Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Solfridmedhatten skrev (På 6.4.2021 den 2.59):

Jeg hadde rett og slett vært flau om jeg hadde vært henne. Hun kopier jo så likt at det er tydelig at hun hermer etter andre. Jeg liker ikke å snakke nedlatende om andre, men hun hermer tydelig og husker hvordan hun kopierte paprika.

Det siste innlegget på Instagram! Hun feirer at hun nå har 5000 følgere og deler et bilde av høstkolleksjonen HUN har laget. Det er en kopi av høstkolleksjonen Nille hadde i fjor! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Horselady skrev (6 timer siden):

Det siste innlegget på Instagram! Hun feirer at hun nå har 5000 følgere og deler et bilde av høstkolleksjonen HUN har laget. Det er en kopi av høstkolleksjonen Nille hadde i fjor! 

Åpen profil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 28.9.2021 den 18.20):

Åpen profil?

Aner ikke. Hun heter ics interiør nå. Framstår som at hun jobber med interiør, men i realiteten kopierer hun andre, både bloggere, bedrifter og instagrammere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (56 minutter siden):

Aner ikke. Hun heter ics interiør nå. Framstår som at hun jobber med interiør, men i realiteten kopierer hun andre, både bloggere, bedrifter og instagrammere. 

Som hun alltid har gjort. Skjønner ikke at det ikke er noen som tar et kraftig oppgjør med henne. Vet det er noen som har prøvd litt, skrevet noen blogginnlegg om kopieringen hennes osv. Men det er ingen som har gått videre med det. Hun burde absolutt vært stoppet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er så frustrerende.

Hun gjør som hun alltid gjør, med kopiering og late som hun er IG kjendis. Tjener hun penger på det forresten?
Hvordan kan man rapportere det, for jeg er dritalei. Det er igrunn bare tragisk

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MalloryK skrev (På 30.9.2021 den 17.08):

Denne tråden er så frustrerende.

Hun gjør som hun alltid gjør, med kopiering og late som hun er IG kjendis. Tjener hun penger på det forresten?
Hvordan kan man rapportere det, for jeg er dritalei. Det er igrunn bare tragisk

Det er veldig vanskelig å rapportere slik om man ikke er den "skadelidende" selv. Instagram tar bare imot om det er en selv eller en venn som blir kopiert. Jeg rapporterte henne til plattformen som har hennes blogg sist men de gjorde ikke noe. Stilte henne et halvkritisk spørsmål på Instagram og ble blokkert før jeg hadde trukket pusten så hun bare fortsetter i samme leia. Ufattelig frustrerende!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 30.9.2021 den 17.08):

Denne tråden er så frustrerende.

Hun gjør som hun alltid gjør, med kopiering og late som hun er IG kjendis. Tjener hun penger på det forresten?
Hvordan kan man rapportere det, for jeg er dritalei. Det er igrunn bare tragisk

Hun tjener ikke penger på dette

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (På 28.9.2021 den 11.27):

Det siste innlegget på Instagram! Hun feirer at hun nå har 5000 følgere og deler et bilde av høstkolleksjonen HUN har laget. Det er en kopi av høstkolleksjonen Nille hadde i fjor! 

🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor legger hun ut interiør bilder fra i fjor, har hun ikke noe nytt å komme med nå. Finner vel ingen å kopiere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tyggis skrev (På 22.10.2021 den 18.57):

Rart at ikke familien bryter inn selvom hun selv åpenbart er på en annen planet! 

Familien er stolt av henne, og driter en lang en om hun kopierer andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Hallepalle2 skrev (På 22.10.2021 den 14.38):

Jeg syns det er litt ufint å diskutere mennesker som helt tydelig har sitt å slite med. 

Ufint? Men det er ikke ufint å kopiere andre? 

Kjenner ei som Gladehjem, hun har kopiert hele underetasjen min og skryter til andre hvor oppfinnsom hun har vært.🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyggis skrev (På 22.10.2021 den 18.57):

Rart at ikke familien bryter inn selvom hun selv åpenbart er på en annen planet! 

Hvem bryr seg om gladehjem egentlig. Hun er jo heeeelt harmløs. Har vel ingen lesere av betydning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Clara80 skrev (1 minutt siden):

Hvem bryr seg om gladehjem egentlig. Hun er jo heeeelt harmløs. Har vel ingen lesere av betydning.

Hun har ekstremt mange kommentarer på instagram, til å være såpass "liten og ubetydelig". 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med å dra opp flere måneder gamle tråder. 

Endret av Minipilla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (På 26.12.2021 den 14.24):

Hun har ekstremt mange kommentarer på instagram, til å være såpass "liten og ubetydelig". 🤔

Hva heter hun der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...