Gå til innhold

Hvor mange personer har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altfor mange i følge janteloven. Sluttet å telle for flere år siden, og husker vel ikke navnet på halvparten. Kaster ikke bort tiden på å angre på sånt, og vil heller sitte med den erfaringen enn og sitte på mine eldre dager å "skryte" av å bare hatt 1! Jeg har levd livet, prøvd ut forskjellige ting og vet hva jeg liker/ikke liker.  Jeg elsker sex og er trygg på meg selv i senga.

Kvinne, 39.

Anonymkode: 4e48c...eb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har passert 1000. Har loggført alle 😊

Anonymkode: 9d79f...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt samleie med 2. 3-4 oralsex.En jeg var sammen med fra16-18 og en fra 19 til nå. 

Anonymkode: ac890...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altfor mange i følge janteloven. Sluttet å telle for flere år siden, og husker vel ikke navnet på halvparten. Kaster ikke bort tiden på å angre på sånt, og vil heller sitte med den erfaringen enn og sitte på mine eldre dager å "skryte" av å bare hatt 1! Jeg har levd livet, prøvd ut forskjellige ting og vet hva jeg liker/ikke liker.  Jeg elsker sex og er trygg på meg selv i senga.

Kvinne, 39.

Anonymkode: 4e48c...eb8

Godt sagt. 🙂

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 24, 3 stykk. 1 over langt forhold og de 2 andre datet jeg i 6 måneder hver omtrent.  Angrer ikke på noen, men skulle gjerne vært foruten de to siste siden det ikke ble noe mer. Håper den neste mannne jeg møter blir den siste. Jeg ventet rundt 2 måneder før jeg hadde sex med begge de jeg datet, så var ikke slik at jeg hoppet til sengs med dem med en gang.

Anonymkode: 82313...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jente 24, 3 stykk. 1 over langt forhold og de 2 andre datet jeg i 6 måneder hver omtrent.  Angrer ikke på noen, men skulle gjerne vært foruten de to siste siden det ikke ble noe mer. Håper den neste mannne jeg møter blir den siste. Jeg ventet rundt 2 måneder før jeg hadde sex med begge de jeg datet, så var ikke slik at jeg hoppet til sengs med dem med en gang.

Anonymkode: 82313...c73

Verste man gjør er å ikke prøve. :)

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/11/2018 den 1.41, AnonymBruker skrev:

Skremmende tall synes jeg. Er ekkelt å tenke på at mange kvinner har fått sperm og penis fra 20-100 ulike menn før dem treffer "meg". :(

Anonymkode: dcb10...cff

Du kommer til å slite med å finne deg ei dame, hvis du tenker sånn. Hvor mange har du selv hadd sex med? 

Anonymkode: 91a2a...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine ygre dager ble det litt vel mange på kort tid. Tror jeg hadde 3 stk på et år på det meste. Er mann, men følte det gikk litt over styr, mulig det ikke er så ille. Hva vet vel jeg... :P

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2018 den 12.45, AnonymBruker skrev:

Det var ikke mange. 😋

Anonymkode: 91a2a...f90

Nei det er det sannelig ikke. Kan kanskje si jeg «sparer meg» til en jeg er trygg på og helst hodestups forelsket i. 

Anonymkode: fe09a...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissG
On 2/11/2018 at 1:41 AM, AnonymBruker said:

Skremmende tall synes jeg. Er ekkelt å tenke på at mange kvinner har fått sperm og penis fra 20-100 ulike menn før dem treffer "meg". :(

Anonymkode: dcb10...cff

Da får du heller tenke at vi er ekkel.Jeg har ikke vært helt ærlig med hvor mange jeg har hatt sex med her, uansett så sier noen at jeg har hatt like mange som en prostiituert. Jeg har hatt over 100 menn, hvor ekkel er ikke jeg liksom. Nei vet du hva. Jeg har hatt sex med menn jeg har hatt lyst på og de har hatt lyst på meg. Det går begge veier vet du. Om du ikke ville tatt i meg på grunn av det så er det DITT tap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

Fremdeles sammen med samme fyr 7 år senere.

Er ikke en religiøs særing eller noe i den dur. Hadde det ikke klaffet såpass bra med den første hadde det tallet vært høyere. Er 26.

