Gå til innhold

Ulrikke Falch


boski

Anbefalte innlegg

19 timer siden, duskelapp skrev:

Syntes hun så trent og bra ut jeg da... Ikke slapp og syk

Jeg har aldri kommentert kroppen hennes og det var heller ikke budskapet mitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Fju skrev:

Hva i all verden, det er to jenter som gjør seg klare til å hoppe i vannet. At man ser kroppen deres betyr ikke at det er snakk om å "fremheve" rumpa. Ville dere sagt det samme hvis det var to gutter i videoen? Synes dette var en koselig badevideo, jeg. 

Om man legger sammen alt det andre hun har lagt ut i år, så kan man helt klart se en sammenheng 👍

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miss/usikker skrev:

Om man legger sammen alt det andre hun har lagt ut i år, så kan man helt klart se en sammenheng 👍

Jeg følger henne på Instagram, men greier ikke å se hvilken "sammenheng" det her er snakk om. Kan du utdype? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Fju skrev:

Jeg følger henne på Instagram, men greier ikke å se hvilken "sammenheng" det her er snakk om. Kan du utdype? 

Bare å se ig profilen hennes det 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Korsihalsen skrev:

Hun er smålig og skal liksom hevne seg på eksen :sFun_sleeping:

Yes, kunne ikke vært mer enig og det LYSER opp hele ig’n hennes. Jeg har gjennomskuet det for 100 år siden i allefall og det har du også ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden satt hun på gulvet på elle festen? Så det på noen sin snap, alle sto oppreist og hun satt på gulvet og så opp på dem med en grimase. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Så det er ok å gå med en SÅ utringet kjole så lenge du ikke har silikonpupper og restylane, eller?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Hvorfor i all verden satt hun på gulvet på elle festen? Så det på noen sin snap, alle sto oppreist og hun satt på gulvet og så opp på dem med en grimase. 

Sikkert nytt PR-stunt for å få mer oppmerksomhet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke Ulrikke Falch jeg. Hun har mistet meg. Mest av alt har hun vel mistet seg selv.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Juni Lunde skrev:

Jeg skjønner ikke Ulrikke Falch jeg. Hun har mistet meg. Mest av alt har hun vel mistet seg selv.

Jeg er helt enig. Alt det hun stod for gir ikke mening på samme måte lenger for det er bare pupper, lår og jeg er deilig holdning. Jeg synes hun er teitere enn de som faktisk er ærlige med at det er kroppen de vil få frem. Det verste jeg vet er folk som gjemmer seg bak noe som er så synlig at det blir gjenskinn overalt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ånei, jeg sjekket instagram kontoen hennes, dansevideoen på handicap wc er direkte pinlig, og bildene bli mer og mer seksualiserte, ikke mange poster der som fokuserer på noe annet en utseendet gitt, hun kan slutte å bitch slamme rosa bloggere som i det minste tørr å være ærlige .. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, WhiteSwan skrev:

Hvorfor i all verden satt hun på gulvet på elle festen? Så det på noen sin snap, alle sto oppreist og hun satt på gulvet og så opp på dem med en grimase. 

Sånn var jeg etter for mye tequila.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, eeqaz skrev:

ånei, jeg sjekket instagram kontoen hennes, dansevideoen på handicap wc er direkte pinlig, og bildene bli mer og mer seksualiserte, ikke mange poster der som fokuserer på noe annet en utseendet gitt, hun kan slutte å bitch slamme rosa bloggere som i det minste tørr å være ærlige .. 

Rett og slett flaut....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så lenge siden hun la ut et bilde hvor hun så noe rundt hennes endring, og at hvis du ikke trengte slik eksponering i livet ditt, så anbefalte hun unfollow. Synes det var ganske så ærlig. Jeg valgte unfollow forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 032872 skrev:

Ikke så lenge siden hun la ut et bilde hvor hun så noe rundt hennes endring, og at hvis du ikke trengte slik eksponering i livet ditt, så anbefalte hun unfollow. Synes det var ganske så ærlig. Jeg valgte unfollow forresten.

Ja, hun anbefalte å trykke unfollow om hun fikk følgerene sine til å få det dårlig med seg selv. Er ikke det som er problemet mitt. Problemet mitt er at hun har slått så hardt ned på de som trykker puppa og rumpa frem og leker deilig- nå er hun der selv og det motsier absolutt det meste hun har stått for før. Det blir bare dumt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er ikke dette nøyaktig slik vi andre er også? Minus den ekstreme eksponeringsdelen, kanskje. Ulrikke viste seg å være mer "rikkelig" enn hun først ga uttrykk for å være. De aller fleste har vel kjent på den knusende og altoppslukende følelsen av kjærlighetssorg og ellers oppleve gode og mindre gode perioder i livet. Shit happens.

Hadde hvermansen eksponert seg på samme måte som Ulrikke i samme alder, så ville vi nok sett ca samme resultat. Opp igjennom forandrer meninger og refleksjoner seg. Man ser flere nyanser og ting blir mindre svart hvitt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Greenrock skrev:

Er ikke dette nøyaktig slik vi andre er også? Minus den ekstreme eksponeringsdelen, kanskje. Ulrikke viste seg å være mer "rikkelig" enn hun først ga uttrykk for å være. De aller fleste har vel kjent på den knusende og altoppslukende følelsen av kjærlighetssorg og ellers oppleve gode og mindre gode perioder i livet. Shit happens.

Hadde hvermansen eksponert seg på samme måte som Ulrikke i samme alder, så ville vi nok sett ca samme resultat. Opp igjennom forandrer meninger og refleksjoner seg. Man ser flere nyanser og ting blir mindre svart hvitt. 

Det er i alle fall ikke så veldig overraskende at en ung kvinne som har slitt mye psykisk søker bekreftelse i diverse miljøer og personer, uten at hennes forankring i noen av disse, eller det hun sier og gjør for å få bekreftelsen, nødvendigvis er så veldig gjennomtenkt. 

Nettopp derfor er det så groteskt å se når denne typen figurer blir "hyllet" av feminister og likesinnede, for å i praksis kun gjenta veldig forutsigbare fraser, og å skyve slike foran seg og løfte de opp som mer enn de er tror jeg er oppskriften på å få dem til å snuble igjen, eller grave seg alt for langt ned. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...