Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

I hvilket univers finnes denne «topplisten» der hun påstår å være blandt de «5 beste»? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, FruenFraHavet skrev:

I hvilket univers finnes denne «topplisten» der hun påstår å være blandt de «5 beste»? 

På Nouw sin egen toppliste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pepperkaka

Synes bloggen hennes ligner Marte Klanderud sin, hun skrev også at hun var på topp 5 for en tid tilbake, men Marte er jo kjempe dyktig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er det glade vanvidd ,er vel møblene som nå blir solgt, kun fordi villapaprika bytter ut. Blir vel sort spisestue sofa og stoler fra Mille Moi😝.Så sitter hun på gjerdet å venter på hva slags sofa og stuebord villa har kjøpt.Mest leste kopi blogg ja ja😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tallene fra nouw er helt urealistiske, som Marta Alise som iflg de listene har tusenvis av lesere men iflg blogglisten har 600..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pepperkaka skrev:

Synes bloggen hennes ligner Marte Klanderud sin, hun skrev også at hun var på topp 5 for en tid tilbake, men Marte er jo kjempe dyktig! 

Hun har kopiert teksten til Marte ,ser hun har slettet på Instagram det Marte har kommentert under bilde. Den dama er ikke sann🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Er det umerket reklame eller er det fisking etter avtaler? Mye møbelbutikkomtale, i alle fall. 

Alt skurrer. Får helt vondt av damen.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Touchy

Jeg har ikke lest denne tråden, og vet ikke hva som er redigert denne gangen. Hver gang jeg tenker at jeg skal lese noe er den redigert - hvorfor redigeres den heeeeel tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2018 den 10.41, orfeus skrev:

Er det umerket reklame eller er det fisking etter avtaler? Mye møbelbutikkomtale, i alle fall. 

Alt skurrer. Får helt vondt av damen.

Det er bare slik hun er. Tidligere var det produkt fra Riviera Maison som ble flyttet rundt, nå er det produktene fra Slettvold. Hun ønsker å skifte stil, så nå er det Slettvold som er "in". Må bare selge unna det hun har fra før av møbler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horselady skrev:

Det er bare slik hun er. Tidligere var det produkt fra Riviera Maison som ble flyttet rundt, nå er det produktene fra Slettvold. Hun ønsker å skifte stil, så nå er det Slettvold som er "in". Må bare selge unna det hun har fra før av møbler.

Hvis vi ser helt bort fra kopieringen hennes, så kunne hun kanskje vært en flink blogger. Hun tar fine bilder og de få gangene hun har gjort noe på eget initiativ så har det faktisk vært bra. Men hun har muligens ikke så veldig mye resurser til rådighet, for huset virker veldig tomt og upersonlig, iskaldt faktisk, og hun har jo ualminnelig mange, omtrent helt like, bilder i hvert innlegg. 

Og det blir veldig mye resirkulering av bilder og innlegg, både på blogg, insta og andre steder. Det er begrenset hvor mange ganger det er interessant med bilder av de samme blomstene i oppvaskkummen. Og andre ting... om igjen og om igjen, men flyttet litt rundt i huset.

Den bloggeren er både komisk og tragisk på en gang... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snusen

Når man blir alenemamma. Clickbait igjen, men hvorfor en slik overskrift? Kan fort gå troll i ord. Uff ikke samsen for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
16 timer siden, Veslefrikk skrev:

Hvis vi ser helt bort fra kopieringen hennes, så kunne hun kanskje vært en flink blogger. Hun tar fine bilder og de få gangene hun har gjort noe på eget initiativ så har det faktisk vært bra. Men hun har muligens ikke så veldig mye resurser til rådighet, for huset virker veldig tomt og upersonlig, iskaldt faktisk, og hun har jo ualminnelig mange, omtrent helt like, bilder i hvert innlegg. 

Og det blir veldig mye resirkulering av bilder og innlegg, både på blogg, insta og andre steder. Det er begrenset hvor mange ganger det er interessant med bilder av de samme blomstene i oppvaskkummen. Og andre ting... om igjen og om igjen, men flyttet litt rundt i huset.

Den bloggeren er både komisk og tragisk på en gang... 

Jeg syns bildene hennes er kalde, sjelløse og intetsigende. Det bor ikke mennesker i de rommene, det er de samme tingene som blir brukt om igjen og om igjen. Jeg ser bare for meg en grå og tom leilighet i en betongblokk fra 1970-årene, hvor noen møbler og ting blir plassert dekorativt i forskjellige hjørner og fotografert. Det er helt sikkert et resultat av at hun prøver å kopiere en stil som ikke er hennes egen, men det er altså noe som skurrer veldig i hele bloggen. Jeg vet ikke om jeg skal bli lei meg eller litt sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettvoll er tidsfordriv  til hun vet hva slags møbler villapaprika får i hus.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanskelig å få til en gjennomført stil som Slettvoll når du ha så begrensede ressurser som jeg mistenker at Ine har også. Tror ikke hun venter på hva VP gjør, men at hun er avhengig av å få solgt det hun har før hun kan kjøpe nytt. Hun prøver jo å få solgt alt, bortsett fra sofaen. De spisebordstolene er vel forresten barstoler som føttene er kappet av på? Synes hun burde ha opplyst om det i salgsannonsene.

Bildene hadde fått litt mer liv om det hadde sett ut som om det hadde bodd folk i huset. Hun som sier at hun følger med på trender og er opptatt av interiør, har tydeligvis ikke fått med seg at grønne planter feks har vært populært en stund. Vi ser jo ikke en plante i det huset utenom en bukett avskårne i ny og ne. Ingen pynt annet enn noen få ting som går igjen på bilde etter bilde, og som er oppbrukt for mange innlegg siden! De eneste rommene som ser bebodde og koselig ut i det huset, er barnerommene.

En annen ting et lite tips til deg Ine. Med litt maling kunne du ha fått noe av stilen til Slettvoll uten å måtte skifte ut alt av møbler 😉

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok lange dager for henne, frem til VP viser bilder av de nye møblene sine sånn at hun også får bestilt tilsvarende...

Hun må jo ha en veldig tålmodig samboer. Eller kanskje han bare er naiv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Nå er det nok lange dager for henne, frem til VP viser bilder av de nye møblene sine sånn at hun også får bestilt tilsvarende...

Hun må jo ha en veldig tålmodig samboer. Eller kanskje han bare er naiv. 

Han er nok ikke klar over hva hun holder på med. Håper ikke det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...