Anonymkode: 69567...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, KrissG skrev:

Da får du heller tenke at vi er ekkel.Jeg har ikke vært helt ærlig med hvor mange jeg har hatt sex med her, uansett så sier noen at jeg har hatt like mange som en prostiituert. Jeg har hatt over 100 menn, hvor ekkel er ikke jeg liksom. Nei vet du hva. Jeg har hatt sex med menn jeg har hatt lyst på og de har hatt lyst på meg. Det går begge veier vet du. Om du ikke ville tatt i meg på grunn av det så er det DITT tap. 

Vedder på du er erfaren og flink ;) Er bare usikre menn som ikke takler slikt. I min bok er det stort +

Aller helst liker jeg damer som ønsker litt spenning også. 

Anonymkode: 74a8c...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på du er erfaren og flink ;) Er bare usikre menn som ikke takler slikt. I min bok er det stort +

Aller helst liker jeg damer som ønsker litt spenning også. 

Anonymkode: 74a8c...55c

Tja, jeg har møtt menn som har vært med over 100 damer. Hverken betyr det at vedkommende er flink eller særlig erfaren. Så har du de menn som bare har vært med to forskjellige kvinner i løpet av hele sitt liv, som likevel kan både ett og annet. Det hele ligger i om vedkommende kan lytte, vise interesse for, er engasjert, eller om sex bare er noe som er til for å tilfredsstille hans ego.

Men det er kanskje stor forskjell på menn og kvinner der? Kvinner som ikke har vært med minst 100 er kjempekjedelige i senga i mens de som har vært med over 100 er erfarne og flinke?

Å "like spenning" forbinder jeg mest med utroskap.

Anonymkode: 26682...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Verste man gjør er å ikke prøve. :)

Anonymkode: 91a2a...f90

Så klart, så jeg har ikke gitt opp. Men i en perfekt verden skulle jeg ikkke hatt sex med mer enn en mann i løpet av livet mitt. Nå er jo ikke 3 så veldig mange, men det er jo ikke sikkert at neste mann jeg møter heller blir den siste, slikt kan man jo ikke vite.

Anonymkode: 82313...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.2.2018 den 23.10, KrissG skrev:

Hvor mange partnere har prostituerte?

Vel, hvis du debuterte seksuelt når du var 15, og er 25 nå, så har du hatt sex med litt over 7 stykker i året i gjennomsnitt i de 10 årene. Det vil si en ny sexpartner sjeldnere enn 1 gang per måned. Høres veldig lite ut for en prostituert, men hva vet jeg 😉 

Ærlig talt, ikke bry deg om sånne flåsete kommentarer som det der. Verden er full av folk som moraliserer over andres sexliv, og så lenge man ikke driver med noe som er ulovlig eller svært uetisk, så burde man bare overse dem og fortsette å leve det livet man selv ønsker. 

Selv har jeg ligget med rundt 50, er 29 år og angrer ikke på antallet i det hele tatt! Jeg elsker sex, jeg er trofast når jeg er i et forhold og jeg trygg på meg selv og min egen seksualitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jente" 26, 32 gutter og 7 jenter :-)

Anonymkode: a8b20...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosaboble15 skrev:

Vel, hvis du debuterte seksuelt når du var 15, og er 25 nå, så har du hatt sex med litt over 7 stykker i året i gjennomsnitt i de 10 årene. Det vil si en ny sexpartner sjeldnere enn 1 gang per måned. Høres veldig lite ut for en prostituert, men hva vet jeg 😉 

Ærlig talt, ikke bry deg om sånne flåsete kommentarer som det der. Verden er full av folk som moraliserer over andres sexliv, og så lenge man ikke driver med noe som er ulovlig eller svært uetisk, så burde man bare overse dem og fortsette å leve det livet man selv ønsker. 

Selv har jeg ligget med rundt 50, er 29 år og angrer ikke på antallet i det hele tatt! Jeg elsker sex, jeg er trofast når jeg er i et forhold og jeg trygg på meg selv og min egen seksualitet. 

Hahahaha, må jo ha vært MEGET korte forhold om du skulle få tid til 50 utenfor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller 10, jeg er kvinne. Har hatt sex med ni menn og én kvinne. Er nå forlovet og satser på at han blir min aller siste :ninuskapus:

Anonymkode: 136b2...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...