Gå til innhold

Baby nr 1!


Lene25

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Tonio skrev:

Hjernen min er litt pudding om dagen, når har du kontroll? :)

🙈 Tenker du hos legen? Har bestilt time på nett idag, så rekner med at jeg får utlevert en time iløpet av morgendagen. Håper det ikke er alt for lenge til 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+6 idag. 

5 uker i morgen. 

Jeg er så spent, redd, glad og nervøs. Mange følelser som er i sving 😳 Sjekker daglig om jeg har ømme bryst og evnt andre symptomer. Tenk om lille spiren🌱 holder fast og en liten skatt kommer til oss i februar👏🏻 Iiiiiik!! 

Jeg har legetime neste torsdag. Da skal jeg be om en uvi prøve, dette var noe jeg hadde sterkt utslag på når jeg var på legevakten med sa. er ikke sikkert det hadde noe å gjøre, men at jeg ikke ble behandlet for det synst jeg er skremmende! Og visst det var noe så skal ikke det skje igjen. Og da hadde legen 1-2 uker i forveien tatt urinprøve. Jeg ønsker også å få en tidlig ultralyd så jeg forhåpentligvis får se et hjerte ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lene25 skrev:

4+6 idag. 

5 uker i morgen. 

Jeg er så spent, redd, glad og nervøs. Mange følelser som er i sving 😳 Sjekker daglig om jeg har ømme bryst og evnt andre symptomer. Tenk om lille spiren🌱 holder fast og en liten skatt kommer til oss i februar👏🏻 Iiiiiik!! 

Jeg har legetime neste torsdag. Da skal jeg be om en uvi prøve, dette var noe jeg hadde sterkt utslag på når jeg var på legevakten med sa. er ikke sikkert det hadde noe å gjøre, men at jeg ikke ble behandlet for det synst jeg er skremmende! Og visst det var noe så skal ikke det skje igjen. Og da hadde legen 1-2 uker i forveien tatt urinprøve. Jeg ønsker også å få en tidlig ultralyd så jeg forhåpentligvis får se et hjerte ❤️

 

Gratulerer med 5 uker i morgen ❤️ er du helt symptomfri hittil? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Gratulerer med 5 uker i morgen ❤️ er du helt symptomfri hittil? 😊

Takk❤️ Nei, har murringer jevnt og trutt. Har og vært uggen både før og etter positiv test. 😅 Og ømme bryst og nipler har jeg hatt siden før jeg testet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lene25 skrev:

Takk❤️ Nei, har murringer jevnt og trutt. Har og vært uggen både før og etter positiv test. 😅 Og ømme bryst og nipler har jeg hatt siden før jeg testet 🙈

Aah, så gøy! Gleder meg til å faktisk kjenne noe 😂 litt uggen, og brystene føles noe tunge, men utenom det er det lite. Der er vel ikke så mange gøye symptomer, men er uansett betryggende å kjenne at det skjer noe 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Aah, så gøy! Gleder meg til å faktisk kjenne noe 😂 litt uggen, og brystene føles noe tunge, men utenom det er det lite. Der er vel ikke så mange gøye symptomer, men er uansett betryggende å kjenne at det skjer noe 😍

Samme her 😂 håper på masse(kommer nok til å angre senere🤪)  symptomer 😂 Spennende fremover!! 

Tenk, at det klaffet for oss begge denne mnden😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Lene25 skrev:

Samme her 😂 håper på masse(kommer nok til å angre senere🤪)  symptomer 😂 Spennende fremover!! 

Tenk, at det klaffet for oss begge denne mnden😍❤️

Haha, ei på jobben som har sagt at jeg skal være forsiktig med hva jeg ber om 😂 jaa! Så at du hadde bestilt legetime, er det for tidlig UL også? Eller hva tenker du å gjøre fremover egentlig? :)

Ja, det er helt utrolig ❤️ 

Den måneden jeg ikke trodde jeg hadde EL, nektet å kjenne etter symptomer, og hadde utredet meg, og mannen hadde bestilt time for sædtest på fredag. Utrolig at det skulle klaffe nå 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror det er noe med det 😂 

ja, bestilte hovedsakelig for å få be om en tidlig ultralyd. Samt uvi prøve. Tror jeg skal sette meg opp på en time når jeg nærmer meg 12 uker hvor vi kan ha første svangerskapstime. Vil ikke ha den nå om det går gale igjen. Jeg hadde ganske tidlig sist, så synst det var så kjipt 😳 

amazing 😍❤️ 

Skikkelig merkelig! Men, er kanskje noe med det. Kanskje du/dere var roligere med tanke på at du var frisk og at han skulle bli sjekket? 

