Gå til innhold

Samboeren min har fått seg ei på si


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han bare lo av dette og sa at det mener jeg ikke.

Dette viser at han vet hvor han har deg og latterliggjør deg.

Anonymkode: 5c8a8...aac

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Damer like Alfa-hanner (15% av mennene)

Alfa-hanner liker damer(flertall)

Hvorfor skulle Alfaen slå seg ned mens jernet fortsatt er varmt?

Kanskje fyren det snakkes om her er blitt gammel og har mistet gamet sitt og nå er villig til å gå for TS som et komprimiss.

Hilsen beta-mann ❤️

Anonymkode: acb29...978

Må innrømme at jeg i slike tråder ofte blir nysgjerrig på hvordan disse utskuddene av noen menn ser ut, om de er like søppel utvendig som de er innvendig. TS' kommentar om at de aldri har hatt bedre sex gir meg noen frekke bilder i hodet av en skamløs hingst som bare tar for seg både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/7/2018 at 1:59 AM, AnonymBruker said:

 

 

 

Det sitter veldig langt inne å ta kontakt med henne for å fortelle hva som er greia. Jeg føler at det ikke er verdt det og jeg har helt ærlig mer enn nok med meg selv nå. Hun finner ut hvem han er etterhvert.

Anonymkode: 19519...51e

Du skal ikke fortelle hvem han er og hvordan han manipulerer folk for hennes del, eller for å advare henne. Du skal gjøre det for å vise henne hvilken dritt han er og at han da muligens mister dere begge. Så da kan han bare ha det så bra. Han trodde han skulle få to, men så sitter han der med ingen....

Anonymkode: 8021d...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2018 at 11:26 AM, DominantHr said:

Det er ikke deg det er noe i veien med. Han er jo bare en mann.

Som mann trenger han litt ny input, påfyll og ny inspirasjon.

Prøv og ta det sporty!

Bare en mann?? På tide at menn gror en hjerne......

Anonymkode: 8021d...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke fortelle hvem han er og hvordan han manipulerer folk for hennes del, eller for å advare henne. Du skal gjøre det for å vise henne hvilken dritt han er og at han da muligens mister dere begge. Så da kan han bare ha det så bra. Han trodde han skulle få to, men så sitter han der med ingen....

Anonymkode: 8021d...dae

Nå fikk han jo TS tilbake da, etter et vel overstått lite sidesprang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg skuffet over samboeren min. Vi har vært sammen i 11 år og har to barn på 10 og 4. Det har selvfølgelig vært litt små konflikter en gang i blant, men det har alltid løst seg. Tror jeg da. Samboeren min veldig konfliktsky og sier kun i fra om ting om vi allerede har en krangel og da kommer alt ut. 

Over til problemet: i det siste har samboeren min blitt veldig godt kjent med en yngre kvinnelig kollega. Han jobber i et typisk mannsdominert yrke, så denne jenta er vissnok en av gutta. Jeg fant ut om denne jenta da de har blitt venner på facebook og samboeren min kommentere at hun var fin på hennes profilbilde (hun har åpen profil). I de siste ukene har han også kommet senere fra jobb, sagt at han han har vært på trening når han egentlig har vært med henne og vært i bedre humør enn han pleier å være. 

I helgen sa han at han skulle til en kamerat på dagen. Noe som ikke stemte siden en kollega hadde sett han og ei jente på butikken. Når han kom hjem på kvelden konfronterte jeg han og spurte om hvem den jenta var. Da fortalte han etter mye mas fra meg at de hadde møttes noen ganger etter jobb og han var forelsket i henne. Etter mer mas kom det frem at han hadde sagt at han var singel og bodde hos moren sin etter samlivsbrudd med meg!? 

Jeg er helt fra meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har ikke snakket ordentlig sammen siden jeg fant ut av dette og han har ikke kommet hjem før ut på ettermiddagen de siste dagene og i dag har han sagt at han må jobbe overtid. Altså unngår han meg og ungene og er sammen med henne. :(

Anonymkode: 19519...51e

Du får fortelle han at han må velge nå om han vil være sammen med deg, eller ikke. Forresten fortjener damen å få vite at han ikke er singel.

Så nå at du har oppdatert tråden. Jeg ville vært forsiktig med å stole på han. Sexlysten hans kommer nok av at han har fått det som han ville og har kontroll på situasjonen. 

Vet denne damen om familien deres? Eller tror hun fortsatt at han er singel/var singel?

Kan hende kom han hjem fordi det ikke var noen framtid i det forholdet til hun nye. Uansett har han jo brukt deg og holdt deg på gress... Han fortjener ikke noen tillit fra deg. Den må han i tilfelle bygge på nytt.

Jeg syns du lar han slippe for lett unna. Men det er meg.

