Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Twistdott

Da har både Ine Cecile og Marte dekket høstbord. Og sånn rent tilfeldig så ser det ganske så likt ut - for et sammentreff at de har like farger, like småvaser og annet dill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Twistdott skrev:

Da har både Ine Cecile og Marte dekket høstbord. Og sånn rent tilfeldig så ser det ganske så likt ut - for et sammentreff at de har like farger, like småvaser og annet dill. 

Teksten hennes er tatt ut i fra maren baxter, jeg gjorde Maren oppmerksom på det i går, hun ble litt lei seg. Her soler hun seg i glansen for andres verk, når skal følgerne hennes få opp øya. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
1 time siden, Jennybella skrev:

Teksten hennes er tatt ut i fra maren baxter, jeg gjorde Maren oppmerksom på det i går, hun ble litt lei seg. Her soler hun seg i glansen for andres verk, når skal følgerne hennes få opp øya. 

Kan ikke sånn oppførsel anmeldes? Såvidt jeg vet er det vel rettigheter på tekst og slik? 
På tide at noen sparker ifra, Ina har fått holde på altfor lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lille_Krokodille skrev:

Kan ikke sånn oppførsel anmeldes? Såvidt jeg vet er det vel rettigheter på tekst og slik? 
På tide at noen sparker ifra, Ina har fått holde på altfor lenge!

Ja det kan anmeldes hvis hun kopierer tekst, vet ikke hva maren gjør med det,men jeg sa hun burde si det til Nille som hun jobber for. Synes detta er rett og slett frekt av Ine og stjele alt fra andre og appåtil få skryt av følgere .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
6 minutter siden, Jennybella skrev:

Ja det kan anmeldes hvis hun kopierer tekst, vet ikke hva maren gjør med det,men jeg sa hun burde si det til Nille som hun jobber for. Synes detta er rett og slett frekt av Ine og stjele alt fra andre og appåtil få skryt av følgere .

Ja, kanskje lurt å si fra til Nille! Hadde sikkert vært flaut for Ine om Nille sa ifra at dette ikke er greit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Ja, kanskje lurt å si fra til Nille! Hadde sikkert vært flaut for Ine om Nille sa ifra at dette ikke er greit! 

Ja håper Maren gjør det, og at de som ser hun kopierer, kanskje kommenterer det på hennes Instagram, der hun skrytes opp i skyene for andres verk, får vondt av de som legger ned tid på det her, for så å finne igjen alt på hennes blogg og Instagram. Hun må tas. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
16 minutter siden, Jennybella skrev:

Ja håper Maren gjør det, og at de som ser hun kopierer, kanskje kommenterer det på hennes Instagram, der hun skrytes opp i skyene for andres verk, får vondt av de som legger ned tid på det her, for så å finne igjen alt på hennes blogg og Instagram. Hun må tas. 

Det må jo feile henne noe, sånn som hun holder på. Og så lenge det ikke får konsekvenser så fortsetter hun bare... Eier jo ikke skamvett, den dama der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
48 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Ja, kanskje lurt å si fra til Nille! Hadde sikkert vært flaut for Ine om Nille sa ifra at dette ikke er greit! 

Tror du -nille bryr seg? De bryr seg om å selge, selge og selge, og bryr seg ikke om en liten kopieringsblogg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Twistdott skrev:

Tror du -nille bryr seg? De bryr seg om å selge, selge og selge, og bryr seg ikke om en liten kopieringsblogg..

Kan nok være sant det, men da må følgere og eiere av de hun kopierer ta et oppgjør med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Det må jo feile henne noe, sånn som hun holder på. Og så lenge det ikke får konsekvenser så fortsetter hun bare... Eier jo ikke skamvett, den dama der.

Hun er rett og slett frekk, klarer ingenting selv .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.10.2020 den 15.15, Jennybella skrev:

Ja det kan anmeldes hvis hun kopierer tekst, vet ikke hva maren gjør med det,men jeg sa hun burde si det til Nille som hun jobber for. Synes detta er rett og slett frekt av Ine og stjele alt fra andre og appåtil få skryt av følgere .

Er det virkelig noen andre enn noen svært få kvinneguidenbrukere som leser den bloggen? Hvilken påvirkningskraft har hun overhode?? Mener ikke at kopiering er ok, men det er litt forskjell på blogger og blogger. Hun er jo totalt ubetydelig i bloggverdenen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Clara80 skrev:

Er det virkelig noen andre enn noen svært få kvinneguidenbrukere som leser den bloggen? Hvilken påvirkningskraft har hun overhode?? Mener ikke at kopiering er ok, men det er litt forskjell på blogger og blogger. Hun er jo totalt ubetydelig i bloggverdenen.

Ja det er jeg enig, men det er ikke greit at hun får flere og flere uvitende følgere som gir henne cred for noe som ikke er hennes verk. Hun holdt jo på sånn med villa paprika også, tilslutt ble hun lei av kopieringen og tok det opp offentlig. Skal du drive en blogg, liten eller stor får du ha dine egne ideer og ikke kopiere alle andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru. 😈

Jeg har ei i min omgangskrets som jeg er helt sikker på kopierer meg. Først syntes jeg det var hyggelig, men etterhvert syntes jeg det var creepy. Hun kopierer alt til den minste detalj. Fra sofabord til nøkkelskap. Med en gang tenkte jeg på denne tråden 🤭🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forskjellen mellom maren og ine og det innlegget der, er at maren Faktisk BLIR sponsa av nille - det gjør IKKE ine!😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 1.11.2020 den 23.48, Monky skrev:

Forskjellen mellom maren og ine og det innlegget der, er at maren Faktisk BLIR sponsa av nille - det gjør IKKE ine!😅

Nå skrytes det og klappes det for at hun har passert 4000 følgere. Plutselig er hun stor nok til å bli sponset eller inngå et lite samarbeid. Med en konto som er basert på kopiering av andre. Hun burde skamme seg 😡

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 23.49, Horselady skrev:

Nå skrytes det og klappes det for at hun har passert 4000 følgere. Plutselig er hun stor nok til å bli sponset eller inngå et lite samarbeid. Med en konto som er basert på kopiering av andre. Hun burde skamme seg 😡

Er så enig, og vil noen sponse en copy cat, tror ikke det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...