Gå til innhold

Baby nr 1!


Lene25

Anbefalte innlegg

For meg har det faktisk føltes som små dult, ikke disse fiskehalene alle snakker om :) det kan jo godt være boblene var lille bebis 😍😍 åh, å kjenne liv er det fineste med å være gravid, og det jeg savner mest!😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.9.2018 den 12.42, blomst12 skrev:

For meg har det faktisk føltes som små dult, ikke disse fiskehalene alle snakker om :) det kan jo godt være boblene var lille bebis 😍😍 åh, å kjenne liv er det fineste med å være gravid, og det jeg savner mest!😊 

Spennende! Nei, jeg har bare hørt om fiskehale og bobler😂 Jaa, håper det var det 😍 har dessverre ikke kjent noe etter det tror jeg. Men skal på ultralyd neste uke, så 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+0 

Idag var dagen for ordinær ultralyd. HERREGUD hvor mye jeg har gruet meg, vært redd ol. Men, på skjermen fikk vi se et lite foster som lignet en liten baby. Som var aktiv og som holdt seg foran ansiktet ❤️ og legen var ganske tydelig på at det ble en .......... jente 💕 

Alt av redsel, uro og angst forsvant ifra kroppen med en gang vi fikk se at alt var bra. For en lettelse. Nå skal jeg nyte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Gratulerer med en liten jente på vei❤

 

1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Gratulerer 💕💕

Tusen takk dere💕💕 Uvirkelig🙈

Endret av Lene25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

21+2 

Dagene går fort forbi.. De «boblene» jeg kjente i uke 18 er jeg ganske sikker på at er spark. Jeg har jevnt og trutt kjent små dult og er ikke i tvil om at det er bebisen 🤩 Så Herligt. Kjenner det best etter jeg har spist og gjerne når jeg ligger i ro på ryggen. Har ikke kjent noe igår, men tror jeg kjente noe i ettermiddag. Blir jo selvsagt urolig, men samtidig er babyen såpass liten at den snur seg o alle retninger- noe som kan være grunnen. 

Ellers tror jeg at jeg begynner å få bekkenløsning. I helgen kjente jeg plutselig en slags stråling og ømhet i lårene, for så og ha «vondt/ubehag» i «tusen» resten av kvelden. Det føles ut som å ha sklidd oppå en sykkelstang🙄 følelsen har gått og komt litt. Inatt hadde jeg vondt i fremste del av bekkenet? Nedfor magen, men alikavell midt på? Vanskelig å forklare, men etter å ha googlet så er dette fremme på bekkenet eller lysken🤔 Dette gidde seg etter jeg lå på sofaen frem til jeg skulle på jobb. Sakte men sikkert kommer det snikende tilbake, ikke vondt, men jeg kjenner det både der og i lysken. Har aldri vært borti dette, men etter erfaringer jeg har lest så er det noe på gang. 

Skal til legen om 14 dager ca, så får ta det opp da. Om det ikke blir verre, da må jeg selvsagt til legen før.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med bevegelse ❤️ Fikk du vite hvor morkaka lå? Min ligger fremme på min høyre side, så jeg kjenner stort sett spark på venstre side :)

Kjedelig om du får bekkenløsning :( Håper formen er fin ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Kaiaermeg skrev:
 

Så deilig med bevegelse ❤️ Fikk du vite hvor morkaka lå? Min ligger fremme på min høyre side, så jeg kjenner stort sett spark på venstre side :)

Kjedelig om du får bekkenløsning :( Håper formen er fin ellers!

Ja det er magisk😍 Ja, men husker ikke hva hun sa😂 men ser på arket at den ligger fremme vertfall, men hvor fremme vet jeg ikke..  

Det er så Herligt å kjenne at det er liv i magen😍 Ja, tror det er en begynnelse, men so far so good😅 

Takk, og iligeså ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

24+2 ❤️ 

Tiden flyr avgårde. Føles ut som det var i går jeg ringte samboer og fortalte om en positiv test. 

Gleder oss så sykt mye til lille jenta vår kommer. Kjenner daglig spark fra lille, men sliter litt med å kjenne utenpå. Jeg har morkaken fremme. Har kjent et og annet, men med en gang jeg legger handen på magen er der som at hun slutter å sparke, for så og begynne rett etterpå når den er vekke 🙊

 

Igår hadde jeg glukosebelastningstest. Helt ærlig så var den ikke så galen som jeg trodde. Første slurk var litt ekkel pgr det var så ekstremt søtt, men det gikk veldig fint. Jeg fikk reise hjem i mellom tiden, noe jeg var sykt fornøyd med. 

Fastende låg jeg på 4.7 og etter 2 timer 4.3. Veldig fornøyd og det var veldig innenfor normalen👍🏻

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med daglig bevegelse fra lille i magen😍

Hurra for innafor glukosebelastning😃👏🏻

Har ikke fått noe resultater på prøven min jeg🙄det var tre uker siden jeg drakk gugga og tok blodprøver i går😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
På 24.10.2018 den 22.21, TeamWP skrev:

Så deilig med daglig bevegelse fra lille i magen😍

Hurra for innafor glukosebelastning😃👏🏻

Har ikke fått noe resultater på prøven min jeg🙄det var tre uker siden jeg drakk gugga og tok blodprøver i går😲

Uff, har ikke sitt at du har skrevet her😂🙈 Veldig deiligt å kjenne babyen i magen❤️ 

var og veldig fornøyd med resultatet! Fikk du svar så sent? Jeg fikk svar med en gang etter siste måling😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 21.12, Stavangerjente00 skrev:

Hvordan går det?😍

Haha, beklager! Har ikke sitt at du har skrevet her heller😂😅 

 

Uke 37+5 og skremmende nærme termin 😍 Sykt spennende dager i møte. Må alltid kjenne etter nye «tegn» hver morgen i tilfelle det skjer noe😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok fire uker,altså på neste kontroll,før jeg fikk svar. Og det var jo fordi alt så heelt fint ut;)

Begynner å nærme seg nå ja @Lene25 😀👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, TeamWP skrev:

Tok fire uker,altså på neste kontroll,før jeg fikk svar. Og det var jo fordi alt så heelt fint ut;)

Begynner å nærme seg nå ja @Lene25 😀👏🏻

Så bra! Og så deiligt å ha fått babyen i armene😍 

Ja, nå er det bare noen dager igjen. Måtte tiden gå fort og vi har en deilig liten skatt i armene ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei og hopp! 

Nå er det faktisk 16 mnd ish siden jeg fikk min nydelige skatt. Mamma livet er fantastisk ❤️ 
 

I går tok jeg min siste pille. Jeg har gått på cerazette pgr amming, noen med erfaring om syklus etter slutt? 
 

Vi hadde egentlig tenkt å vente til høsten før pilleslutt, men pgr resepten var gått ut og jeg var på apoteket for å fornye de en fredagsettermiddag så ble det litt tidligere enn forventet 😂🤷🏼‍♀️ Men føler det egentlig er helt greit. Jeg vil gjerne få kroppen litt igang, også har jeg lest om at en del bruker tid på å komme i syklus etter cerazette (blæh!). Tenker det ikke gjør noe å slutte tidlig da. 
 

Mandag 22 juni - min første pillefrie dag. Spennende å se når jeg får mensen igjen. 
 

..... To be continue ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går litt fort i svingene... Men, vi har altså lyst å begynne å prøve på en liten spire til høsten 🌱 

men først, syklus oppdatering 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...