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer like Alfa-hanner (15% av mennene)

Alfa-hanner liker damer(flertall)

Hvorfor skulle Alfaen slå seg ned mens jernet fortsatt er varmt?

Kanskje fyren det snakkes om her er blitt gammel og har mistet gamet sitt og nå er villig til å gå for TS som et komprimiss.

Hilsen beta-mann ❤️

Anonymkode: acb29...978

Slutt med dette alfa og beta tullet. Mennesker er ikke ulver.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sii du virker veldig tafatt. Mannen din kan jo gjøre hva han vil. 

Han kommer garantert til å være utro igjen, og tviler på at han ikke har noe kontakt med hun dama fortsatt. 

 

Anonymkode: b08c3...920

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen har null respekt for TS, og TS har ikke ryggrad. Han kan jo gjøre som han vil han, til og med dra til syden med "den nye kjæresten", og enda så gjør ikke TS det slutt! Hva blir det neste? Han kan jo gjøre som han vil. Pose og sekk og hele kaken! 

Helt utrolig at det går an å finne seg i å bli behandlet så dårlig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen.

Det er lenge siden jeg har skrevet noe i denne tråden. De fleste har sikkert glemt meg, men jeg oppdaterer litt allikevel.

Det har skjedd så utrolig mye de siste månedene, har på følelsen av at dette har vært den lengste sommeren noensinne. 😕

Etter mye om og men drog han og den nye kjæresten til syden de to ukene. Jeg sa klart i fra om at hvis han gjennomfører denne turen er det over og ut med oss to. Han bare lo av dette og sa at det mener jeg ikke.
Jeg hørte lite fra han den første uka, den andre uka derimot tok han mye kontakt.
Han innså hva han var i ferd med å miste og ville ikke gi opp familien vår. Dette var jeg selvfølgelig utrolig glad for å høre fra han når han faktisk var på kjæresteferie. Men jeg ville la han svette litt og svarte lite på meldingene han sendte.

Vel hjemme igjen kom han nærmest daglig for å hjelpe til med lekser i nesten 3 uker. Han sa at han ønsker å flytte hjem igjen og fortsette å satse på oss. Naturligvis har jeg problemer med å tro på det han sier etter hvordan han har oppført seg, men jeg vil ikke at han skal bo noen andre steder enn her, og iallefall ikke være sammen med noen andre når vi har barn sammen og trenger å samarbeide om de. Vi er tross alt en familie. :)

Han fikk derfor beskjed om at hvis dette skal funke må han komme rett hjem fra jobb hver eneste dag. Ikke finn på noe annet, ingen trening etc. Han må droppe denne jenta totalt og aldri ha kontakt med henne igjen.
Dette klarte han faktisk hele sommeren; han kom rett hjem og har brukt mye tid med både meg og ungene. Jeg har hatt hjerte i halsen og vært usikker på han; om han fikser dette eller ikke. Men det har gått og jeg er utrolig glad for at vi er en familie igjen.

I sommer har vi vært på bilferie som familie og i Paris på kjæresteferie. :) vi har sex igjen og den har aldri vært bedre.

Takk for at du tok deg tid til å lese oppdateringen. Og takk for alle støttende  svar jeg har fått her tidligere.

Ts

Anonymkode: 19519...51e

Jeg synes det er bra folk finner sammen igjen. Det må være lov selv om en har vært utro. Jeg reagerer spesielt på én ting: At han ikke trodde på at du ville gjøre det slutt når han dro på kjæresteferie.

Det må være en voldsom maktubalanse i forholdet når han kan tenke sånn. Det bør du virkelig tenke over. 

Endret av Isambard
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg antar at økonomi er deler av grunnen til at du tok ham tilbake. 

Du kan lære av dette - og skaffe deg bedre inntekt slik at du selv kan velge om du ønsker dette forholdet i framtida eller ikke. 

Anonymkode: e6213...c9e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Wow! Dette var raust av deg og mye mer enn han kunne forvente og ihvertfall mer enn han fortjener!

Men jeg er glad for at familien er sammen og ønsker deg lykke til!😊

Tusen takk! Jeg er veldig glad for at familien er samlet igjen. Det er slik det skal være.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter å tro at det går ann å være så tafatt og la seg ydmyke slik.

At TS takker og bukker og TAR HAN TILBAKE!?

Jeg syns synd på barna om denne historien er sann, men IKKE på TS. Sorry,  ingen sympati.

Anonymkode: e4724...367

Jeg tok han tilbake fordi jeg elsker han. Har heller ingen ønsker om at barna skal ha to hjem.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, nei!! TS, du er dessverre for godtroende og raus. Jeg ble faktisk lei meg av å lese dette... det er fint at du har det bra igjen, men fy faen. Han trengte ikke å kjempe mye akkurat. Du er alt for god og snill, han vet at du alltid er der. Og nettopp derfor er det nok enkelt for han og eventuelt gå på andre senere igjen. Han får jo deg tilbake uansett liksom. DU fortjener bedre. 

