Gå til innhold

Uthenging av spåere på Livsstilsguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.6.2019 den 11.23, galaxii skrev:

Dette skal jeg svare deg på. Av en eller annen grunn så får de opp den informasjonen du sitter med eller / og hva du selv tror, dine tanker dine følelser. Men fremtiden vet de ingen ting om!! Erfart dette masse selv, dessverre. 

Hvis du hadde lånt en annens telefon (slik at de ikke kunne slått opp navnet ditt) og ringt en slik person, og tenkt hardt på ditt eget navn, så burde jo vedkommende føle det? 

Problemet er at når de settes på slike prøver, så "er det ikke slik det funker". Så får de litt informasjon, f.eks at du har rotet bort lommeboka og lett overalt. Da foretar de en gjetning, som er helt generell og kan stemme om de fleste. Som at lommeboka ligger i bilen.

Det er jo akkurat det samme med horoskop. Det aller meste er ganske generelt, og kan passe de aller fleste.

Så er det slik at hvis man gjerne vil tro på noe, så tar man til seg det som stemmer, og glemmer det som ikke stemmer. Har horoskopet eller spåkona sagt at man i slutten av måneden får uforventet profitt, og man vinner i lotto, husker man gjerne spådommen. Om det er en vanlig måned uten uforventet profitt, går gjerne den spådommen i glemmeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, miss summers skrev:

Dramaqueen. 

Forundrer meg ikke.

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bøtteballetten skrev:

Jeg tror det kom seg av at damen har temperament og hiver seg over tastaturet før hun tenker over hva hun skriver . Det endte i en del opphetede diskusjoner. Lurer på at det var årsaken

Det gjorde at hun mista all respekt (hos meg ihvertfall) og fremstod som ufattelig useriøs. Jeg husker flere ganger så hadde hun slettet all tekst fra innleggene sine så de alltid fremstod helt tomme etter noen få timer.

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde at hun mista all respekt (hos meg ihvertfall) og fremstod som ufattelig useriøs. Jeg husker flere ganger så hadde hun slettet all tekst fra innleggene sine så de alltid fremstod helt tomme etter noen få timer.

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Det er veldig vinglete og dumt. Det er bedre å tenke seg om et par ganger ekstra og stå for det man sier - tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bøtteballetten skrev:

Det er veldig vinglete og dumt. Det er bedre å tenke seg om et par ganger ekstra og stå for det man sier - tenker jeg

Fruen og Evita hadde noen vanvittige catfighter der inne. Og begge meldte seg vel både inn og ut av forumet flere ganger. Kranglene tok jo helt av og det ble både useriøst og pinlig. Men også underholdende. Må innrømme jeg humret meg gjennom en del diskusjoner/munnhuggerier.

Anonymkode: 57b80...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fruen og Evita hadde noen vanvittige catfighter der inne. Og begge meldte seg vel både inn og ut av forumet flere ganger. Kranglene tok jo helt av og det ble både useriøst og pinlig. Men også underholdende. Må innrømme jeg humret meg gjennom en del diskusjoner/munnhuggerier.

Anonymkode: 57b80...cf1

De kranglene hadde jeg helt glemt! Husker at Evita ved et tidspunkt ble utestengt av Malu fordi hun begynte å jobbe under Charlotte, rene barnehagen var det forumet der.

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fruen og Evita hadde noen vanvittige catfighter der inne. Og begge meldte seg vel både inn og ut av forumet flere ganger. Kranglene tok jo helt av og det ble både useriøst og pinlig. Men også underholdende. Må innrømme jeg humret meg gjennom en del diskusjoner/munnhuggerier.

Anonymkode: 57b80...cf1

De har frembragt mang en god latter de.. Vil tro det gjelder flere enn oss. De sto for sine meninger begge to, og de er vel ganske like i gemytt. Da kan det ende i heftige diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kranglene hadde jeg helt glemt! Husker at Evita ved et tidspunkt ble utestengt av Malu fordi hun begynte å jobbe under Charlotte, rene barnehagen var det forumet der.

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Ja stemmer. Og så gikk det ikke lenge før Evita og C var i full krangel på Facebook 😂😂

Anonymkode: 57b80...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja stemmer. Og så gikk det ikke lenge før Evita og C var i full krangel på Facebook 😂😂

Anonymkode: 57b80...cf1

..og da var Evita plutselig tatt inn i varmen igjen av Malu🙈

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Synes du TS skulle vært noe mer kritisk og slutte å vanke på grumsete sider hvor det bare er søppel som flyter, slike nettsteder bekrefter bare hvor dårlig stilt det er ved kunnskapsnivået blant de med minst utdanning og lavest IQ her i landet, ikke menge deg med slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ser den. Poenget mitt med å nevne vedkommende spåer er ikke å ta stilling til om hvorvidt hun er en flink spåer eller ikke eller om fremsatte påstander om henne er korrekte, men å vise hvordan Malu brukte sin "posisjon" og sitt forum til å sverte andre spåere sitt rykte. Direkte uetisk å diskutere sensitive saker om andre spåere på den måten som det ble gjort. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Du har rett. For meg fremsto hun som utrolig svak for smiger, og det var lett å se hvem som ikke fulgte den normen😄 

Anonymkode: f31d5...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ser den. Poenget mitt med å nevne vedkommende spåer er ikke å ta stilling til om hvorvidt hun er en flink spåer eller ikke eller om fremsatte påstander om henne er korrekte, men å vise hvordan Malu brukte sin "posisjon" og sitt forum til å sverte andre spåere sitt rykte. Direkte uetisk å diskutere sensitive saker om andre spåere på den måten som det ble gjort. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Jeg er rimelig sikker på at det forumet hadde vært rimelig populært hvis det hadde blitt drevet av en med nøytralt syn og rettferdig sans - for å ikke nevne, en som faktisk hadde fulgt forumregler som er vanlige i de fleste forum.

 

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er rimelig sikker på at det forumet hadde vært rimelig populært hvis det hadde blitt drevet av en med nøytralt syn og rettferdig sans - for å ikke nevne, en som faktisk hadde fulgt forumregler som er vanlige i de fleste forum.

 

Anonymkode: 3e1b4...5b6

Enig i det.

I de årene jeg var medlem var det flere runder hvor noen gjorde "opprør" og ble kasta ut av forumet. Mange diskusjoner ble sletta og jeg ser jo av beskrivelsene her at det er en del jeg ikke har fått med meg fordi jeg sannsynligvis ikke var inne og leste de dagene det stormet rundt saker som for eksempel hun unevnelige.

Anonymkode: 57b80...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...