MalloryK Skrevet 10. juli 2020 #481 Del Skrevet 10. juli 2020 Tjener hun noe penger på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 12. juli 2020 #482 Del Skrevet 12. juli 2020 Hun har stjålet bpde tekst og bilder fra Anette Willemine. Riktignok har hun "kreditert " Anette nederst (på et slags vis) men jeg tipper Anette ikie har gitt ok på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 28. juli 2020 #483 Del Skrevet 28. juli 2020 Noen som har sett på salgssiden hennes på insta? Er det bare meg som reagerer på at hun selger rustne lamper til 1000 kr, og puter fra Mille Moi som ser skitne og solblekede ut? Hun har jo noen vanvittige priser med tanke på at alt er brukt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. juli 2020 #484 Del Skrevet 28. juli 2020 Det finnes ingen logikk i noenting når det gjelder henne. Nesten så man tror dette er bare noe langtids-prank. Ingen oppegående som kan gjøre slikt 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 1. august 2020 #485 Del Skrevet 1. august 2020 Hun får slutte å prøve å være noe hun ikke er, heller ta med barna på ferie, enn å bruke penga på slettvol. Er jo nitrist hos henne 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 1. august 2020 #486 Del Skrevet 1. august 2020 1 time siden, Jennybella skrev: Hun får slutte å prøve å være noe hun ikke er, heller ta med barna på ferie, enn å bruke penga på slettvol. Er jo nitrist hos henne Greit du forsvarer deg Ine, skjønner det med covid 19, men den har vel ikke vært hver sommer??.Du tar aldri barna dine på ferie,dere er kun i nærmiljøet uavhengig av covid 19 eller ei. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 1. august 2020 #487 Del Skrevet 1. august 2020 Lol, hva skjer her?! 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 2. august 2020 #488 Del Skrevet 2. august 2020 10 timer siden, Jennybella skrev: Greit du forsvarer deg Ine, skjønner det med covid 19, men den har vel ikke vært hver sommer??.Du tar aldri barna dine på ferie,dere er kun i nærmiljøet uavhengig av covid 19 eller ei. Hmmm. Hvorfor svarer du deg selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 2. august 2020 #489 Del Skrevet 2. august 2020 5 timer siden, Lunabelle skrev: Hmmm. Hvorfor svarer du deg selv? Jeg leste ett innlegg hun la ut på Instagram i går, Hun følger med her inne, derfor svarte jeg sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 6. august 2020 #490 Del Skrevet 6. august 2020 På 1.8.2020 den 21.22, Jennybella skrev: Hun får slutte å prøve å være noe hun ikke er, heller ta med barna på ferie, enn å bruke penga på slettvol. Er jo nitrist hos henne Nå må vel folk få lov til å bruke pengene sine på akkurat det de ønsker. Og det virker for meg som at hun skjermer barna mye og at det hun legger ut om dem er turer de har sammen i nærområdet. Det kan da vel gi barna vel så mye glede med flere slike turer enn en dyr tur til utlandet. Men det jeg lurer på er hvor alle pengene kommer fra. Hun skriver hele tiden at "vi" har valgt ditt og datt. Mannen må jobbe med noe skikkelig inntektsbringende? Synd at hun hele tiden føler hun må endre på alt. Kjøkkenet som er 6 år gammelt er jo kjempefint! Med et slikt tempo i oppussing vil man vel føle for en helt ny stil med en gang noe er oppusset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 6. august 2020 #491 Del Skrevet 6. august 2020 1 time siden, solkrem skrev: Nå må vel folk få lov til å bruke pengene sine på akkurat det de ønsker. Og det virker for meg som at hun skjermer barna mye og at det hun legger ut om dem er turer de har sammen i nærområdet. Det kan da vel gi barna vel så mye glede med flere slike turer enn en dyr tur til utlandet. Men det jeg lurer på er hvor alle pengene kommer fra. Hun skriver hele tiden at "vi" har valgt ditt og datt. Mannen må jobbe med noe skikkelig inntektsbringende? Synd at hun hele tiden føler hun må