Har en venninne som har prøvd i mange år. Også bestilte de time til utredning til prøverør (tror jeg), og plutselig måtte hun avlyse fordi hun var hravid 🤔 Nesten som at kroppen har roet seg med det, fordi en er på vei til å Få hjelp 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :) Hvor tidlig hadde du den sist? Ja, det må være grusomt :(

Jeg vet at mannen min var sykt stresset mtp at alt var bra med meg, for da tenkte han at da MÅ det være noe med han... stakkar. Og helgen når EL var, var vi egentlig ganske stressa begge to pga hans utdrikningslag osvosv. Men vi tenkte kanskje mindre på prøvingen, på grunn av alt som skjedde rundt? Hadde slått oss litt til ro med at jeg ikke hadde hatt EL og at vi var under utredning, og at "i løpet av 2018 skulle vi bli gravide med eller uten assistanse"... Så kanskje vi senket skuldrene litt, ja :)

Haha, oi! Ja det kan nesten virke som at det ligger noe i det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Skjønner :) Hvor tidlig hadde du den sist? Ja, det må være grusomt :(

Jeg vet at mannen min var sykt stresset mtp at alt var bra med meg, for da tenkte han at da MÅ det være noe med han... stakkar. Og helgen når EL var, var vi egentlig ganske stressa begge to pga hans utdrikningslag osvosv. Men vi tenkte kanskje mindre på prøvingen, på grunn av alt som skjedde rundt? Hadde slått oss litt til ro med at jeg ikke hadde hatt EL og at vi var under utredning, og at "i løpet av 2018 skulle vi bli gravide med eller uten assistanse"... Så kanskje vi senket skuldrene litt, ja :)

Haha, oi! Ja det kan nesten virke som at det ligger noe i det 😂

Jeg husker ikke eksakt tid, men var en stund før jeg hadde SAen. Så mellom 6-8 kanskje 😳 jeg var til en turnuslege som jeg IKKE var fornøyd med vertfall. 

Ser du og har bestilt? Hva tenker du ?😄 

aah, ja godt mulig at det roet dere litt, at du ikke hadde EL, og at det skulle skje iløpet ac 2018. Rart hvordan kroppen reagerer og tenker 🤔😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutta23 skrev:

Gratulere så mye med spiren 😍

Takk 😍 heier på deg nå👏🏻🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Lene25 skrev:

Jeg husker ikke eksakt tid, men var en stund før jeg hadde SAen. Så mellom 6-8 kanskje 😳 jeg var til en turnuslege som jeg IKKE var fornøyd med vertfall. 

Ser du og har bestilt? Hva tenker du ?😄 

aah, ja godt mulig at det roet dere litt, at du ikke hadde EL, og at det skulle skje iløpet ac 2018. Rart hvordan kroppen reagerer og tenker 🤔😍

Huff :( ...

Ja, jeg har bestilt til uke 6/7 hos privat klinikk for å forhåpentligvis se et hjerte, og i uke 11 for første "kontroll" (?) hos fastlegen. Jeg kjenner at jeg må ha den i uke 6/7, jeg orker ikke å leve uviten helt til uke 11. Tror det vil være veldig, veldig godt for oss begge å se hvordan tilstanden er i uke 6/7. Kjedelig at vi ikke får gjort det før bryllupet, men vi må bare ha en positiv innstilling :)

Yep 😂Menmen, jeg er bare glad det endelig skjedde 😍

Har du meldt deg inn i termingruppe forresten? :) Du blir vell i januar/februar du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lene25 skrev:

Takk 😍 heier på deg nå👏🏻🙏🏻

Takk for det ! Blandede følelser nå 😥 skal neimen ike være lett lett dette...kort vei mellom glede - skuffelse - håp - skuffelse...osv...

Men til slutt lykkes det jo for de fleste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Huff :( ...

Ja, jeg har bestilt til uke 6/7 hos privat klinikk for å forhåpentligvis se et hjerte, og i uke 11 for første "kontroll" (?) hos fastlegen. Jeg kjenner at jeg må ha den i uke 6/7, jeg orker ikke å leve uviten helt til uke 11. Tror det vil være veldig, veldig godt for oss begge å se hvordan tilstanden er i uke 6/7. Kjedelig at vi ikke får gjort det før bryllupet, men vi må bare ha en positiv innstilling :)

Yep 😂Menmen, jeg er bare glad det endelig skjedde 😍

Har du meldt deg inn i termingruppe forresten? :) Du blir vell i januar/februar du også?

