Gå til innhold

Ulrikke Falch


boski

Anbefalte innlegg

På 14.4.2019 den 21.21, loveli skrev:

Hun har rast ned i vekt, men jeg håper hun har det bra.

Hva driver hun med for tiden? Har hun noen prosjekter?

Synes hun blir mer og mer borte også? Lurer også på hva hun driver med for tiden, om det er noe prosjekter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele dama er en vandrende selvmotsigelse. Hun vil ikke ha fokus på kroppen sin, men legger kun ut bilder og videoer hvor hun svinser rundt og virker rimelig fornøyd med den nye figuren sin? 1 stk unfollow fra meg. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hippyskippy skrev:

Hele dama er en vandrende selvmotsigelse. Hun vil ikke ha fokus på kroppen sin, men legger kun ut bilder og videoer hvor hun svinser rundt og virker rimelig fornøyd med den nye figuren sin? 1 stk unfollow fra meg. 

Som nevnt tidligere i tråden virker hun, ut fra det hun selv har fortalt, å være en usikker jente som sliter med sitt, og trenger bekreftelse. Det får hun ved å snakke feminister etter munnen. Hun får det også ved å vise kropp, og ved å bli sammen med en kjekk man som står for alt hun ellers er imot. 

Sånn sett kan det rett og slett være at hun er veldig konsekvent når det gjelder motivasjon, og prinsippene er temmelig løst fundert.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som sliter som hun gjør nå burde holde seg borte fra sosial media. Hun forstår jo ikke hva hun holder på med. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å høre. Jeg heiet på Ulrikke! Hun var med på å normalisere det "normale". Virkelig en ung dame som burde roses for hennes innsat mot kroppspress og kroppsidealer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens episode av Ida med hjertet i hånden snakker hun med Ulrikke. Hun forteller litt der om hvor mye eksen og forholdet deres har påvirket henne negativ og at hun ble helt ødelagt når det ble slutt.

Hun sier selv hun har det fantastisk nå etter å ha vært veldig langt nede. Får håpe det er sant da, og at hun kommer tilbake til seg selv igjen..

 

Ryddet for spekulasjoner.

Endret av Papirfly
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres og ser ut som hun har fått et veldig stort bekreftelsesbehov etter bruddet og da ønsker å se ut som de andre prikk like «instababene» med langt, blondt hår, eyeliner and brown on fleek og mager kropp med instagrambilder tatt i de mest flatterende vinklene. Likte bedre den tøffe, korte sveisen og normalvektige kroppen hennes, enn sånn det er nå, men som hun sier så har hun jo hatt en tøff tid. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2019 den 21.58, Anonym907654 skrev:

Trist å høre. Jeg heiet på Ulrikke! Hun var med på å normalisere det "normale". Virkelig en ung dame som burde roses for hennes innsat mot kroppspress og kroppsidealer. 

Vet ikke helt jeg. For meg virket det som at i Ulrikke sin verden er det lov å vise så mye kropp du vil, så lenge du ikke har helt flat mage eller sixpack. Hun er jo en av de mest lettkledde influencerene på ig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ny instastory der hun later som om det er stupinga som skal komme i fremste rekke, selv om det virker mer som om det er rumpa hun absolutt skal fremheve i videoen. Jeg har mistet respekten. Hun er veldig lik de andre rosabloggerene der ute og de gangene jeg titter innom instaen hennes så har hun plutseleg 1000 mindre følgere enn sist. Flere som tenker det samme som meg tydligvis. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Ny instastory der hun later som om det er stupinga som skal komme i fremste rekke, selv om det virker mer som om det er rumpa hun absolutt skal fremheve i videoen. Jeg har mistet respekten. Hun er veldig lik de andre rosabloggerene der ute og de gangene jeg titter innom instaen hennes så har hun plutseleg 1000 mindre følgere enn sist. Flere som tenker det samme som meg tydligvis. 

Ser ingenting på den videoen som tilsier at det er rumpa som skal vises frem. Det er to jenter i badetøy som gjør seg klar til å hoppe, også hopper de. Ikke noe vrikking, ikke noe close up, ikke noe utskyting av rumpe eller noe som helst. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en voksen kvinne syns jeg UF begynte bra på SoMe. Men det har bare blitt tragisk det siste året. Sluttet å følge henne på IG og håper hun snart vokser opp og tar avstand fra det hun har holdt på med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, neiognei skrev:

Ser ingenting på den videoen som tilsier at det er rumpa som skal vises frem. Det er to jenter i badetøy som gjør seg klar til å hoppe, også hopper de. Ikke noe vrikking, ikke noe close up, ikke noe utskyting av rumpe eller noe som helst. 

Vel... Jeg ser :) Plusser også på alt det andre teite hun har lagt ut det siste året som har med pupper og diverse andre ting å gjøre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, DianaV skrev:

Som en voksen kvinne syns jeg UF begynte bra på SoMe. Men det har bare blitt tragisk det siste året. Sluttet å følge henne på IG og håper hun snart vokser opp og tar avstand fra det hun har holdt på med.

Veldig enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også det med rumpa med en gang ;)

Men jeg syns hun ser bedre ut nå etter hun har gått ned i vekt enn tidligere. Men ja, har man det tøft burde man holde seg unna IG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden, det er to jenter som gjør seg klare til å hoppe i vannet. At man ser kroppen deres betyr ikke at det er snakk om å "fremheve" rumpa. Ville dere sagt det samme hvis det var to gutter i videoen? Synes dette var en koselig badevideo, jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Miss/usikker skrev:

Ny instastory der hun later som om det er stupinga som skal komme i fremste rekke, selv om det virker mer som om det er rumpa hun absolutt skal fremheve i videoen. Jeg har mistet respekten. Hun er veldig lik de andre rosabloggerene der ute og de gangene jeg titter innom instaen hennes så har hun plutseleg 1000 mindre følgere enn sist. Flere som tenker det samme som meg tydligvis. 

Syntes hun så trent og bra ut jeg da... Ikke slapp og syk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...