Gå til innhold

Hvor mange personer har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 11.2.2018 den 3.35, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke ons og ukritisk sex med mange ulike partnere er normalt. Det er normalt for mennesker uten verdier, integritet, moral, en sjel rett og slett.

De mangler mye på mange menneskelige områder. Litt "enkle."

Anonymkode: 33396...d51

Interessant betraktning, men jeg må spørre litt mer for å forstå hvordan du tenker. Hvordan definerer du hva som er moralsk og umoralsk? På hvilken måte er det umoralsk? Mener du at vi generelt mangler verdier? Hva legger du i integritet Hva slags verdier mangler en som har sex med mange partnere? Hva leger du i å mangle en sjel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 1 og det er han jeg skal gifte meg med dette året :) 

Anonymkode: 938fd...e1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
5 minutter siden, Svartfugl skrev:

Interessant betraktning, men jeg må spørre litt mer for å forstå hvordan du tenker. Hvordan definerer du hva som er moralsk og umoralsk? På hvilken måte er det umoralsk? Mener du at vi generelt mangler verdier? Hva legger du i integritet Hva slags verdier mangler en som har sex med mange partnere? Hva leger du i å mangle en sjel?

Haha! Gleder meg til du får svar 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Teller der ONE NIGHT STANDS? Skriver dere ned navn og alder? Etter  samleie eller ? :fnise:

Går ut i fra at det var en spøk. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Kvinne 27 år. 12 stk, men sier 6 stk hvis noen spør 

Anonymkode: 9fd4b...781

Hei

Er ikke noe å skamme seg over. Bare si antallet, føles mye bedre enn å pynte på det. 🙂 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Svartfugl skrev:

Interessant betraktning, men jeg må spørre litt mer for å forstå hvordan du tenker. Hvordan definerer du hva som er moralsk og umoralsk? På hvilken måte er det umoralsk? Mener du at vi generelt mangler verdier? Hva legger du i integritet Hva slags verdier mangler en som har sex med mange partnere? Hva leger du i å mangle en sjel?

Moralen styres av egoet. Er alltids noen som peker med skitne hender. Før man dømmer noen må man først oppleve det den dømte har opplevd. Finnes som regel en forklaring på det aller meste. Jeg for min del er mann, har hadd sex med 17. Jeg har hadd flere kjærester, men også noen ons og damer jeg har forsøkt å ha noe seriøst med. Sånn er det bare, har faktisk prøvd å være seriøs med de aller fleste, men ofte opplevde man å ikke passe sammen som kjærester, at man mistet kontakt, eller at jeg selv mistet interessen. Debuterte som 16 åring, det begynner å bli noen år siden nå. Synes selv jeg har vært relativt "ordentlig", selv om det var en del fyllasex i begynnelsen av 20 årene, noe jeg tror er helt vanlig.. Ikke døm noen ut i fra sexuell erfaring, tenk at det er helt naturlig. De fleste setter faktisk pris på en partner med erfaring, og at vedkommende har "rast i fra seg".. Ingen blir "ødelagt" av vanlig sex, så fremst man er ansvarlig, voksen og alt er frivillig.. Se på det som noe positivt, og ts vare på hverandre. Jeg tror det er viktig å være åpen om slike ting, særlig i det moderne samfunn med datingsapper, sex over alt hvor man snur seg, me too osv.. verden har endret seg mye de siste 15 årene. Grensene er tøyde, og forskjellen mellom menn og kvinner er borte når det gjelder sexuell frihet. Man skal faktisk være glad om man har en partner man kan leve sammen med i fred, uten krangling. Har man funnet en man trives med, som har samme verdier, samme interesser, samme humor og elsker den for den man er, med all baggasjen og "mangler", så skal man ikke la den sexuelle historien ødelegge.. den har faktisk vært med på å forme vedkommende til den fantastiske personen han/hun er. 🙂

Anonymkode: 91a2a...f90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Nm6700 skrev:

Hei

Er ikke noe å skamme seg over. Bare si antallet, føles mye bedre enn å pynte på det. 🙂 

Nei! Ikke faen.

Mann

Anonymkode: 5475f...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Ikke faen.

Mann

Anonymkode: 5475f...2e5

Hvorfor? 🙂

Anonymkode: 91a2a...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moralen styres av egoet. Er alltids noen som peker med skitne hender. Før man dømmer noen må man først oppleve det den dømte har opplevd. Finnes som regel en forklaring på det aller meste. Jeg for min del er mann, har hadd sex med 17. Jeg har hadd flere kjærester, men også noen ons og damer jeg har forsøkt å ha noe seriøst med. Sånn er det bare, har faktisk prøvd å være seriøs med de aller fleste, men ofte opplevde man å ikke passe sammen som kjærester, at man mistet kontakt, eller at jeg selv mistet interessen. Debuterte som 16 åring, det begynner å bli noen år siden nå. Synes selv jeg har vært relativt "ordentlig", selv om det var en del fyllasex i begynnelsen av 20 årene, noe jeg tror er helt vanlig.. Ikke døm noen ut i fra sexuell erfaring, tenk at det er helt naturlig. De fleste setter faktisk pris på en partner med erfaring, og at vedkommende har "rast i fra seg".. Ingen blir "ødelagt" av vanlig sex, så fremst man er ansvarlig, voksen og alt er frivillig.. Se på det som noe positivt, og ts vare på hverandre. Jeg tror det er viktig å være åpen om slike ting, særlig i det moderne samfunn med datingsapper, sex over alt hvor man snur seg, me too osv.. verden har endret seg mye de siste 15 årene. Grensene er tøyde, og forskjellen mellom menn og kvinner er borte når det gjelder sexuell frihet. Man skal faktisk være glad om man har en partner man kan leve sammen med i fred, uten krangling. Har man funnet en man trives med, som har samme verdier, samme interesser, samme humor og elsker den for den man er, med all baggasjen og "mangler", så skal man ikke la den sexuelle historien ødelegge.. den har faktisk vært med på å forme vedkommende til den fantastiske personen han/hun er. 🙂

Anonymkode: 91a2a...f90

Jeg er ikke uenig med deg, jeg spurte en bruker her inne om hva hun eller han la i moralsk og umoralsk (blant annet) siden personen mente at det å ha mange sexpartnere er umoralsk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest her så er jeg jo den flagrefitta. Jeg er i midten av 20-åra og har hatt sex med 74. Jeg har aldri tenkt at jeg var spesielt løs på tråden. Flere av mine venninner som har hatt sex med flere enn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KrissG skrev:

Etter å ha lest her så er jeg jo den flagrefitta. Jeg er i midten av 20-åra og har hatt sex med 74. Jeg har aldri tenkt at jeg var spesielt løs på tråden. Flere av mine venninner som har hatt sex med flere enn jeg.

Dere har vel samme antall partnere som prostituerte ?

Anonymkode: 8e34b...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun 1 og det er han jeg skal gifte meg med dette året :) 

Anonymkode: 938fd...e1a

Ååååh så heldig du er !  Ønsker deg og din kjære lykke til med bryllupet. :dagens-rose:

Anonymkode: 8e34b...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange. Jeg orker ikke å telle. Jeg har avstått fra sex det siste året. Jeg venter til jeg finner en som føles rett. Hadde såklart håpet på at de som jeg hadde sex med tidligere var rett men alt gikk ikke den rette vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Melissasolstråle skrev:

Altfor mange. Jeg orker ikke å telle. Jeg har avstått fra sex det siste året. Jeg venter til jeg finner en som føles rett. Hadde såklart håpet på at de som jeg hadde sex med tidligere var rett men alt gikk ikke den rette vei. 

Det handler mye om flaks å treffe en partner som gjensidig vil ha deg for mer enn sex.

Anonymkode: 8e34b...90d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler mye om flaks å treffe en partner som gjensidig vil ha deg for mer enn sex.

Anonymkode: 8e34b...90d

Jeg tror noen er heldigere enn andre. Mens noen strever med å finne det. 

Menn sier ofte at markedet deres er lite. Men jeg tror ikke på det. Tror en del av de har lett for å finne seg damer. For ellers ville de ikke tatt så lett på det. Jeg kan ta feil. Men for meg som kvinne virker det vanskelig å finne et stabilt forhold med gjensidig kjærlighet. Men jeg er 41 år nå og det blir kanskje vanskeligere jo eldre man er  

Da jeg var i forhold så trodde jeg at det ble lett å finne en ny en for meg. Og heller vanskeligere for han. Men det virker som om det var motsatt. Jeg vet ikke. Blir ikke klok på det. Det er i såfall meg som ble dumpet og meg som går rundt uten noe. :). Men den som venter på noe bra venter nok ikke forgjeves. 

Endret av Melissasolstråle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Svartfugl skrev:

Jeg er ikke uenig med deg, jeg spurte en bruker her inne om hva hun eller han la i moralsk og umoralsk (blant annet) siden personen mente at det å ha mange sexpartnere er umoralsk. 

Ja, så kommer spørsmålet hva er "mange"? :) For meg personlig så er det nærmest umulig å si hva "mange" er, men tenker at hvis man feks (bare for å ta et tall) har rotet med 40, og 35 av dem var ons uten mål og mening, så er det litt betenkelig, men ikke avgjørende. Har man derimot forsøkt å være seriøs, men bare havnet borti drittsekker/icequeens så er det noe annet, det kan faktisk være vanskelig å forutse utfallet etter 2-3 ganger i sengen. Tenker at intensjonen med handlingen spiller en større rolle enn utfallet, og man må ikke dømme folk uansett. Dømmer man, så booster man sitt eget negative ego. Dessuten er dårlig karma noe dritt. Tenker at alt mellom 5 og 40 er "normalt" i dagens bruk og kast samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg tror noen er heldigere enn andre. Mens noen strever med å finne det. 

Menn sier ofte at markedet deres er lite. Men jeg tror ikke på det. Tror en del av de har lett for å finne seg damer. For ellers ville de ikke tatt så lett på det. Jeg kan ta feil. Men for meg som kvinne virker det vanskelig å finne et stabilt forhold med gjensidig kjærlighet. Men jeg er 41 år nå og det blir kanskje vanskeligere jo eldre man er  

Da jeg var i forhold så trodde jeg at det ble lett å finne en ny en for meg. Og heller vanskeligere for han. Men det virker som om det var motsatt. Jeg vet ikke. Blir ikke klok på det. Det er i såfall meg som ble dumpet og meg som går rundt uten noe. :). Men den som venter på noe bra venter nok ikke forgjeves. 

Tror den største feilen folk gjør, er at de "leter" etter den rette, ihvertfall hvis man leter på byen kl 2 om natten.. En annen feil folk gjør er å ha skyhøye forventninger til partneren, eller at de har spesielle preferanser som den vanlige mann/dame i gata slitet med å oppfylle.. et åpent sinn og evne til å gi av seg selv er en god start. det å føle gleden av å gi, kontra forventning av å få er en stor forskjell. Hvis man hele tiden forventer å få vil man alltid bli skuffet. Man eier ikke partneren, det er heller et samarbeid om å oppnå felles lykke og tilfredshet. En god match i form av felles interesser, verdisyn, humor, ydmykhet og "kjemi" er avgjørende. Det er vanskelig å finne, men ikke umulig. Første steg er som sagt å gi slutte å "lete" på gale plasser, neste er å skru ned urealistiske krav, neste er å gi av seg selv, istedenfor å ta hele tiden. ☺️ 

Endret av Nm6700
Tillegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...