Gå til innhold

Uthenging av spåere på Livsstilsguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok vært diskutert mye om nevnte spåer som jeg ikke har fått med meg, men husker bare at i kjølvannet av episoden med kunden som hadde kreft var det noen brukere som refererte til henne som den unevnelige. Om det er flere som ble kalt den unevnelige eller om noen har blandet sammen litt vet jeg heller ikke. 

Jeg kjenner ikke til spåeren som ble omtalt, så kan godt hende at hun driver seriøst. Jeg har heller ingen mening om hvorvidt noen spåere er seriøse eller ikke, men synes det er/var ganske sykt hvor mye Malu tillot av negative skriverier om konkurrerende spåere. Det er først og fremst det jeg reagerte på. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Jeg er ikke spesielt ute etter å forsvare den aktuelle spåeren, men synes sannheten skal frem. Mitt inntrykk er at hun driver seriøst og om hun er god får hver enkelt avgjøre selv. Har brukt henne flere ganger over 9 år og det virker som hun har nok av kunder uten at hun annonserer noe sted.  

Anonymkode: f31d5...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke spesielt ute etter å forsvare den aktuelle spåeren, men synes sannheten skal frem. Mitt inntrykk er at hun driver seriøst og om hun er god får hver enkelt avgjøre selv. Har brukt henne flere ganger over 9 år og det virker som hun har nok av kunder uten at hun annonserer noe sted.  

Anonymkode: f31d5...f75

Ja, ser den. Poenget mitt med å nevne vedkommende spåer er ikke å ta stilling til om hvorvidt hun er en flink spåer eller ikke eller om fremsatte påstander om henne er korrekte, men å vise hvordan Malu brukte sin "posisjon" og sitt forum til å sverte andre spåere sitt rykte. Direkte uetisk å diskutere sensitive saker om andre spåere på den måten som det ble gjort. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok vært diskutert mye om nevnte spåer som jeg ikke har fått med meg, men husker bare at i kjølvannet av episoden med kunden som hadde kreft var det noen brukere som refererte til henne som den unevnelige. Om det er flere som ble kalt den unevnelige eller om noen har blandet sammen litt vet jeg heller ikke. 

Jeg kjenner ikke til spåeren som ble omtalt, så kan godt hende at hun driver seriøst. Jeg har heller ingen mening om hvorvidt noen spåere er seriøse eller ikke, men synes det er/var ganske sykt hvor mye Malu tillot av negative skriverier om konkurrerende spåere. Det er først og fremst det jeg reagerte på. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Dette har gjentatt seg ved flere anledninger rundt andre spåere/firmaer også, så hun har vist at det er sånn hun driver for å fremme seg selv. 

Anonymkode: 70cdc...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Den unevnelige ble diskutert i forbindelse med at hun hadde spådd en kreftsyk pasient og hadde fortsatte samtaler med denne kunden etter å ha fått vite om diagnosen. Jeg kjenner ikke hele saken, men det var vel snakk om at den kreftsyke kunden etterpå anklaget spådamen for å ha utnyttet henne i en sårbar situasjon. Vet ikke hva som skjedde videre, men mener å huske at det var snakk om at kunden anmeldte vedkommende spåer. 

I denne forbindelse var den unevnelige inne på forumet og forklarte sin versjon, og i den sammenheng ble det vel noe om at hun ikke ville nevnes ved navn på forumet, og derfor kalte forumbrukerne henne for den unevnelige. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Dette mener jeg er relatert til en annen spådame, ikke D.U, jeg mener å huske at D.U. var omtalt som det før dette skjedde. Det mener jeg fordi jeg aldri fikk historien om hvorfor vi ikke skulle nevne denne personen, det var fra før jeg hang der inne.
Den som snakket med henne med kreft hadde vel hatt flytende grenser mellom når hun jobbet og ikke, så plutselig fikk denne personen regning for det hun mente var "venninnesamtaler". Men denne spådamen ville nok heller ikke nevnes der inne etter dette, så kanskje man kalte flere for unevnelig.

Anonymkode: 6b6be...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette mener jeg er relatert til en annen spådame, ikke D.U, jeg mener å huske at D.U. var omtalt som det før dette skjedde. Det mener jeg fordi jeg aldri fikk historien om hvorfor vi ikke skulle nevne denne personen, det var fra før jeg hang der inne.
Den som snakket med henne med kreft hadde vel hatt flytende grenser mellom når hun jobbet og ikke, så plutselig fikk denne personen regning for det hun mente var "venninnesamtaler". Men denne spådamen ville nok heller ikke nevnes der inne etter dette, så kanskje man kalte flere for unevnelig.

Anonymkode: 6b6be...a55

Ja, jeg har ikke vært aktiv der hele tiden, og jeg hørte kun snakk om den unevnelige i forbindelse med hun med kunden som hadde kreft. Så kan høres ut som om flere har blitt kalt den unevnelige. Jeg slettet meg imidlertid som bruker der kort tid etter hun med kunden med kreft ble diskutert fordi jeg ble sjokka over hva Malu tillot at man diskuterte om andre spåere. Så hva som er blitt skrevet etter den episoden om både hun jeg refererer til og andre spåere vet jeg faktisk ikke. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette mener jeg er relatert til en annen spådame, ikke D.U, jeg mener å huske at D.U. var omtalt som det før dette skjedde. Det mener jeg fordi jeg aldri fikk historien om hvorfor vi ikke skulle nevne denne personen, det var fra før jeg hang der inne.
Den som snakket med henne med kreft hadde vel hatt flytende grenser mellom når hun jobbet og ikke, så plutselig fikk denne personen regning for det hun mente var "venninnesamtaler". Men denne spådamen ville nok heller ikke nevnes der inne etter dette, så kanskje man kalte flere for unevnelig.

