Gå til innhold

Samboeren min har fått seg ei på si


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9.3.2018 at 8:28 PM, Tba said:

Ikke la dette bli til enda en tråd der mislykkede kvinner og menn hamrer løs på hverandre om hvor dårlig alle av motsatt kjønn er. 

Mannen til TS oppfører seg helt forkastelig, men det blir feil å dømme menn generelt slik du gjør fordi sikkert har klart å rote deg borti det som finnes av drittsekker i din omgangskrets.

enig

Anonymkode: 24dc1...e74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PeleWasShite

Syns mannen fortjener mer kred for å ha lagt kortene på bordet, og sagt det som det er. Kan heller ikke se at han har vært utro, kun tilbrakt tid med henne. Alternativt kunne han løyet og sagt hun bare var en "venn", men han valgte altså å være ærlig mot kona sånn at hun vet hva hun har å forholde seg til.  

At TS er såret og vondbroten er selvfølgelig 100% forståelig. Å forvente forståelse fra henne i en sånn situasjon er i overkant mye forlangt. Men hylekoret på KG, som ikke er de som står oppi situasjonen, burde klare å se ting klarere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Syns mannen fortjener mer kred for å ha lagt kortene på bordet, og sagt det som det er. Kan heller ikke se at han har vært utro, kun tilbrakt tid med henne. Alternativt kunne han løyet og sagt hun bare var en "venn", men han valgte altså å være ærlig mot kona sånn at hun vet hva hun har å forholde seg til.  

 

Han la først kortene på bordet når han ble observert med den nye kvinnen av hennes kollega, så han fortjener ingen kred. Alt TS har fått vite har hun fått vite fra andre, og det hun har klart å dra ut av sin motville utro mann. Hun sier at han har enda ikke gikk henne svar på alt hun har spurt om. Han prøver å helgardere seg, om ikke hun nye vil ha han, så kan han fortsette i forholdet han var i.

Håper TS har mer selvrespekt enn å vente til han bestemmer hvem av dem han vil ha. Det er synd i ungene og TS som får hele hverdagen snudd på hodet. Så jeg håper samarbeidet om ungene blir å fungere bra. 

Anonymkode: b3307...c0e

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Syns mannen fortjener mer kred for å ha lagt kortene på bordet

Han la strengt talt ikke kortene på bordet.. han ble konfrontert med utroskapet etter at han hadde blitt observert og mistenkt.

Først av alt, må bare si at jeg føler med det TS. Kan ikkje forestille meg hvor tøfft dette er for deg.

Jeg synes ikke at du skal ta han tilbake, vi er ansvarlig for våre handlinger og han har vist at han satte deg fullstendig til side da han innledet et forhold med denne jenta. Ikke bare er han en dårlig kjæreste og partner, men også en dårlig far. Hva slags forbilde er han for sine barn når han sårer de viktigste personene i hans liv på denne måten?

Jeg fikk vite som voksen at min mor var utro mot min far, og at det var grunnen til at de skilte seg... jeg har aldri sett på moren min på samme måte etter det.

Det sier litt om karakteren til en person som er villig til å kaste bort hele familiens lykke og stabilitet for et ligg eller en flørt.... utrolig egoistisk og uansvarlig.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig om dette er en konstruert historie. 

Anonymkode: 3edc7...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Occulta skrev:

Han la strengt talt ikke kortene på bordet.. han ble konfrontert med utroskapet etter at han hadde blitt observert og mistenkt.

Først av alt, må bare si at jeg føler med det TS. Kan ikkje forestille meg hvor tøfft dette er for deg.

Jeg synes ikke at du skal ta han tilbake, vi er ansvarlig for våre handlinger og han har vist at han satte deg fullstendig til side da han innledet et forhold med denne jenta. Ikke bare er han en dårlig kjæreste og partner, men også en dårlig far. Hva slags forbilde er han for sine barn når han sårer de viktigste personene i hans liv på denne måten?

Jeg fikk vite som voksen at min mor var utro mot min far, og at det var grunnen til at de skilte seg... jeg har aldri sett på moren min på samme måte etter det.

