Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Gjest Macimba
På 6.5.2019 den 0.23, MalloryK skrev:

Holder hun fortsatt på?

Jeg registerer at hun selger dyre produkter. To kvite skrukkete puter til 500kr. pr stk. Hvem i alle dager kjøper sånt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

10 timer siden, Ukreativbruker skrev:

Og der var copycaten tilbake🙄 MK som får gjennomgå! 

Jeg blir helt satt ut, nå har hu prøvd seg litt uten å kopiere, men nå er hu i gang igjen å stjele tekster. Det er ikke håp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 22.51, Jennybella skrev:

Jeg blir helt satt ut, nå har hu prøvd seg litt uten å kopiere, men nå er hu i gang igjen å stjele tekster. Det er ikke håp.

Samme her! MK har jo vert fraværende en stund, så ikke rart det har vert «stille» på kopifronten. Men ser at det er lite likes hun får på bildene sine (heldigvis), spesielt kopieringen av 17.mai bordet til MK. Det er virkelig ikke håp nei, synd men sant! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå tar det vel av , lurer følgere til å tro at hun lever av bloggen ???? Legger ut om hvor heldig hun er som kan velge , meget opptatt av interiør og detaljer 😂, er vel mest opptatt av kopiering. Hun lyver jo til de som følger henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, han Vargas. Måtte blokkere han for mange år siden på fb, han spammet ned alle artikler og forum på fb med link til bloggen, uansett hva tema var.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MalloryK skrev:

Uff, han Vargas. Måtte blokkere han for mange år siden på fb, han spammet ned alle artikler og forum på fb med link til bloggen, uansett hva tema var.

Jeg mener du heller bør lese skikkelig hva bloggen Vargas skriver, i stedet for å sitte der å slenge dritt. Det er faktisk en av de bloggene i Norge som har et nytt og mangfoldig innhold, en blogg som ble startet i 2010. Dessuten er det nye utseende både stilig og leservennlig. Her har nok særlig du, MalloryK, en hel del å lære ;) At link til bloggen legges ved reelle innlegg, er ikke Spam! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, vargas12 skrev:

Jeg mener du heller bør lese skikkelig hva bloggen Vargas skriver, i stedet for å sitte der å slenge dritt. Det er faktisk en av de bloggene i Norge som har et nytt og mangfoldig innhold, en blogg som ble startet i 2010. Dessuten er det nye utseende både stilig og leservennlig. Her har nok særlig du, MalloryK, en hel del å lære ;) At link til bloggen legges ved reelle innlegg, er ikke Spam! 

😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Justsaying

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/12/11/omvendt-julenisse/

 

https://icsinterior.com/2019/12/05/a-glede-andre-barnefamilier-til-jul/

 

Forstår ikke hvorfor hun «får lov» å holde på med denne kopieringen sin. Er virkelig andre bloggere så glad for de klikkene den kopieringen også gir dem at de ikke gjør noe med det? 

Og hvorfor får dette så lite oppmerksomhet her inne hvor slikt vanligvis ville blitt snakket om og ringt den ene og den andre instansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at det er fordi ingen vet om det. Dessuten er hun ubetydelig og når nok ikke frem til mange. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...