Gå til innhold

Samboeren min har fått seg ei på si


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk på hvilket forbilde du er for barna. Her skal dere gå foran som et eksempel på hvordan et samliv skal være, noe de kanskje, ja mest sannsynlig vil ta med seg videre i livet for seg selv og sine fremtidige forhold som voksne. 

Anonymkode: df010...93a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Carrot skrev:

Hei TS.

jeg kjenner det er ett sammensatt spørsmål som trenger seg frem hos meg mer enn de andre (og det er mange av dem):

hvordan vil du dette forholdet skal være og hvorfor?

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke la han vinne dette her. Jeg nekter å gjøre det slutt. Det er han og meg, ingen andre. Dette er bare en tung periode i livet vårt og det blir bedre. Han var jo veldig ordentlig i hele høst. Noe må jo det bety? Ts

Anonymkode: 19519...51e

Det du skriver gir mange svar og du har helt rett, det betyr noe - det betyr at han kan "ta seg sammen" og være trofast når han føler han må men denne damen tydeligvis betyr mer enn han er villig til å fortelle deg fordi han havner hos henne når han treffer henne og det ligger tilrette for det. 

Det trenger ikke bety at han ikke også elsker deg og familien, men det betyr definitivt at det IKKE er bare dere og ingen andre.

Men, om du kan akseptere at det er slik og la han få være den han er (føle noe for flere enn deg) så ser jeg ikke bort fra at dette forholdet du så desperat holder fast ved nok kan vare i denne formen til barna har flyttet hjemmefra og kanskje ennå lengre.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gud bedre sier jeg bare. Han vil bare ut av forholdet, men ventet på at DU skal ta steget! Forholdet deres er over. 

Jeg har vært der du er, og den dagen jeg ikke ville mer; jeg har aldri vært så letta noen gang. Ingen bekymringer om hva han jugde om, hvem han var sammen med osv osv. Sååå deilig 😊 

Kast han ut!!

Anonymkode: b08c3...920

Helt enig, samme erfaring! En lettelse, og klumpen i magen forsvant over natten! 

Anonymkode: f80f9...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, samme erfaring! En lettelse, og klumpen i magen forsvant over natten! 

Anonymkode: f80f9...12a

Ja, det var som en byrd falt av skuldrene mine. 

Anonymkode: b08c3...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette oser troll lang vei, spesielt etter siste innlegget fra TS om at mannen var utro igjen. 

Her er det nok noen som sitter bak skjermen og koser seg over alle reaksjonene h*n får frem i folk. 

Well played TS, men du kan stoppe nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er grunnen til at du ikke vil snakke med venner om dette fordi du vet at de kommer til å si til deg ansikt-til-ansikt at du bør gå fra han? Jeg forstår ikke hva du vil få ut av denne tråden. Helt ærlig. 70% skriver side opp og ned om gode ord og råd iht din situasjon hjemme. Du sier du tar det til deg, men det får ikke jeg inntrykk at du gjør, for her sitter du 9mnd senere og mannen er utro for 3.gang(som vi vet om). Jeg syntes det virker som at denne fristerinnen han stadig ender opp med er mer enn en affære. det virker som det er mer følelser inne i bilde. Kanskje han er forelsket, men holder igjen siden han elsker barna sine mer. Nå er jeg kanskje slem, men jeg tror i allefall han ikke elsker deg. For sånn oppførsel hører ikke kjærligheten til. Og for noen er det veldig lett å si at en elsker en uten å mene det. det skal vises også, og det tenker jeg du aldri ser. Å følge instrukser gitt av deg er ikke å vise kjærlighet, det er mer påtvungen handling. 

Anonymkode: 999ee...e26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener han har psykopatiske trekk, men nekter å gi slipp? Hvis dette stemmer, er du da klar over at du ikke er sammen med et menneske som oss vanlig dødelige, men en annen rase, et svart intet? Et fenomen du aldri kan kommunisere med om blant annet relasjonelle ting? En du aldri kan snakke med om dine følelser, om utroskapen, om kjærlighet, lojalitet og svik? En som ikke tenker og føler som oss dødelige, og derfor er alle forutsetninger for å ha en samtale totalt fraværende? Og du da heller aldri kommer i mål, fordi du står overfor et bunnløst, tomt hull, en «person» uten identitet? 

Anonymkode: d60b6...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært der du var, og kom meg heldigvis "unna" etter 12 år. Og for en lettelse det var når jeg endelig kunne senke skuldrene og ikke være redd for neste løgn, neste dame osv osv.
Mannen din vil ALDRI slutte, og du vil ALDRI kunne stole på ham igjen. Det har han bevist nok en gang.

Det er kun ett råd du bør ta til deg, som ALLE her skriver; NÅ må du komme deg videre, NOK ER NOK!

 

Anonymkode: 8bdc1...b0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han skjult på Fb at dere er sammen? 1. Begynn å send han "ååå jeg elsker deg over alt mannen min, jeg er så glad du er så god meg meg og barna" meldinger slik at hun ny dama ser deg. OGSÅ  etter du er sikker på at den ny damen har sett deg så hiver du han på dør.  Denne mannen er ikke. Mye til mann, han har null respekt for deg, han driver å sjekker ut om det kan bli noe mellom han og den nye, og i mellomtiden har han deg på vent som den trygge klippen hvis den nye damen ikke vil ha han Alikevel. Du må da kunne stramme deg opp litt å be han komme seg ut av huset fram til han vokser.  Og menn elsker å "jakte".. Alle andre er mer spennende enn deg som ligger der som en " dau nakkekotelett" å bare godtar alt.  Smeller du i fra deg så kanskje han våkner litt. 

Anonymkode: d80f4...b4b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎12‎.‎2018 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke la han vinne dette her. Jeg nekter å gjøre det slutt. Det er han og meg, ingen andre. Dette er bare en tung periode i livet vårt og det blir bedre. Han var jo veldig ordentlig i hele høst. Noe må jo det bety? Ts

Anonymkode: 19519...51e

Vil ikke la ham vinne? Et fascinerende utsagn. Hvorfor har han vunnet hvis du gjør det slutt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 12.44):

Oppdatering?

Anonymkode: 2ae94...26d

Oppdatering skal bli. :)

Det har gått flere år siden dette sidespranget som nesten ødela samlivet vårt, og nå har vi har det bedre enn på lenge. Vi har kjøpt et hus sammen og kommet oss videre.

Samboeren min har byttet jobb og har ingenting med denne jenta eller tidligere kollegaer å gjøre lenger. Ting er egentlig ganske bra. 

Ts 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...