Det sier litt om karakteren til en person som er villig til å kaste bort hele familiens lykke og stabilitet for et ligg eller en flørt.... utrolig egoistisk og uansvarlig.

Da håper jeg du vet mer enn bare det faktum at hun var utro, hvis du aldri har klart å forholde deg til henne på samme måten. Nå som du er voksen burde du klare å se klarer på det. Ok, det kan hende du har rett i at moren din satte alt på spill for et knull, men sjangsen er stor for at det lå mye mer bak.  Jeg tenkte som deg da jeg var ung voksen, men livet lærer oss at det ikke er så svart/hvitt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Da håper jeg du vet mer enn bare det faktum at hun var utro, hvis du aldri har klart å forholde deg til henne på samme måten. Nå som du er voksen burde du klare å se klarer på det. Ok, det kan hende du har rett i at moren din satte alt på spill for et knull, men sjangsen er stor for at det lå mye mer bak.  Jeg tenkte som deg da jeg var ung voksen, men livet lærer oss at det ikke er så svart/hvitt.

Min mor ble sur da hun ikke fikk noe ut av skilsmissen og hun flyttet meg ut av landet, pappa ble deprimert og endte opp med å ta sitt eget liv. Det ødela familien jo. 

Jeg sa ikke at jeg ikke klarer å forholde meg til henne pga av denne ene hendelsen, men at jeg ikke ser på henne på samme måte. Det at jeg er voksen nå gjør jo nettopp at jeg ser ting så mye klarere. Jeg ser at hun har satt seg selv først i alle år. Jeg forsto ikke hvor egoistisk og narcissistisk hun var før jeg ble voksen.  

Det er ikke kun det at hun hadde sex med naboen som er et problem, det er den kaskaden av hendelser som ble utløst av dette utroskapet. Skilsmisser og arveoppgjør har en tendens til å få fram uhyret i folk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Occulta skrev:

Min mor ble sur da hun ikke fikk noe ut av skilsmissen og hun flyttet meg ut av landet, pappa ble deprimert og endte opp med å ta sitt eget liv. Det ødela familien jo. 

Jeg sa ikke at jeg ikke klarer å forholde meg til henne pga av denne ene hendelsen, men at jeg ikke ser på henne på samme måte. Det at jeg er voksen nå gjør jo nettopp at jeg ser ting så mye klarere. Jeg ser at hun har satt seg selv først i alle år. Jeg forsto ikke hvor egoistisk og narcissistisk hun var før jeg ble voksen.  

Det er ikke kun det at hun hadde sex med naboen som er et problem, det er den kaskaden av hendelser som ble utløst av dette utroskapet. Skilsmisser og arveoppgjør har en tendens til å få fram uhyret i folk.

Uff, ok! Ser den!

At pappaen din tok sitt eget liv skal uansett ikke på hennes kappe, men når du innser at hun er narcissistisk så forstår jeg deg. Tror bare ikke det er tilfellet generelt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Uff, ok! Ser den!

At pappaen din tok sitt eget liv skal uansett ikke på hennes kappe, men når du innser at hun er narcissistisk så forstår jeg deg. Tror bare ikke det er tilfellet generelt.

Det er prisverdig at du prøver å se saker fra begge sider, men mitt inntrykk fra div utroskap historier i vennekretsen så er det veldig nærliggende å begynne å tenke på narsissime eller andre problemet om omtrent alle de som har vært utro. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tba skrev:

Det er prisverdig at du prøver å se saker fra begge sider, men mitt inntrykk fra div utroskap historier i vennekretsen så er det veldig nærliggende å begynne å tenke på narsissime eller andre problemet om omtrent alle de som har vært utro. 

Ok, det motsatte er tilfellet i min krets, men nå kjenner jeg veldig få som jeg vet om er utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 2.07, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det ts?

Anonymkode: b756f...a6f

Det går etter forholdene greit. Vi fikk pratet etter at ungene la seg i går og da fikk jeg sagt at jeg ønsker at han pakker en bag med de nødvendige tingene han trenger og flytter til moren sin til han finner noe annet. Det går ikke å bo sammen nå.

