Gjest CecilieX Skrevet 29. mars 2018 #181 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) 1 time siden, Asti skrev: Du er gull, @Asti Endret 29. mars 2018 av CecilieX Fjernet lenke til bufret versjon som viser at tråden bestod av støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 29. mars 2018 #182 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) 4 timer siden, Asti skrev: Konatil lyger, når hun påstår at den slettede tråden var full av spekulasjoner og ryktespredning. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/xgmo9 Tilføyelse: Det skjer samtidig som noen Egmont-bloggere skriver negativt om Kvinneguiden, samt jobber for å få fjernet anonymbruker-funksjonen. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/tVIop Nå moderer hun seg, men skylder på forumansvarlig, for at hun skrev at tråden var full av spekulasjoner og ryktespredning. Fra siste svaret i kommentarfeltet (etter hun fikk vite at der ligger en bufret versjon av tråden på nettet). Konatil: "Det var svaret fra forumansvarlig som bekreftet at det var "en ren spekulasjonstråd" som gjorde at jeg refererte til den som "full av spekulasjoner og ryktespredning". Ser jeg burde ordlagt meg veldig annerledes, det beklager jeg!" Dokumentasjon: https://imgur.com/a/xgmo9 Endret 29. mars 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. mars 2018 #183 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) Hun er ikke det spor bedre enn de hun kritiserer for ryktespredning. Hun burde komme seg på KG, for er det noe du kjapt lærer her så er det at udokumenterte påstander det kommer du ikke langt med i en diskusjon. Og da blir du temmelig avkledd. Endret 29. mars 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 29. mars 2018 #184 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) Enig, @CecilieX. Jeg la inn forhåpentligvis mitt siste svar til henne nå. Det ligger til godkjenning: "Det er bra du korrigerer deg,. Du hadde selv lest tråden, så hvorfor la du ut noe som ikke var sant? Du måtte jo ha sett at tråden var full av støtte til deg. Tenk hvis der ikke var en bufret versjon som kunne korrigert påstanden din. Da ville folk ha trodd at på Kvinneguiden låg der en tråd full av spekulasjoner og ryktespredning, og den hadde lagt der siden sommeren 2017 før den nå ble slettet. Det blir dobbeltmoraliskt å beskylde andre for å spre falske rykter, og så gjør du det selv. ". Endret 29. mars 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 29. mars 2018 #185 Del Skrevet 29. mars 2018 2 minutter siden, CecilieX skrev: Hun burde komme seg på KG Tror du virkelig at hun ikke er her? Tenker at for henne passer det best å tviholde på bildet av KG som ondsinnet sladreforum. Hvis ikke så rakner jo alt hun har drevet med den siste tiden, og hun selv står tilbake som sladrekjerring. Og hvem vil vel ha det på seg? Og for henne passer det jo ekstra dårlig, som har bygget hele bloggen opp rundt "søt, snill, morsom og grei"-konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. mars 2018 #186 Del Skrevet 29. mars 2018 13 minutter siden, Asti skrev: Nå moderer hun seg, men skylder på forumansvarlig, for at hun skrev at tråden var full av spekulasjoner og ryktespredning. Hun hadde selv lest tråden, så hvorfor la hun ut noe som ikke var sant? Hun måtte jo ha sett at tråden var full av støtte til henne. Fra siste svaret i kommentarfeltet (etter hun fikk vite at der ligger en bufret versjon av tråden på nettet). Konatil: "Det var svaret fra forumansvarlig som bekreftet at det var "en ren spekulasjonstråd" som gjorde at jeg refererte til den som "full av spekulasjoner og ryktespredning". Ser jeg burde ordlagt meg veldig annerledes, det beklager jeg!" Dokumentasjon: https://imgur.com/a/xgmo9 Da er det bare å håpe at hun gjør en bedre sjekk ifht hva AB har fortalt henne om KG også... Der opplevde hun hvor lett det er å være med på ryktespredning selv når man ikke sjekker kilden sin godt nok... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 29. mars 2018 #187 Del Skrevet 29. mars 2018 @Asti: du er råbra! Kontail kan umulig ha skjønt hva hun bega seg ut på da hun valgte å ta Anne Brith sine ord for god fisk, og inngå et slags fellesskap med henne mot kritiske røster. Litt research på forhånd hadde antagelig gjort seg. Nå gjenstår det å se om hun greier å komme seg ut av knipa på redelig vis (litt snubling har det visst allerede vært, ser jeg), eller om hun vikler seg inn i kjente Anne Brith-metoder. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. mars 2018 #188 Del Skrevet 29. mars 2018 Rene roturen hun er på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 29. mars 2018 #189 Del Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Da er det bare å håpe at hun gjør en bedre sjekk ifht hva AB har fortalt henne om KG også... Der opplevde hun hvor lett det er å være med på ryktespredning selv når man ikke sjekker kilden sin godt nok... I mine øyne har Konatil mistet troverdigheten sin vedr. omtale av Kvinneguiden. Husk at Egmont-bloggerne "skal stå imot AB-funksjonen på Kvinneguiden". Dokumentasjon: https://imgur.com/a/tVIop. De er nok tjent med at Rampelyset får dårlig rykte på seg. Og her ble Konatil tatt i forsøk på å spre falskt rykte om forumet. Det var først når jeg viste til at her finnes bufret versjon som ikke støtter hennes påstand, at hun korrigerte seg. Som jeg skrev til henne, hva hvis vi ikke hadde hatt dokumentasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnatagg Skrevet 29. mars 2018 #190 Del Skrevet 29. mars 2018 Det viser seg jo nå at det er fryktelig dumt å gå så hardt ut mot noe en egentlig ikke ser omfanget av. Noen nevnte at en blir rimelig avkledd om en ikke kan dokumentere sine påstander her inne, og det gjelder jo så absolutt for konatil akkurat nå. Jeg tenker at det må være rimelig flaut å se sine egne "sannheter" slå sprekker når dokumentasjonen kommer fram i lyset. Og jeg håper at hun selv ser hvordan hun driver med ryktespredning, og konsekvensene dette får. For så å rydde opp i både dette siste ryktet om sin egen tråd, og også det hun og AB holder på med. Selvinnsikt er alltid en fin ting og ha. Og gjør man feil så er det faktisk mulighet å prøve å rette opp i feilen og forhåpentligvis lære til neste gang. Jeg har likevel ikke inntrykket av at bloggere generellt verken ser eller innrømmer sine egne feiltrinn. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 29. mars 2018 #191 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) Det virker ikke som Konatil forstår at ved å skrive at tråden var full av spekulasjoner og ryktespredning, så spredte hun feilinformasjon, falskt/negativt rykte om Kvinneguiden. Fra kommentarfeltet nå - Konatil: "Så det er ikke nok å få en mail fra forumansvarlig som legger seg flat, fjerner hele tråden og sier den var en ren spekulasjonstråd som skulle vært fjernet fra start? Ærlig talt, nå begynner jeg faktisk å bli mektig lei her. Jeg kan ikke stå til ansvar for at hele tråden ble fjernet - det håper jeg du skjønner. Jeg reagerte på et par innlegg, that's it." Dokumentasjon: https://imgur.com/a/xgmo9 Ser at det er ingen hensikt å svare henne mer, når hun begynner å vri på ting. Det er ingen som har bedt henne stå til ansvar for at hele tråden ble fjernet. Hun blir bedt om å ta ansvar for at hun la ut falskt rykte om Kvinneguiden. Hun hadde selv lest tråden, og da skulle hun ikke skrevet det hun gjorde. Endret 29. mars 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 29. mars 2018 #192 Del Skrevet 29. mars 2018 7 minutter siden, Asti skrev: Det virker ikke som Konatil forstår at ved å skrive at tråden var full av spekulasjoner og ryktespredning, så spredte hun feilinformasjon, falskt/negativt rykte om Kvinneguiden. Fra kommentarfeltet nå - Konatil: "Så det er ikke nok å få en mail fra forumansvarlig som legger seg flat, fjerner hele tråden og sier den var en ren spekulasjonstråd som skulle vært fjernet fra start? Ærlig talt, nå begynner jeg faktisk å bli mektig lei her. Jeg kan ikke stå til ansvar for at hele tråden ble fjernet - det håper jeg du skjønner. Jeg reagerte på et par innlegg, that's it." Dokumentasjon: https://imgur.com/a/xgmo9 Ser at det er ingen hensikt å svare henne mer, når hun begynner å vri på ting. Det er ingen som har bedt henne stå til ansvar for at hele tråden ble fjernet. Hun blir bedt om å ta ansvar for at hun la ut falskt rykte om Kvinneguiden. Hun hadde selv lest tråden, og da skulle hun ikke skrevet det hun gjorde. Kjent Anne Brith-stil der, altså. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. mars 2018 #193 Del Skrevet 29. mars 2018 Helt utrolig. Hva med et godt, gammeldags "jeg tok feil"? Les først, kjære Konatil. Det lønner seg alltid. Og selv om AB mener at KG er fullt av lavpannede idioter, er det ikke dermed sant. Hun har GIGANTISK egeninteresse i at alt som skrives herfra, blir avskrevet som ondsinnet og usant. KOnatil har latt seg bruke av AB. Helt tragisk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 29. mars 2018 #194 Del Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, Asti skrev: Det virker ikke som Konatil forstår at ved å skrive at tråden var full av spekulasjoner og ryktespredning, så spredte hun feilinformasjon, falskt/negativt rykte om Kvinneguiden. Fra kommentarfeltet nå - Konatil: "Så det er ikke nok å få en mail fra forumansvarlig som legger seg flat, fjerner hele tråden og sier den var en ren spekulasjonstråd som skulle vært fjernet fra start? Ærlig talt, nå