Gå til innhold

Ulrikke Falch


boski

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, eeqaz skrev:

enig med innlegget du kommenterer her, men hun er tross alt 22 og ikke i tenårene lenger, og hun har valgt offentligheten, det er vanskelig å beskytte folk mot seg selv men en kan jo prøve..

Ja hun har selv et ansvar for hva hun publiserer, men vi kan være varsomme med hva og hvordan vi kommenterer, spesielt nå da hun virker å være i en sårbar periode.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, eeqaz skrev:

ja jeg synes insten hennes er ganske så kroppsfiksert i forhold til uttalelsene, hun gikk hardt ut mot Kristine Ullebø anliggende kroppspress, men selv er det helt ok å danse med ræva i liten truse mot kamera...alt på kontoen der er jo halvnake selfier, kunne posta mye annet for å si det sånn. Men skjønte aldri det paret der heller, han fremstår som alt hun har kritisert 

Kunne ikke vært mer enig.

Også derfor jætar jeg ikke hele denne "jeg bryr meg ikke,fuck han" greia hennes så veldig seriøst..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig stille fra henne etter alt ble slettet på some. Tror dere hun får hjelp rundt seg? Blir slått beskymret etter det hun skrev og psyken hennes har jo ikke vært bra før..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Makri skrev:

Vært veldig stille fra henne etter alt ble slettet på some. Tror dere hun får hjelp rundt seg? Blir slått beskymret etter det hun skrev og psyken hennes har jo ikke vært bra før..

Det går sikkert bra og hun forstår nok selv at det er lurt med en pause fra SoMe, alt trenger ikke å deles. De var sammen en kort periode og har hverken barn eller leilighet sammen, et brudd har "alle" opplevd. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, eeqaz skrev:

De var sammen en kort periode og har hverken barn eller leilighet sammen, et brudd har "alle" opplevd. 

Men de færreste har opplevd at private meldinger blir lagt ut, kommentert og dissekert av fremmede på internett i forbindelse med bruddet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, xemiliex skrev:

Men de færreste har opplevd at private meldinger blir lagt ut, kommentert og dissekert av fremmede på internett i forbindelse med bruddet. 

Det er kanskje derfor folk ikke legger ut de private meldingene sine?

Du da? Hadde du lagt ut meldinger om at du tar livet ditt og slikt på grunn av et brudd dersom du ikke ville ha noen oppmerksomhet? Hvorfor skrive det da?

Forklar meg, jeg er litt treg skjønner du.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri lest noe av den dama, men så at hun hadde gjort det slutt med typen her om dagen (stod vel i vg). Fikk med meg at hun skrev noe sånt som "fuck him" , og at hun trengte hjelp og støtte til sine nesten 1 millioner følgere på instagram. Synes det virker ganske sinnsykt å inndirekte oppfordre følgerne sine til å "hjelpe" henne rett etter at hun skrev "fuck him". Da tenker jeg at det er ganske stor fare for at den mest fanatiske brøkdelen av følgerne kan komme til å trakkasere denne eks-typen. Jeg tenker at en sånn person er maktmisbrukende til de grader, og skyr tydeligvis få midler for å ta de hun er sint på.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, waco skrev:

Det er kanskje derfor folk ikke legger ut de private meldingene sine?

Du da? Hadde du lagt ut meldinger om at du tar livet ditt og slikt på grunn av et brudd dersom du ikke ville ha noen oppmerksomhet? Hvorfor skrive det da?

Forklar meg, jeg er litt treg skjønner du.

Det var altså ikke Falch som offentliggjorde de private meldingene du siterer. Trodde de fleste hadde fått med seg det. Men hey, mange er jo mer opptatt av å mene og melde enn å la seg opplyse. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingene har hvertfall blitt slettet fra nettet heldigvis. Man kunne se dem på Google for noen dager siden, men helt borte nå. Det er jo positivt. Virker som hun har noen der ute som jobber bra for hun:)

 

Endret av Makri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Makri skrev:

Meldingene har hvertfall blitt slettet fra nettet heldigvis. Man kunne se dem på Google for noen dager siden, men helt borte nå. Det er jo positivt. Virker som hun har noen der ute som jobber bra for hun:)

Kan det være straffbart for han typen som offentliggjorde dem på instastory egentlig?

lol,nei.

Ting man poster på Internett blir aldri noensinne borte.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

lol,nei.

Ting man poster på Internett blir aldri noensinne borte.

Joda vi skal ikke overdrive. Tror du at du finner profiler fra spray-date eller chatten fra sol.no fra 1999?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Makri skrev:

Meldingene har hvertfall blitt slettet fra nettet heldigvis. Man kunne se dem på Google for noen dager siden, men helt borte nå. Det er jo positivt. Virker som hun har noen der ute som jobber bra for hun:)

Kan det være straffbart for han typen som offentliggjorde dem på instastory egentlig?

Eeeh, borte fra nettet! Du er jammen morsom, hva kom det av at jeg leste meldingene første gang for akkurat en time siden? De er på facebook.

Mennesker. Dere slutter aldri å forundre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, waco skrev:

Joda vi skal ikke overdrive. Tror du at du finner profiler fra spray-date eller chatten fra sol.no fra 1999?

Det er ikke å overdrive.

Selv om ting ikke dukker opp på det åpne web av ett googlesøk,så er det jo fortsatt der.

Man skal bare vite hva og hvor man skal lete.

Alt av en viss interesse,blir alltid snappet opp av noen,postet rundt om,tatt vare på osv.

Spesielt bilder tenker ikke folk skikkelig over,før det deles i hytt å vær.

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Det er ikke å overdrive.

Selv om ting ikke dukker opp på det åpne web av ett googlesøk,så er det jo fortsatt der.

Man skal bare vite hva og hvor man skal lete.

Er enig i at meldingene til frøken Falch ikke er borte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Makri skrev:

Meldingene har hvertfall blitt slettet fra nettet heldigvis. Man kunne se dem på Google for noen dager siden, men helt borte nå. Det er jo positivt. Virker som hun har noen der ute som jobber bra for hun:)

 

Jeg fant de ganske så lett på Google ennå , så borte er de nok ikke.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, hun la jo ut det innlegget som sluttet med «I’ll try not to be silent again» på egen instagram? Har screenshot..

 

edit: fant samtalen nå

Endret av Twinkle~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...