Det ble til en ordentlig diskusjon der jeg sa klart i fra om at det han har gjort nå ikke er greit og han skal ut. Han ble stresset og sur, og for inn på soverommet for å pakke sakene sine og var ute av døra rett før midnatt. Jeg håper for all del at han dro til moren sin og ingen andre steder.

Det var noen her som nevnte at det ikke bare er å hive noen andre ut, særlig ikke når begge navnene står på leiekontrakten. Det skal jeg ta hensyn til og det sa jeg til han også.

Jeg fikk et par meldinger av han i dag der han sa at han ønsker å fremdeles bo sammen og at han skal kutte ut denne jenta. Barna er viktige for han og han vil ikke bli helgepappa. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Det går etter forholdene greit. Vi fikk pratet etter at ungene la seg i går og da fikk jeg sagt at jeg ønsker at han pakker en bag med de nødvendige tingene han trenger og flytter til moren sin til han finner noe annet. Det går ikke å bo sammen nå.

Det ble til en ordentlig diskusjon der jeg sa klart i fra om at det han har gjort nå ikke er greit og han skal ut. Han ble stresset og sur, og for inn på soverommet for å pakke sakene sine og var ute av døra rett før midnatt. Jeg håper for all del at han dro til moren sin og ingen andre steder.

Det var noen her som nevnte at det ikke bare er å hive noen andre ut, særlig ikke når begge navnene står på leiekontrakten. Det skal jeg ta hensyn til og det sa jeg til han også.

Jeg fikk et par meldinger av han i dag der han sa at han ønsker å fremdeles bo sammen og at han skal kutte ut denne jenta. Barna er viktige for han og han vil ikke bli helgepappa. 

Anonymkode: 19519...51e

Det store spørsmålet er om du er viktig for ham? I et langt samliv har man bølgedaler, og jeg tenker det er naturlig at man kan bli betatt av andre. Spørsmålet er hva man gjør med de følelsene. Er man ærlig med partneren sin og forsøker å jobbe seg forbi det og tilbake til hverandre? Eller går man videre med følelsene og er utro?

Vet ikke om han har lagt med henne er ikke, men det er du som må definere om han har gått over dine grenser for utroskap. Og så må du bestemme om forholdet skal få en sjanse eller ikke. Dersom dere skal ha noen som helst sjanse må han kutte henne ut umiddelbart. 

Ønsker deg det aller beste Ts, med eller uten mann :hug:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.3.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Her er det bare en ting å gjøre; Hive han på hue og rævva ut, så får han bo hos moren sin sånn som han tydeligvis drømmer om. 

Jeg hadde også sendt denne dama en melding på fb ala: «Jeg hører min samboer og far til våre to barn har fortalt deg at han har bodd hos sin mor etter samlivsbrudd med meg. Jeg vil herved informere om at dette er en løgn, da vårt samboerskap har vedvart inntil i dag hvor jeg ble gjort oppmerksom på dette. Jeg har nå kastet Per ut, og du står fritt til å kose deg med denne utro løgneren av en «mann». 

Anonymkode: 23e4c...ab4

Ååhhh. Dette er helt perfekt om TS ønsker å fremstå som en taper. Denne jenta har tross alt trodd han var singel. Rotet hører til hjemme i denne saken.

Anonymkode: f84b2...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det går etter forholdene greit. Vi fikk pratet etter at ungene la seg i går og da fikk jeg sagt at jeg ønsker at han pakker en bag med de nødvendige tingene han trenger og flytter til moren sin til han finner noe annet. Det går ikke å bo sammen nå.

Det ble til en ordentlig diskusjon der jeg sa klart i fra om at det han har gjort nå ikke er greit og han skal ut. Han ble stresset og sur, og for inn på soverommet for å pakke sakene sine og var ute av døra rett før midnatt. Jeg håper for all del at han dro til moren sin og ingen andre steder.

Det var noen her som nevnte at det ikke bare er å hive noen andre ut, særlig ikke når begge navnene står på leiekontrakten. Det skal jeg ta hensyn til og det sa jeg til han også.