Anonymkode: 6b6be...a55

Dette er den episoden jeg husker. Det var en helt annen spåer enn D.U. Er godt mulig det finnes flere lignende saker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker å ringe en god spåer, nå som baksnakke forumet et nede. Kan noen nevene hvem D.U er? 

Takk 😊

Anonymkode: 560e9...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også forvirret ang D.U. nå. Men kun for Malu har gjort seg til uvenn med så mange. Det er to stk jeg tror er D.U. Den ene kjenner jeg personlig og vet med sikkerhet aldri snakker om sykdom eller sender regninger. Den andre hadde et forum jeg faktisk var medlem i. Var medlem hos Malu en gang også, men for et spetakkel! Godt det er lagt ned! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av damene som har hatt noe forum. D.U har aldri gjort noe særlig vesen av seg , som jeg vet. Den andre spådamen var en ivrig forumbruker hos Malu, som tråkket mer i salaten enn hun gjorde nytte for seg. Vet ikke om det er riktig å opppgi noe navn på dem, det strider med reglene her ang personvern.  Derfor er det litt krøkkete å skulle si hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette mener jeg er relatert til en annen spådame, ikke D.U, jeg mener å huske at D.U. var omtalt som det før dette skjedde. Det mener jeg fordi jeg aldri fikk historien om hvorfor vi ikke skulle nevne denne personen, det var fra før jeg hang der inne.
Den som snakket med henne med kreft hadde vel hatt flytende grenser mellom når hun jobbet og ikke, så plutselig fikk denne personen regning for det hun mente var "venninnesamtaler". Men denne spådamen ville nok heller ikke nevnes der inne etter dette, så kanskje man kalte flere for unevnelig.

Anonymkode: 6b6be...a55

Jeg vet at Fru Larsen hadde en runde med dette i forumet, jeg husker den episoden godt. Hun har aldri blitt omtalt som den unevnelige. D.U er kun en spåer så vidt meg bekjent. 

Anonymkode: 70cdc...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Bøtteballetten said:

Det er ingen av damene som har hatt noe forum. D.U har aldri gjort noe særlig vesen av seg , som jeg vet. Den andre spådamen var en ivrig forumbruker hos Malu, som tråkket mer i salaten enn hun gjorde nytte for seg. Vet ikke om det er riktig å opppgi noe navn på dem, det strider med reglene her ang personvern.  Derfor er det litt krøkkete å skulle si hvem de er.

Men hvis D.U enda har en spålinje, så referer du bare til firma? :)  

har hørt at hun er god, derfor jeg ønsker å prøve.

Anonymkode: 560e9...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.U har sin egen linje. Hun er sin egen sjef ;)

Du får sende på meg en pm... Hun opererer med sitt eget navn, så har ikke lyst til å skrive det på åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bøtteballetten skrev:

D.U har sin egen linje. Hun er sin egen sjef ;)

Du får sende på meg en pm... Hun opererer med sitt eget navn, så har ikke lyst til å skrive det på åpent forum.

Send meg gjerne en pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser kort selv også, men har aldri villet hatt noe med den gjengen å gjøre. Hele miljøet blir for vidløftig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg leser kort selv også, men har aldri villet hatt noe med den gjengen å gjøre. Hele miljøet blir for vidløftig for meg.

Har hørt flere sier det samme. De vil ikke assosieres med de som "bøller" mest. Noe jeg finner forståelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bøtteballetten skrev:

Har hørt flere sier det samme. De vil ikke assosieres med de som "bøller" mest. Noe jeg finner forståelig

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, miss summers skrev:

Jeg er også forvirret ang D.U. nå. Men kun for Malu har gjort seg til uvenn med så mange. Det er to stk jeg tror er D.U. Den ene kjenner jeg personlig og vet med sikkerhet aldri snakker om sykdom eller sender regninger. Den andre hadde et forum jeg faktisk var medlem i. Var medlem hos Malu en gang også, men for et spetakkel! Godt det er lagt ned! 

May Torill? Det er ikke hun som blir omtalt som Den unevnelige.

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at Fru Larsen hadde en runde med dette i forumet, jeg husker den episoden godt. Hun har aldri blitt omtalt som den unevnelige. D.U er kun en spåer så vidt meg bekjent. 

Anonymkode: 70cdc...261

Hva var egentlig greia med at Fru Larsen ville slette seg fra forumet med jevne mellomrom?

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var egentlig greia med at Fru Larsen ville slette seg fra forumet med jevne mellomrom?

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Dramaqueen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var egentlig greia med at Fru Larsen ville slette seg fra forumet med jevne mellomrom?

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Jeg tror det kom seg av at damen har temperament og hiver seg over tastaturet før hun tenker over hva hun skriver . Det endte i en del opphetede diskusjoner. Lurer på at det var årsaken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...