Anonymkode: 3ee29...ada

Hvorfor ble du lei deg? Vi fant sammen igjen og har det bedre enn noen gang. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han LO og visste at du kom med tomme trusler, også drar han på den ferien... han gjør som han vil han... 

samme som over foressten

Anonymkode: 3ee29...ada

Det var kanskje litt drøyt at han lo. Men det viser jo bare at han er trygg på meg og vet at jeg ikke vil ha noen andre enn han.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, denne oppdateringen var bare trist. Snakk om å være selvutslettende.

Anonymkode: 7a700...c48

Vi fant sammen igjen, hvordan er det selvutslettende og negativt?

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk i pose og sekk 

Anonymkode: 06b05...2b2

En periode, ja. Men nå er det bare oss to igjen.

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flink pike! Familien kommer først!

Ikke hør negativiteten fra panzerfeministene her inne :) 

Anonymkode: acb29...978

Ja, familien kommer alltid først. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha!😂 Snakk for deg selv som tydeligvis har så lite selvrespekt at du syns det er ok å la seg behandle som SØPPEL !

Kom ikke og grin TS eller du neste gang partneren deres lyver så det renner og knuller en annen mens vedkommende spytter dere i ansiktet! 

 

Anonymkode: e4724...367

Jeg har selvrespekt så det holder. Det er vel derfor jeg kjempet for å få han tilbake. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

😲😲 hva med neste gang. Dette vil jo skje igjen. Tydeligvis har ham blitt dumpa og da var du god nok.

Anonymkode: 9d511...c6a

Det kommer ikke til å skje igjen. Tro meg. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Jeg er veldig glad for at familien er samlet igjen. Det er slik det skal være.

Jeg tok han tilbake fordi jeg elsker han. Har heller ingen ønsker om at barna skal ha to hjem.

Hvorfor ble du lei deg? Vi fant sammen igjen og har det bedre enn noen gang. 

Det var kanskje litt drøyt at han lo. Men det viser jo bare at han er trygg på meg og vet at jeg ikke vil ha noen andre enn han.

Vi fant sammen igjen, hvordan er det selvutslettende og negativt?

En periode, ja. Men nå er det bare oss to igjen.

Anonymkode: 19519...51e

Flott , du har et stort hjerte. Flere burde vært som deg :)

Anonymkode: 0907c...c61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret fra TS forklarer en del for meg. 

For noen år siden flørtet en kollega intenst med meg. Vi startet å date. Han fortalte at han var i en skilsmisse og bodde hos sin mor (derfor kunne ikke jeg besøke han). Etter noen uker fikk jeg høre fra en annen kollega at denne mannen var fortsatt gift og bodde sammen med kone og to barn. Denne konen hadde også fått beskjed om min eksistens. Jeg ville ikke være i et slikt opplegg, så jeg gjorde det slutt på stedet. Han gikk tilbake til kona, som sikkert tilga alt. 

Jeg har lurt mye på dette, hvordan denne konen kunne finne seg i det og ikke jeg. Jo, det er tanken om FAMILIEN og økonomi (hun var lavtlønnet, han tjente grovt). Når familien hovedprosjektet må kvinnen ha en mann for at den skal være komplett og for at den skal bære seg økonomisk. Utro mann har en rolle i familievennlig kvinnes prosjekt. Jeg regner med at TS kjenner sin mann godt, og at hun VISSTE at kjæreste-turen ville gå i hennes favør - han og elskerinnen passet ikke sammen (tipper elskerinnen ikke klarte tanken på å være sammen med en mann med så mye uavklart i livet sitt). 

Og det er jo greit det. TS har oppnådd harmoni i hjemmet igjen, og familien kan slå seg til ro. Jeg tviler faktisk på at mannen i dette ekteskapet er utro igjen. Nå vet han at gresset ikke er grønnere på andre siden. 

Dette er meg som forsøker å forstå TS. Jeg hadde ikke tatt han tilbake. Men vi er forskjellige. Så gratulerer TS, masse hell og lykke med familien :)

Anonymkode: 20caf...eb0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på neste episode: «Hjelp, elskerinnen hans er gravid!»

Anonymkode: 610d4...fc4

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette viser at han vet hvor han har deg og latterliggjør deg.

Anonymkode: 5c8a8...aac

Han vet at han alltid har meg. Jeg vil ikke ha noen andre enn han.

10 timer siden, Veneke skrev:

Må innrømme at jeg i slike tråder ofte blir nysgjerrig på hvordan disse utskuddene av noen menn ser ut, om de er like søppel utvendig som de er innvendig. TS' kommentar om at de aldri har hatt bedre sex gir meg noen frekke bilder i hodet av en skamløs hingst som bare tar for seg både her og der.

