Gå til innhold

Baby nr 1!


Lene25

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig ustabile sykluser, og har blitt gravid på første forsøk begge ganger, uten noen eggløsningstester eller andre hjelpemidler. Så det at syklusene dine er ustabile behøver ikke å påvirke sjansene dine for å bli gravid. Min syklus fungerer sånn at jeg blir veldig lett påvirket av stress, følelsesmessige påkjenninger,  tankekjør osv. Selv om jeg tror jeg ikke stresser, så gjør jeg kanskje det ubevisst.  Kanskje det er litt sånn med deg og det å prøve å bli gravid? At det påvirker deg uten at du tenker over det? Kos dere og ha det gøy med sex framover, og masse lykke til! Håper spiren sitter snart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syklus dag 39. 

Æsj! Ingen tegn til mens. Men har hatt mye utflod/slim lignende denne helgen. Type sånn jeg har rundt før/etter el. Så mye at det er veldig tydlig i trusen.  Negativ el test idag. Håper mensen kommer snart.....

 

Endret av Lene25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 43. 

Ingen mens, ingen murring... mye utflod ennda. Varierer fra slimete til blank utlfod. Håper el har vært veldig forsinket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 51. 😭 

aldri hatt så lang syklus før. Krise. 

Eneste som jeg tenker er positivt nå er at jeg har ikke lenger slimete/mye utflod (noe som for min del er typisk før/rett etter eggløsning). Har nå gått over til å være «tørr». Har og litt ømme nipler. Krysser alt jeg har for at det skjer noe snart 🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite om en venninne som er blitt gravid. Det gjør så utrolig vondt, samtidig som jeg selvsagt er glad på deres vegne. Snart er vi i mai, og snart er min termindato som jeg fikk hos legen. Så sårt å tenke på at jeg skulle vært stor som en hval og snart hatt en liten en i armene ❤️ 

Åårh, jeg blir så oppgitt!! Og den faens mensen er heller ikke kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 59. (Lørdag ) 

Fredag fikk jeg noen kjente smerter. Håpe håpe håpe!! Og til min store glede noe som minner om mens. Småblødning, ikke noe voldsomt, men typisk begynnelse på mens. Håper det tar seg opp og forsetter 🤞🏼 Aldri trodd jeg skulle bli så glad, men fy søren det er jeg! 

 

Jeg har laget meg noen tanker ang forsinkelsen. Enten har jeg bare en syk syklus på 59 dager nå, eller har kroppen hoppet over en mens. For, visst jeg tenker fra den uken jeg skulle hatt mens og frem til nå når jeg (forhåpentligvis) får mens så er det en syklus på 27-28 dager som jeg normalt hadde før SA’en.  Vanskligt å forklare, men ganske logisk i hodet mitt 🤔😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig mensen!! For noen slitsomme dager/ uker å gå å vente i usikkerhet om hva som skjer. Merker det har virkelig plagd meg. Nå blir det fokus på trening, kosthold og selvsagt babymaking ❤️ Nytt mot 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lene25 skrev:

Endelig mensen!! For noen slitsomme dager/ uker å gå å vente i usikkerhet om hva som skjer. Merker det har virkelig plagd meg. Nå blir det fokus på trening, kosthold og selvsagt babymaking ❤️ Nytt mot 🤩

Så godt å kunne starte med friskt mot ❤ lykke lykke til 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, tutta23 skrev:

Så godt å kunne starte med friskt mot ❤ lykke lykke til 😍 

Ja, det er en herlig følelse 🙌🏻🤩 Tusen takk ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom- og gikk! Er nå på syklus dag 11 (visst man teller fra første blødningsdag?🙄🤔)

Har i dag hatt murring nederst i magen, og økt utflod/ litt slimete. Ifølge Flo er det ikke eggløsning før 9 dager. Men, nå har no syklusen min vært på bærtur i lengre periode, så håper det stabiliserer seg. 