Ja, ser den. Håper jeg får kjapt time hos gynekolog (fikk veldig kjapt etter SA for å sjekke). Dette er en privat, veldig fornøyd. 

Skjønner det veldig godt. Men heller nyt det at du er gravid OG skal gifte deg 😍 Også glede seg til å se spiren etterpå👏🏻 Trenger veldig en bekreftelse vi og. Er så redd det er noe gale😟 Personlig tenker jeg ul nå ganske snart, og 1 til litt senere. Er noe med det når en har opplevd at det ikke går. Tror vell ikke helt på det før vi faktisk har en baby i armene 😅

nei har ikke gjort det ennda. Lurte på om jeg skulle vente litt til 🤔 Ja, termin ifølge appene er 16 februar 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tutta23 skrev:

Takk for det ! Blandede følelser nå 😥 skal neimen ike være lett lett dette...kort vei mellom glede - skuffelse - håp - skuffelse...osv...

Men til slutt lykkes det jo for de fleste!!

Ja har lest inne hos deg.. ❤️ nei, helt sant. Lykkelig i ene øyeblikket, også skuffet/lei i det andre. Det er så kjipt! 

Helt sant 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lene25 skrev:

Ja, ser den. Håper jeg får kjapt time hos gynekolog (fikk veldig kjapt etter SA for å sjekke). Dette er en privat, veldig fornøyd. 

Skjønner det veldig godt. Men heller nyt det at du er gravid OG skal gifte deg 😍 Også glede seg til å se spiren etterpå👏🏻 Trenger veldig en bekreftelse vi og. Er så redd det er noe gale😟 Personlig tenker jeg ul nå ganske snart, og 1 til litt senere. Er noe med det når en har opplevd at det ikke går. Tror vell ikke helt på det før vi faktisk har en baby i armene 😅

nei har ikke gjort det ennda. Lurte på om jeg skulle vente litt til 🤔 Ja, termin ifølge appene er 16 februar 🤩

Ja, godt at det skjer en del mellom nå og 3. juli, håper tiden går fort 😄 

Slike opplevelser setter seg virkelig. Så jeg tenker at det er bedre å ta en UL for mye enn en for lite, om det får en til å føle seg tryggere og roligere :) Haha, nei, godt mulig det! Jeg håper det føles reellt når der kommer litt spark og aktivitet, gleder meg så utrolig til det!

Skjønner! Jeg kastet meg ut i det. Denne gangen skal det gå bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Ja, godt at det skjer en del mellom nå og 3. juli, håper tiden går fort 😄 

Slike opplevelser setter seg virkelig. Så jeg tenker at det er bedre å ta en UL for mye enn en for lite, om det får en til å føle seg tryggere og roligere :) Haha, nei, godt mulig det! Jeg håper det føles reellt når der kommer litt spark og aktivitet, gleder meg så utrolig til det!

Skjønner! Jeg kastet meg ut i det. Denne gangen skal det gå bra! 

Håper på det😄 går syyykt sent når en venter 😂

helt enig. Verdt hver krone ☺️ Ja, blir jo selvsagt mer virkelig da. Gleder meg eg og. Er en drøm😍 Føles helt uvirkelig nå, men plutselig ❤️ Gleder meg til sommeren er ferdig, og at vi går inn i høsten og mot jul! Og februar 🤩🙏🏻 

Det skal det så absolutt!! Følger litt med på termingruppen, også plutselig hiver jeg meg inn jeg og 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lene25 skrev:

Håper på det😄 går syyykt sent når en venter 😂

 helt enig. Verdt hver krone ☺️ Ja, blir jo selvsagt mer virkelig da. Gleder meg eg og. Er en drøm😍 Føles helt uvirkelig nå, men plutselig ❤️ Gleder meg til sommeren er ferdig, og at vi går inn i høsten og mot jul! Og februar 🤩🙏🏻 

Det skal det så absolutt!! Følger litt med på termingruppen, også plutselig hiver jeg meg inn jeg og 😅

Ja, gleder meg til å passere 12 uker, og tilbringe høsten og vinteren med et voksende gull 😍 Ser for meg at det blir veldig koselig å være omtrent høygravid på julaften 😍

Woho 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...