Han er ikke noe utskudd. En kjekk og flott mann derimot. :)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke fortelle hvem han er og hvordan han manipulerer folk for hennes del, eller for å advare henne. Du skal gjøre det for å vise henne hvilken dritt han er og at han da muligens mister dere begge. Så da kan han bare ha det så bra. Han trodde han skulle få to, men så sitter han der med ingen....

Anonymkode: 8021d...dae

Jeg hadde nok blitt sett på som desperat om jeg tok kontakt med henne.

10 timer siden, Tøytigern skrev:

Du får fortelle han at han må velge nå om han vil være sammen med deg, eller ikke. Forresten fortjener damen å få vite at han ikke er singel.

Så nå at du har oppdatert tråden. Jeg ville vært forsiktig med å stole på han. Sexlysten hans kommer nok av at han har fått det som han ville og har kontroll på situasjonen. 

Vet denne damen om familien deres? Eller tror hun fortsatt at han er singel/var singel?

Kan hende kom han hjem fordi det ikke var noen framtid i det forholdet til hun nye. Uansett har han jo brukt deg og holdt deg på gress... Han fortjener ikke noen tillit fra deg. Den må han i tilfelle bygge på nytt.

Jeg syns du lar han slippe for lett unna. Men det er meg.

Han har brukt hele sommeren på å bygge opp tillitten igjen. Det er fremdeles lang vei igjen, men vi har kommet langt.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må sii du virker veldig tafatt. Mannen din kan jo gjøre hva han vil. 

Han kommer garantert til å være utro igjen, og tviler på at han ikke har noe kontakt med hun dama fortsatt. 

 

Anonymkode: b08c3...920

Han kommer ikke til å være utro igjen. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at han alltid har meg. Jeg vil ikke ha noen andre enn han.

Han er ikke noe utskudd. En kjekk og flott mann derimot. :)

Jeg hadde nok blitt sett på som desperat om jeg tok kontakt med henne.

Han har brukt hele sommeren på å bygge opp tillitten igjen. Det er fremdeles lang vei igjen, men vi har kommet langt.

Han kommer ikke til å være utro igjen. 

Anonymkode: 19519...51e

Selv om jeg er glad på dine vegne, så vet du ikke med sikkerhet at han aldri vil være utro igjen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Jeg er veldig glad for at familien er samlet igjen. Det er slik det skal være.

Jeg tok han tilbake fordi jeg elsker han. Har heller ingen ønsker om at barna skal ha to hjem.

Hvorfor ble du lei deg? Vi fant sammen igjen og har det bedre enn noen gang. 

Det var kanskje litt drøyt at han lo. Men det viser jo bare at han er trygg på meg og vet at jeg ikke vil ha noen andre enn han.

Vi fant sammen igjen, hvordan er det selvutslettende og negativt?

En periode, ja. Men nå er det bare oss to igjen.

Anonymkode: 19519...51e

Jeg var der du er nå. Jeg kunne jo ikke stole på han igjen. Det er en grunn for at noen er utro. Det kommer til å skje igjen. 

Anonymkode: b08c3...920

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger.

Skjønner at mange her mener at jeg er tafatt og godtar å bli behandlet som dritt. Det er delvis riktig.

Sannheten er at jeg kjenner min samboer svært godt, han kjenner meg også. Derfor ser jeg på dette som et sidesprang, midtlivskrise og en måte for han å rase fra seg på. Vi har hatt et tøft forhold og det har ikke alltid vært like lett å være oss to.

Vi har opplevd et sidesprang tidligere. Den gang var det jeg som fant noen andre (ingenting fysisk skjedde, var mer at jeg hadde mye kontakt med en annen mann og min samboer følte seg oversett). Han ble svært lei seg var redd for å miste meg.
Dette har vi pratet om og han mener at sidespranget han hadde nå rettferdiggjorde det.

Vi har pratet mye sammen de siste månedene. Han har blant annet fortalt mange detaljer fra "forholdet" han hadde, mye fordi jeg har spurt og forlanget å vite det. Men også fordi vi trenger å bygge opp tillitten igjen.

Når det gjelder økonomien, som noen her har nevnt, så ser jeg på det som irrelevant. Det er dyrt å bo alene med to barn og en inntekt. Det siste vi gjør er å flytte fra hverandre. Vi trenger å samarbeide om dette.

Han kommer ikke til å være utro igjen. Er han det så skal jeg ha full omsorg for barna og han må betale skyhøye bidrag og se barna så lite som mulig. Dette har jeg gitt han klar beskjed om. Han ønsker ikke det og kommer heller ikke til å være utro igjen.

Jeg har ikke motsagt meg selv nå. Det er det som blir realiteten om han er utro igjen.

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...