Gå til innhold

Baby nr 1!


Lene25

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg (trooor jeg) negativ test lørdags kveld. Den synst jeg var vanskelig å tolke, men tror den er bittebittelitt svakere. Søndags (idag) morgen var negativ, så da teller jeg fra og med imorgen en dag etter neg test 1 dpo. 

Har kjent litt «rasling» i eggstokk/nedre mage region idag. Gleder og gruer meg til fortsettelsen. Håper så inderlig ❤️ Har drømt masse om å ha babyer for tiden, inatt drømte jeg at jeg hadde trillinger 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 dpo

 

Denne gangen går jeg med en veldig god følelse. Føler at dette er min mnd. Blir spennende og se selv om jeg innerst inne tror jeg kommer til å bli skuffet igjen 🙄 Helgen har blitt til kos hver dag, og lagt litt ekstra i sengen før jeg har gått på do 🙈 (Dette gjor jeg og den gang jeg ble gravid) kanskje derfor jeg har en så god følelse 😂🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo 

 

Kjenner selvsagt ingenting annet enn at «det er noe» på venstre side i eggstokk området. Litt sval murring kanskje? Vanskelig å forklare.

 

Dagene går sent......🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2018 den 10.40, -Mala- skrev:

Dagene i dpo-land er liksom så mye lengre enn andre dager :bond:

Jaa, ikke bare litt heller 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo 

 

Har kjent «aktivitet / lignende» i venstre side (der jeg tror eggstokkene er) ca siden EL. Isted kjente jeg noe som kan minnes om svake/langsomme  Stikkninger? Varte noen sekunder og holdt på en liten stund. Er helt sikkert ingenting, men man blir jo obs 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den følelsen når en venninne som har en liten gutt på halvt år, og nå funnet ut at hun er gravid på nytt. Vell undt selvsagt, men fy søren så Missunnelig jeg er :( 

Mars 🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du blir litt missunnelig når dere selv prøver. Vi satser på at mars er måneden! 🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -Mala- skrev:

Ikke rart du blir litt missunnelig når dere selv prøver. Vi satser på at mars er måneden! 🤞🏼☺️

Føler det er så urettferdig at noen bare får unger hele tiden uten å prøvd, også er vi en god del som må virkelig jobbe for det 😒😅 

Yes ✌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo 

 

Våkner til murringer (mest på venstre side), men dette er noe jeg føler jeg har hver mnd 🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo 

Har hatt svak murring i mage (mest mot venstre) og korsryggen idag.  

Selv om jeg føler at det ikke går denne gangen heller så håper jeg jo selvsagt! Håper så virkelig😍 Håper murringen har noe med en evnt graviditet å gjøre enn at kroppen forbedrer seg på mens 🙈 Sist jeg var gravid så mener jeg å huske at murring var noe jeg hadde en del av. Men husker ikke om det gjaldt før positiv test 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo 

tok en test idag som var blendahvit. Men, kom og på at jeg var å tisset i 7.30 tiden også tok jeg test i 9.30 tiden. Var kanskje litt kjapt mellom :) 

Forsatt murring nederst i magen og korsryggen. Ellers ingenting. Har hatt innimellom en følelse om at mensen er på veg. Den er først ventet neste mandag mener jeg det var. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har klødd litt mer enn vanlig de siste dagene 😂 Type på armene ol... haha, symptomjakta går virkelig i hodet på en ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dpo 

 

Måtte selvsagt teste idag også... som forventet helt hvit :( Mistet troen denne perioden! 

 

Redigert 15.00 

Oppdaget et hint av rosa på papiret tidligere idag 🤔 ikke noe mer etter det. Jeg har før aldri spottet noe i forhold til mens, så håper ikke det er noe som jeg får nå🙈

Endret av Lene25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre skriver her, 9 dpo er fortsatt tidlig :) Hold håpet oppe  ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, meelissa skrev:

Håper du er gravid, er jo ennå veldig tidlig!

Jaa, er jo veldig Tidligt enndå🙄 Håper 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Som de andre skriver her, 9 dpo er fortsatt tidlig :) Hold håpet oppe  ❤️

Helt sant. Det er jo det. Men man blir jo litt optimist når man ser andre tester tidlig 😂 

Ja ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo 

Igår oppdaget jeg et hint av rosa farge på papiret. Av og på Igår. Idag oppdaget jeg det igjen. Ikke rødt som i blod, men rosa. Og litt brunlig. 

Har aldri spottet noe særlig, men kanskje det er det som begynner nå. Da rekner jeg med at det er mensen som er på veg tidligere enn forventet. 

Onsdag idag, og mens er forventet søndag eller mandag ifølge Flo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo 

Spotter forsatt. Rosa . Idag såg det ut som det kom mer enn vanlig, så jeg har puttet i en OB og rekner med at mensen er rett rundt hjørnet (noen dager tidlig ;-)). 

Mensmurring i mage og rygg. Mindre syklus vertfall visst mensen kommer nå👍🏻

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...