Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Ine...vaskerommet og sofakroken din er oppbrukt! Det samme er lysestakene og de glassvasene med lys/blomster i som har vært med på de siste 10-20 bildene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Men altså, jeg tror dessverre man må ta denne figuren som hun er. På salgkontoen hennes på Insta vil hun selge to stormlykter MED RUST PÅ til 700 kroner. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun driver fortsatt på med kopiering av andre bloggere/influencere? Det gjorde hun for 3-4 år siden også, da jeg fulgte med litt i bloggverdenen. Går det virkelig ikke an å få stoppet henne?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
hvermerjeg skrev (15 timer siden):

Så hun driver fortsatt på med kopiering av andre bloggere/influencere? Det gjorde hun for 3-4 år siden også, da jeg fulgte med litt i bloggverdenen. Går det virkelig ikke an å få stoppet henne?

Det er nok ingen som tar henne seriøst, og ingen som gidder å stoppe henne.

En som biser det overpynta vaskerommet gang etter gang etter gang er ingen ting å bry seg om.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ine er virkelig kreativ - det skal hun ha. Se på innlegget om påskepyntet bord hun nettopp publiserte på Instagram. Så scroller dere tilbake til påskebordet 2020. Da skjønner dere hva jeg mener 🤪

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordmøre skrev (2 timer siden):

Ine er virkelig kreativ - det skal hun ha. Se på innlegget om påskepyntet bord hun nettopp publiserte på Instagram. Så scroller dere tilbake til påskebordet 2020. Da skjønner dere hva jeg mener 🤪

Hva heter hun på insta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nordmøre skrev (På 25.3.2021 den 21.39):

Ine er virkelig kreativ - det skal hun ha. Se på innlegget om påskepyntet bord hun nettopp publiserte på Instagram. Så scroller dere tilbake til påskebordet 2020. Da skjønner dere hva jeg mener 🤪

Ja artig det der,sett akkurat det samme, hun har gjort det flere ganger med stuen også.Hytta de drar til også har akkurat samme bilde .Rart hun ikke finner nye bilder.Lettvint å ta gamle bilder å legge ut for nye følgere.Virkrlig en kreativ dame .

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordmøre skrev (På 25.3.2021 den 21.39):

Ine er virkelig kreativ - det skal hun ha. Se på innlegget om påskepyntet bord hun nettopp publiserte på Instagram. Så scroller dere tilbake til påskebordet 2020. Da skjønner dere hva jeg mener 🤪

Flaut flaut flaut! Men hun har jo alltid vært ganske flau hun der. Aldri hatt noe godt rykte på seg her værtfall. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbobla skrev (18 timer siden):

Flaut flaut flaut! Men hun har jo alltid vært ganske flau hun der. Aldri hatt noe godt rykte på seg her værtfall. 

Folk som sitter på et forum å snakker nedlatende om andre, de kan ikke helt ha det så bra med seg selv! Kanskje du også har et rykte på deg, uten at du selv vet om det? Uansett om man bor i en by, på ei bygd eller på landet.. folk SNAKKER, sånn er det bare! Å hva er egentlig vitsen? Ikke rart det blir mobbing! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likermegher skrev (1 time siden):

Synes denne tråden kan slettes. Denne personen er ikke på nett og bør ikke diskuteres.

Regner med at du ikke mener på Internett... For hvis det er det du mener så er hun svært nær deg nå. Så nær som det er mulig å komme, og det er ikke meg. 😅

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirrevippe skrev (6 timer siden):

Folk som sitter på et forum å snakker nedlatende om andre, de kan ikke helt ha det så bra med seg selv! Kanskje du også har et rykte på deg, uten at du selv vet om det? Uansett om man bor i en by, på ei bygd eller på landet.. folk SNAKKER, sånn er det bare! Å hva er egentlig vitsen? Ikke rart det blir mobbing! 

Å jaaada. Det har jeg hatt mange ganger, altså rykte på meg i negativ forstand og stått fint i det. Har det forøvrig veldig bra med meg selv fordi om jeg påpeker hvor flau oppførsel noen andre har. Man kan ikke dra det kortet hvær jævla gang noen sier noe som ikke er positivt laddet. Som du sier, folk snakker. 

Endret av Superbobla
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orker ikke å lese gjennom hele tråden, for det er så Lenge siden jeg har vært her inne. Men er det henne som alltid kopierte Villapaprika?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt skrev (13 timer siden):

Har hun lagt ned bloggen? Kun på Insta? Og hva heter hun der? 

Icsinterior

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rett og slett vært flau om jeg hadde vært henne. Hun kopier jo så likt at det er tydelig at hun hermer etter andre. Jeg liker ikke å snakke nedlatende om andre, men hun hermer tydelig og husker hvordan hun kopierte paprika.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...