen blogg etter at han avslørte seg som den største av alle LKE sine fans! Greit nok at man skal stå opp for kollegaene sine, men til og ned bloggere bør prøve greien med to tanker i hodet samtidig! 😉

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ble så provosert av hennes siste innlegg. Hun synes tydeligvis det er greit at barna hennes blir møtt av en lærer som roper de opp i fjeset. Tydelig at hun ikke kan forstå at noen har fått sin skolegang ødelagt pga lærer 😡

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence

Når mannen hennes startet blogging skilte han seg nok ut fra de andre bloggerne til at det var underholdende. En stund... 

Konatil bloggen er egentlig ganske kjedelig synes jeg. 

Generelt sett liker jeg ikke så godt blogger hvor eieren lever av bloggen. Kan ikke ta noe de skriver seriøst eller oppfatte det som ærlige meninger, men titter innom enkelte her og der fordi det er interessant av andre grunner. 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, WhiteSwan skrev:

Ble så provosert av hennes siste innlegg. Hun synes tydeligvis det er greit at barna hennes blir møtt av en lærer som roper de opp i fjeset. Tydelig at hun ikke kan forstå at noen har fått sin skolegang ødelagt pga lærer 😡

Hun vet nok ikke bedre. De gode klasselederne klarer fint å skape gode, selvstendig tenkende elever uten å krenke dem. Å være streng er ikke å krenke. En lærer som krenker, er en lærer som håner, latterliggjør eller henger ut elevene sine. Det har ingenting å gjøre med å være streng eller å sette grenser. Derfor er det viktig å formalisere at krenking ikke hører hjemme i undervisningen. Men jeg mistenker at det å sulle rundt hjemme uten å få inn så veldig mange innspill i hverdagen, med unntak av mannen som OGSÅ blogger hjemmefra, gjør en mindre nyansert?  Derav mindre smarte innlegg på bloggen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel såpass "gammal" blitt at det er på tide å klage litt over "unger nå til dags". Tror nok det går helt fint med barna jeg, selv med krenke-paragraf og greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lever de fortsatt av bloggene begge to? Hvordan er det mulig egentlig? Hvor mange lesere har de? Jeg har helt glemt at de bloggene eksisterer. Er de ikke veldig "2016"? Ja, pappahjertet hadde vel noe i starten, men det stopper jo opp. Seriøst, de er to helt gjennomsnittelige foreldre som bortsett fra at de ikke jobber, har helt vanlige liv som de aller fleste småbarnsforeldre jeg kjenner....fatter ikke at man kan gjøre levebrød av det. Også BEGGE to??

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Selma1984 skrev:

Hun vet nok ikke bedre. De gode klasselederne klarer fint å skape gode, selvstendig tenkende elever uten å krenke dem. Å være streng er ikke å krenke. En lærer som krenker, er en lærer som håner, latterliggjør eller henger ut elevene sine. Det har ingenting å gjøre med å være streng eller å sette grenser. Derfor er det viktig å formalisere at krenking ikke hører hjemme i undervisningen. Men jeg mistenker at det å sulle rundt hjemme uten å få inn så veldig mange innspill i hverdagen, med unntak av mannen som OGSÅ blogger hjemmefra, gjør en mindre nyansert?  Derav mindre smarte innlegg på bloggen.

Da burde hun jo aldri ha skrevet et sånt innlegg. Å skrike et barn opp i ansiktet er å krenke det, det er ingen form for læring og grensesetting kommer barnet til gode. Hvis hun virkelig mener at hun ikke kommer til å ta barna sine på alvor hvis en av de kommer til henne og sier at de har blitt krenket av en lærer så regnes det som omsorgssvikt, og er en sak for barnevernet. Tenk hvis det hadde skjedd noe enda mer alvorlig etter krenkelsen, å vite at man ikke kan gå til mor fordi der blir man ikke møtt med trygghet og beskyttelse. Uff 😔

Endret av WhiteSwan
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bloggen har tapt seg mer og mer. Titter innom nå og da, men kjerringråd med løk og hat for vinteren er ikke så spennende. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Clara80 skrev:

Men lever de fortsatt av bloggene begge to? Hvordan er det mulig egentlig? Hvor mange lesere har de? Jeg har helt glemt at de bloggene eksisterer. Er de ikke veldig "2016"? Ja, pappahjertet hadde vel noe i starten, men det stopper jo opp. Seriøst, de er to helt gjennomsnittelige foreldre som bortsett fra at de ikke jobber, har helt vanlige liv som de aller fleste småbarnsforeldre jeg kjenner....fatter ikke at man kan gjøre levebrød av det. Også BEGGE to??

 

Han lever av den, men usikker på henne. Så vidt jeg vet jobbet ikke konatil før hun begynte å blogge heller. Mener hun har slitt med noe uten å utdype hva og hvorfor hun ikke hadde jobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, chiki skrev:

Han lever av den, men usikker på henne. Så vidt jeg vet jobbet ikke konatil før hun begynte å blogge heller. Mener hun har slitt med noe uten å utdype hva og hvorfor hun ikke hadde jobb? 

Syns jeg husker at hun er ufør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...