Jeg fikk et par meldinger av han i dag der han sa at han ønsker å fremdeles bo sammen og at han skal kutte ut denne jenta. Barna er viktige for han og han vil ikke bli helgepappa. 

Anonymkode: 19519...51e

Fy fader! 

Han er jo ikke så veldig sosialt smart, denne fyren! Han sier alt han tenker høyt, eller?? Bortsett fra når du vil ha klare svar!

Dessuten blir han neppe helgepappa, han bør søren meg ta 50/50! 

Jeg hadde aldri nedlatt meg på å ta han tilbake! 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det går etter forholdene greit. Vi fikk pratet etter at ungene la seg i går og da fikk jeg sagt at jeg ønsker at han pakker en bag med de nødvendige tingene han trenger og flytter til moren sin til han finner noe annet. Det går ikke å bo sammen nå.

Det ble til en ordentlig diskusjon der jeg sa klart i fra om at det han har gjort nå ikke er greit og han skal ut. Han ble stresset og sur, og for inn på soverommet for å pakke sakene sine og var ute av døra rett før midnatt. Jeg håper for all del at han dro til moren sin og ingen andre steder.

Det var noen her som nevnte at det ikke bare er å hive noen andre ut, særlig ikke når begge navnene står på leiekontrakten. Det skal jeg ta hensyn til og det sa jeg til han også.

Jeg fikk et par meldinger av han i dag der han sa at han ønsker å fremdeles bo sammen og at han skal kutte ut denne jenta. Barna er viktige for han og han vil ikke bli helgepappa

Anonymkode: 19519...51e

Det burde han vel ha tenkt på tidligere...

Anonymkode: c586a...8d8

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har jo ikke noe ansvar for å si fra til denne jenta. Men mannen har laget seg en selvoppfyllende profeti - singel og bor hos mor.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokdamen skrev:

Det store spørsmålet er om du er viktig for ham? I et langt samliv har man bølgedaler, og jeg tenker det er naturlig at man kan bli betatt av andre. Spørsmålet er hva man gjør med de følelsene. Er man ærlig med partneren sin og forsøker å jobbe seg forbi det og tilbake til hverandre? Eller går man videre med følelsene og er utro?

Vet ikke om han har lagt med henne er ikke, men det er du som må definere om han har gått over dine grenser for utroskap. Og så må du bestemme om forholdet skal få en sjanse eller ikke. Dersom dere skal ha noen som helst sjanse må han kutte henne ut umiddelbart. 

Ønsker deg det aller beste Ts, med eller uten mann :hug:

For meg er utroskap i dette tilfellet at han har hatt kontakt og vært sammen med en annen jente. Det er psykisk utroskap når han har sagt at det er slutt mellom oss og på en måte lagt opp til at han skal gå inn i et nytt forhold.

Jeg elsker jo denne mannen og vil at alt skal ordne seg. Men akkurat nå trenger jeg tid på å komme gjennom dette, uten han.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ååhhh. Dette er helt perfekt om TS ønsker å fremstå som en taper. Denne jenta har tross alt trodd han var singel. Rotet hører til hjemme i denne saken.

Anonymkode: f84b2...eb4

Jeg har ikke tenkt til å sende en sånn melding. Det er ikke mitt ansvar å ta kontakt med jenta og informere henne om at han har vært i et forhold når hun tror at han var singel.

49 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Fy fader! 

Han er jo ikke så veldig sosialt smart, denne fyren! Han sier alt han tenker høyt, eller?? Bortsett fra når du vil ha klare svar!

Dessuten blir han neppe helgepappa, han bør søren meg ta 50/50! 

Jeg hadde aldri nedlatt meg på å ta han tilbake! 

Han sier ting når jeg drar ting ut av han og ikke gir meg før han har gitt meg svar. Andre ganger sier han ingenting i det hele tatt. Det er veldig frustrerende. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først finne ut om du og han ønsker å fortsette i forholdet. Start med familievernkontoret. Ikke kontakt jenta, det kan bli ødeleggende og flaut hvis dere vil fortsette sammen. 

Anonymkode: dcd23...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for et rot :( Godt du har kastet ham ut. Slikt som dette kan han ikke slippe unna med.

Endret av Sera D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...