Gå til innhold

Hvor mange personer har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en godt bevart hemmelighet som ingen trenger å vite noe om :) Synes det er en uting å få spørsmål om det, og jeg selv er overhodet ikke interessert i hvor mange min partner har hatt sex med før meg. Det er personlig.

Anonymkode: bd8f0...0d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg har truffet de fleste på nettet men heretter er jeg forsiktig. Testet meg for alt av sykdommer. Er frisk. Og nå venter jeg til jeg treffer en som jeg blir forelsket i. Tar det med ro. Haster ikke å hoppe i seng med noen :). Viktig å ha roen :) . Bedre å ha sex sjelden enn ofte med feile ;)

Kan være lurt. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Nm6700 skrev:

Kan være lurt. ☺️

Veldig lurt. For jeg får et inntrykk om at mange har sex med mange. Derfor lurt å være forsiktig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Melissasolstråle skrev:

Veldig lurt. For jeg får et inntrykk om at mange har sex med mange. Derfor lurt å være forsiktig.. 

Tja.. Hva er mye, hva er lite? :) Tror det er litt subjektivt i forhold til hvor mange man selv har. Finnes ikke noe fasitsvar på dette, man må bare akseptere at sånn er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nm6700 skrev:

Tja.. Hva er mye, hva er lite? :) Tror det er litt subjektivt i forhold til hvor mange man selv har. Finnes ikke noe fasitsvar på dette, man må bare akseptere at sånn er det. :)

Jeg kan innrømme at jeg har hatt nærmere 20. Jeg orker ikke å telle. Jeg er 41 år og føler at det er høyt tall. Jeg kunne ønske at jeg aldri hadde hatt så mange. Men sånn er det blitt. Det siste året så har jeg ikke hatt en eneste. Jeg er blitt mer forsiktig. :) . Men jeg er kresen. .

Endret av Melissasolstråle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 50. Angrer ikke på en eneste en av dem, men angrer på et par jeg lot slippe unna. De siste 10 årene har jeg derimot holdt meg til 1 og trives godt med det. Tror nok det hadde vært mye vanskeligere å holde seg på matta om jeg ikke hadde rast litt fra meg i ungdommen.

Anonymkode: 01464...265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg kan innrømme at jeg har hatt nærmere 20. Jeg orker ikke å telle. Jeg er 41 år og føler at det er høyt tall. Jeg kunne ønske at jeg aldri hadde hatt så mange. Men sånn er det blitt. Det siste året så har jeg ikke hatt en eneste. Jeg er blitt mer forsiktig. :) . Men jeg er kresen. .

Er bare dumt å angre, og gremme seg over ting man ikke kan forandre. Under 20 når man er 41 er da ikke så høyt. Vet damer langt yngre som har over 20. Men som sagt, det er subjektivt, og man må selv avgjøre hva som er greit. Tror nok de fleste i dagens samfunn har herjet litt i 20 årene, noe jeg selv synes er helt greit.. som mann føler jeg det er greit at man har erfaring. Har 14-17 (ikke alle var samleie) selv, men kan ikke gjøre så mye med det, det har formet meg til den jeg er i dag på godt og vondt, og det er ikke noe å gjøre med. Jeg har en kjæreste nå som elsker meg, og hun kjenner min sexuelle historie, og jeg kjenner hennes. ☺️ Vi er veldig åpne om det. Er viktig å tilgi seg selv, og tilgi de andre. Majoriteten vav de jeg hadde sex med ønsket jeg å ha noe seriøst med, men enten ville de ikke, eller vi passet ikke som kjærester.

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bare dumt å angre, og gremme seg over ting man ikke kan forandre. Under 20 når man er 41 er da ikke så høyt. Vet damer langt yngre som har over 20. Men som sagt, det er subjektivt, og man må selv avgjøre hva som er greit. Tror nok de fleste i dagens samfunn har herjet litt i 20 årene, noe jeg selv synes er helt greit.. som mann føler jeg det er greit at man har erfaring. Har 14-17 (ikke alle var samleie) selv, men kan ikke gjøre så mye med det, det har formet meg til den jeg er i dag på godt og vondt, og det er ikke noe å gjøre med. Jeg har en kjæreste nå som elsker meg, og hun kjenner min sexuelle historie, og jeg kjenner hennes. ☺️ Vi er veldig åpne om det. Er viktig å tilgi seg selv, og tilgi de andre. Majoriteten vav de jeg hadde sex med ønsket jeg å ha noe seriøst med, men enten ville de ikke, eller vi passet ikke som kjærester.

Anonymkode: 91a2a...f90

Jeg herjet ikke i 20 årene. Var med en og samme mann fra jeg var 19 år og til jeg var i tredveårene. Hadde aldri herjet rundt. Men det ble litt vel mange etter han. Men nå har jeg ikke orket det etter at jeg har blitt så såret noen ganger. Men en gang i fremtiden så treffer jeg kanskje en som var verdt å vente på :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg herjet ikke i 20 årene. Var med en og samme mann fra jeg var 19 år og til jeg var i tredveårene. Hadde aldri herjet rundt. Men det ble litt vel mange etter han. Men nå har jeg ikke orket det etter at jeg har blitt så såret noen ganger. Men en gang i fremtiden så treffer jeg kanskje en som var verdt å vente på :).

Huff, ja det er vel gjerne slik. Men det er jo fordelt over mange år. :)

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2. 

46 år gammel.

Anonymkode: 7a0ea...4ba

Fantastisk :). Veldig bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja.. 30-ish? 

Anonymkode: 287d4...05f

mann eller dame?  :)

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...