endre på alt. Kjøkkenet som er 6 år gammelt er jo kjempefint! Med et slikt tempo i oppussing vil man vel føle for en helt ny stil med en gang noe er oppusset? Ja det må folk få lov til å kjøpe hva de vil, jeg tror hun bruker feriepenger på nye dyre ting, så ferierer de hjemme, dette skjer jo hvert år. Har aldri sett hun legge ut noen ferietur med sine. Det jeg skal frem til at alt går på å kjøpe dyre ting, og det skjer hver sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. august 2020 #492 Del Skrevet 6. august 2020 3 timer siden, Jennybella skrev: Ja det må folk få lov til å kjøpe hva de vil, jeg tror hun bruker feriepenger på nye dyre ting, så ferierer de hjemme, dette skjer jo hvert år. Har aldri sett hun legge ut noen ferietur med sine. Det jeg skal frem til at alt går på å kjøpe dyre ting, og det skjer hver sommer. Må man reise på ferieturer da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 6. august 2020 #493 Del Skrevet 6. august 2020 4 timer siden, Jennybella skrev: Ja det må folk få lov til å kjøpe hva de vil, jeg tror hun bruker feriepenger på nye dyre ting, så ferierer de hjemme, dette skjer jo hvert år. Har aldri sett hun legge ut noen ferietur med sine. Det jeg skal frem til at alt går på å kjøpe dyre ting, og det skjer hver sommer. Nå har hun et sykt barn som jeg vet utløser en del stønader, så hun kan fint gå hjemme. Feriepenger får hun ikke så lenge hun ikke har jobb 😉😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 6. august 2020 #494 Del Skrevet 6. august 2020 Eg finner henne ikke. Kan eg være blokkert? Hva heter hun på Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 6. august 2020 #495 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) 16 minutter siden, Trude4 skrev: Eg finner henne ikke. Kan eg være blokkert? Hva heter hun på Instagram? Icsinterior eller noe sånt tror jeg. Endret 6. august 2020 av Lunabelle Fjernet bindestrek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 6. august 2020 #496 Del Skrevet 6. august 2020 3 timer siden, Horselady skrev: Nå har hun et sykt barn som jeg vet utløser en del stønader, så hun kan fint gå hjemme. Feriepenger får hun ikke så lenge hun ikke har jobb 😉😊 Nei men mannen hennes får vel ferie penger, alltid noe nytt til huset når det er ferie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 6. august 2020 #497 Del Skrevet 6. august 2020 4 timer siden, Flettfrid skrev: Må man reise på ferieturer da? Nei for all del, men hun leker så fin på alt av interiør så trodde de også reiste litt, men alt går vel til hennes dyre møbler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 14. august 2020 #498 Del Skrevet 14. august 2020 Jeg ser det er mye synsing her, er mye av bloggen hennes slettet? Hun har jo skrevet om eldstes far som døde og at hun derfor mottar barnepensjon. Ine har i tillegg skrevet at hun har arvet penger av sin (døde) far. Hun solgte også leiligheten hun hadde da hun var gravid med yngste og flyttet inn hos samboer. Han eier huset, så eventuell fortjeneste gikk vel rett til oppussing. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 4. oktober 2020 #499 Del Skrevet 4. oktober 2020 Ine, jeg vet du leser her, sofakroken din med høstfarger er oppbrukt! Vi har sett den x antall ganger og er dritleie. Hjelper ikke om du flytter de putene, pleddet eller lysene andre steder (vaskerom, kjøkken osv) det er oppbrukt og lite inspirerende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 6. oktober 2020 #500 Del Skrevet 6. oktober 2020 På 4.10.2020 den 19.20, Horselady skrev: Ine, jeg vet du leser her, sofakroken din med høstfarger er oppbrukt! Vi har sett den x antall ganger og er dritleie. Hjelper ikke om du flytter de putene, pleddet eller lysene andre steder (vaskerom, kjøkken osv) det er oppbrukt og lite inspirerende. Og alt er kopiert fra Maren baxter 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå