Gå til innhold

Kan en på straks 5 år være alene i 15 minutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor det gjør noe at barnet blir overlatt til seg selv når det spyr? Fordi det skaper en grunnleggende mistillit til deg vel! Herregud! Barnet er bare fem år!

Anonymkode: 30e3f...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor opprettet du denne tråden? Du har jo allerede bestemt deg for at du har rett. 

Anonymkode: 12fac...6ed

Det samme tenkte jeg! Svarer frekt og barnslig, virker som tråden er laget for å lange ut mot alle andre.

Anonymkode: 30e3f...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, spesielt ikke når barnet er sykt.

Anonymkode: f41f9...1ae

Enig. Null problem når barnet er frisk, men helt utrolig å gå fra et lite barn som kaster opp. 

Anonymkode: 30e3f...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Omgangssyken. Vil ikke ta med barnet rundt omkring så smitten sprer seg. Klarer å spy selv, i bøtta. Men sover når hn ikke spyr, og ligger bare rett ut (var våken i hele natt og kastet opp). 

Tar mg vel 2 min å gå til naboen, 2 min å levere, 1 min å gå tilbake, men jeg tenkte 15 min som en liten forsikring. Går antakeligvis nesten 3 ganger så fort,Men vet ikke om det har noe å si. 

Jeg har vært på soverommet i timevis "i morges" imens barnet lå i stua og slappet av, og gjorde ingenting. Tenkte å si at hvis røykvarsleren piper må du løpe ut. Er vel 3 meter til ytterdøra

Aldri i verden om jeg hadde vært bort i 15 min

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det som ble spurt om, selv om TS allerede har utført leveringen:

Hvis barnet er såpass stort at det snur seg til siden hvis det må spy, og det ikke er fare for kveling vil jeg tenke det klarer seg alene en kort stund. Kommer også an på om det gråter mye og er redd for å være alene, eller om det synes det går greit. TS sier oppkast kommer sjeldent, tenker det er en vesentlig forskjell på fem som kaster opp hvert 5 min og hver 3.time.

Anonymkode: 31bf3...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...