Slitt litt med diverse skader ol de siste ukene, så har dessverre blitt lite trening og mer kos, Det kjennes på humør, magen, treningslyst osv... Har så lite lyst å trene, men må bare komme inn i den gode rutinen jeg hadde 🙌🏻 Ny uke, nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 17. EL forventet om ca 3dager. Spennende hvor lang denne syklusen kan være. Oppdaget idag litt melkehvit utflod (ikke synlig på papir, men på fingeren), ikke hele dagen, bare litt når jeg plutselig følte det kom slim/utflod ol i trusen. 

Ellers, prøver å ikke stresse noe særlig med graviditet(lettere sagt enn gjort 🤔😅). 

16 mai var min termindato 💔 Det kjentes litt om at jeg ikke er gravid. Og ikke for øyeblikket kommende gravid. Har en gammel venninne som har termin 16 mai også, så litt ekstra sårt å høre på at hun venter på sin baby! Håper så inderlig at vi er 3 til neste 17 mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

SYKLUSLENGDE

SA 22 oktober. blødning fom 18-26 og til mens 7-12 desember syklus på 50 dager. 

Mens 7-12 desember til neste mens 2-7 januar, syklus på 26 dager

Mens 2-7 januar til neste mens 6-11 februar , syklus på 35 dager 

Mens 6-11 februar til neste mens (spotting 6-7 ) 8-12 mars, syklus på 30 dager

Mens 8-12 mars til neste mens 4-10 mai, syklus på 54 dager 

Mens 4-10 mai til neste mens ->

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 21 (torsdag) 

Dagene går fort. Jeg har ingen kontroll på EL. Flo mener jeg skulle hatt EL Igår, selv er jeg usikker. Litt mage/typiske el smerter, men lite EL slim tror jeg(har ikke følgt så veldig mye med. Har somregel merket det veldig tydelig før). Jeg har hatt en «vannende» utflod siste uken. Håper jeg kommer inn i normal syklus og ikke en tullete på flere dager igjen. 

Jeg har ellers roet meg veldig ang å bli gravid. Nytt mål - å bli gravid sommeren 2018. Jeg fokuserer på trening og å gå ned litt i vekt. Kanskje dette vil hjelpe :) Fokuset er vertfall en annen plass. Vi har ellers sex av lysten og ikke den følelsen at vi «mååå» ha sex nå. Kost oss mye nå etter mens, så hadde selvsagt vært kjekt om det klaffet nå 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklus dag 25 (tirsdag) 

9 dager til mens ifølge Flo. 

Føler meg «tørr» nedentil - noe som er typisk meg før mens. Bittelitt ømme bryst/nipler. Håper jeg kommer inn i rutine og ikke får en evig lang syklus 🙏🏻

 

Spennende tider imøte, selv om jeg ikke har noe som helst tro før jeg sitter med en positiv test i hendene 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 30. 

4 dager til forventet mens. Har i noen dager hatt svak/lite men merkbart murring. Og litt «urolighet» om jeg kan kalle det det i underlivet / eggstokk område. 

Jeg har også litt ømme bryst. Hatt det bittelitt i noen dager. 

Spennende dager i møte. Prøver å ikke tenke på det, men greier ikke helt å laver 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer for at dere får en fin hemmelighet ila noen dager ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syklus dag 31. 3 dager til forventet mens

Takk dere ❤️ 

Har ikke noen forhåpninger for denne mnden lengre. Negativ test idag 😠 surt, men da tenker jeg at murringer og ømmebryst er tegn til mens. 

Da håper jeg på en normal og innenfor mens og ikke syklus på over 50 dager 😨😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 34. IKM idag. 

Jeg har noen dager / forige uke (skrevet lengre oppe) følt litt murringer. I helgen så ble jeg litt uggen, og følelsene har vært opp og ned.. 

IKM idag. Ingen mens ennda. Nå har jeg nettopp tatt en test, og venter på resultatet. Har ingen forhåpninger lengre 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUUUUD 😱😱😱😱 

Ser dere hva jeg ser?? Er det sant?😭😭😭

8535CDBB-A2D0-46AB-BA47-1FD0779AABCF.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...