begynner jeg faktisk å bli mektig lei her. Jeg kan ikke stå til ansvar for at hele tråden ble fjernet - det håper jeg du skjønner. Jeg reagerte på et par innlegg, that's it." Dokumentasjon: https://imgur.com/a/xgmo9 Ser at det er ingen hensikt å svare henne mer, når hun begynner å vri på ting. Det er ingen som har bedt henne stå til ansvar for at hele tråden ble fjernet. Hun blir bedt om å ta ansvar for at hun la ut falskt rykte om Kvinneguiden. Hun hadde selv lest tråden, og da skulle hun ikke skrevet det hun gjorde. Tenk så enkelt og ordentlig det hadde vært å skrive "jeg ble tipset om en tråd om meg selv på Kvinneguiden, jeg reagerte på et par av påstandene og sendte en mail til forumansvarlig som svarte at tråden var bygget på spekulasjoner og skulle vært fjernet for lenge siden" Men hun valgte altså å smøre litt tjukkere på med sin egen vri, "full av massive rykter og spekulasjoner, og brøt med alle regler og skulle vært fjernet for lenge siden" som om kvinneguiden skulle ha oversett en tråd med sjikanerende og mobbende innlegg i månedsvis. Jammen godt vi har sånne som Asti som kan hjelpe våre kjære bloggere med sannheten når fantasien tar over. Jeg vil ha svar på hva konatil skulle hen med dette. Hvorfor stengte hun kommentarfeltet til hun hadde konferert med Egmont.? Hun trenger ikke å konferere med noen, ingen i kommentarfeltet som var ekle eller stygge, så vidt jeg så, folk tok henne på løgner og usannheter og spurte hvorfor hun gjorde det slik, hvorfor kan hun ikke svare for seg uten å løpe til støtteapparatet sitt? Om jeg var dem så hadde jeg rista på hodet og bedt henne ordne i eget rot, dette blir bare pinligere for hver dag. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 29. mars 2018 #195 Del Skrevet 29. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Viser også til denne: Hanne Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 29. mars 2018 #196 Del Skrevet 29. mars 2018 Det er så forkastelig at andre sprer rykter at jeg selv må spre noen rykter om de andre. Joda. Neida. Herrefred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 29. mars 2018 #197 Del Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Tenk så enkelt og ordentlig det hadde vært å skrive "jeg ble tipset om en tråd om meg selv på Kvinneguiden, jeg reagerte på et par av påstandene og sendte en mail til forumansvarlig som svarte at tråden var bygget på spekulasjoner og skulle vært fjernet for lenge siden" Men hun valgte altså å smøre litt tjukkere på med sin egen vri, "full av massive rykter og spekulasjoner, og brøt med alle regler og skulle vært fjernet for lenge siden" som om kvinneguiden skulle ha oversett en tråd med sjikanerende og mobbende innlegg i månedsvis. Jammen godt vi har sånne som Asti som kan hjelpe våre kjære bloggere med sannheten når fantasien tar over. Ja, det er vel viktig for bloggere å opprettholde ryktet om at vi på KG er så fæle og slemme. Hun kunne vel ikke innrømme at det meste i tråden var positivt til henne, så derfor ble det positive vridd om til "massive rykter og spekulasjoner". Det er jo heller ingen bloggere som skriver at mesteparten som skrives på KG er konstruktiv, men at det er noen par innlegg de reagerer på. Da kunne de jo ikke kjørt på med sympati-innlegg og opprettholdt ryktet om at KG-brukerene er noen ondskapsfulle og misunnelige troll. Og jeg er helt enig med deg, hurra for @Asti, som er så god på å få med seg det som foregår og dokumentere det! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. mars 2018 #198 Del Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, Kinder skrev: Ja, det er vel viktig for bloggere å opprettholde ryktet om at vi på KG er så fæle og slemme. Hun kunne vel ikke innrømme at det meste i tråden var positivt til henne, så derfor ble det positive vridd om til "massive rykter og spekulasjoner". Det er jo heller ingen bloggere som skriver at mesteparten som skrives på KG er konstruktiv, men at det er noen par innlegg de reagerer på. Da kunne de jo ikke kjørt på med sympati-innlegg og opprettholdt ryktet om at KG-brukerene er noen ondskapsfulle og misunnelige troll. Og jeg er helt enig med deg, hurra for @Asti, som er så god på å få med seg det som foregår og dokumentere det! Kanskje det bare var rykter og spekulasjoner at hun er likanes og så annerledes andre bloggere (fritt gjenfortalt).. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 29. mars 2018 #199 Del Skrevet 29. mars 2018 Flaut!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. mars 2018 #200 Del Skrevet 29. mars 2018 Som forventet: en leser kommenterer ar hun ikke vet hva som foregår, men gir sympatien til konatil. Konatil virker happy med det, da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg