Gå til innhold

Hvor mange personer har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann 46 her. Har hatt sex med 4 stk.,  angrer på to av de.

Anonymkode: d1ee8...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fillerista
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med samfunnet så mener du?

Jeg håper du er klar over at det ofte er venninner som snakker stygt om de i venninneflokken som har hatt seg med for mange.

Hva er venninna sin motivasjon for å snakke ned sin venninne tror du?

Anonymkode: ac57c...abc

Venninner står vel ikke utenfor samfunnet....? Skjønner ikke hva du spør meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende tall synes jeg. Er ekkelt å tenke på at mange kvinner har fått sperm og penis fra 20-100 ulike menn før dem treffer "meg". :(

Anonymkode: dcb10...cff

Dette har du skrevet i minst én annen tråd også! Det er like “ekkelt” med alle pillene som har vært dyppa i mange forskjellige fitter. Bruker man huet, er kondom en måte å ikke få spermen i seg. Jeg blir så irritert på idioter som deg. Er du et barn?

Anonymkode: b2107...cd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mann 38.

 

17 stk. 6 av dem lengere forhold, resten ons og potensielle kjærester det ikke funket med. Har aldri hadd typisk fuckfriend. Forhåpentligvis blir det ikke flere da jeg har en fantastisk kjæreste nå. ☺️ Tror ikke det finnes noe "normalt" antall, folk er så forskjellige og enkelte, slik som jeg må prøve og feile lenge før man finner noen man passer sammen med. 

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 0.53, AnonymBruker skrev:

Med samfunnet så mener du?

Jeg håper du er klar over at det ofte er venninner som snakker stygt om de i venninneflokken som har hatt seg med for mange.

Hva er venninna sin motivasjon for å snakke ned sin venninne tror du?

Anonymkode: ac57c...abc

Da er dem iallefall ikke venninner

 

På 11.2.2018 den 1.41, AnonymBruker skrev:

Skremmende tall synes jeg. Er ekkelt å tenke på at mange kvinner har fått sperm og penis fra 20-100 ulike menn før dem treffer "meg". :(

Anonymkode: dcb10...cff

Er det like ekkelt om mannen har dyppa den den i 20-100 kvinner? Du vet, spermen blir ikke liggende igjen der inne. 

 

På 11.2.2018 den 3.35, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke ons og ukritisk sex med mange ulike partnere er normalt. Det er normalt for mennesker uten verdier, integritet, moral, en sjel rett og slett.

De mangler mye på mange menneskelige områder. Litt "enkle."

Anonymkode: 33396...d51

Tøys og tull, det er helt normalt! I min venne krets, både gutter og jenter så er det vel 50/50 blant de som har ligget rundt og har hatt 20-100 mens mange har vært heldige og funnet den rette i 19-20-års alderen....  

flere av oss har måttet «jobbe» aktivt i åresvis for å finne noen. Jeg er 30 år og har hatt 28 partenere. 4 av dem var ons. Resten har vært kjærester, menn jeg har datet eller fuckbuddy. Jeg debuterte da jeg var 15. Så jeg synes ikke at et gjennomsnitt på 2 partnere i året som singel er mye. 

Jeg angrer kun på 2, den ene var voldtekt og den andre en ONS som ikke gikk så bra. 

Anonymkode: 38f75...aa1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er dem iallefall ikke venninner

 

Er det like ekkelt om mannen har dyppa den den i 20-100 kvinner? Du vet, spermen blir ikke liggende igjen der inne. 

 

Tøys og tull, det er helt normalt! I min venne krets, både gutter og jenter så er det vel 50/50 blant de som har ligget rundt og har hatt 20-100 mens mange har vært heldige og funnet den rette i 19-20-års alderen....  

flere av oss har måttet «jobbe» aktivt i åresvis for å finne noen. Jeg er 30 år og har hatt 28 partenere. 4 av dem var ons. Resten har vært kjærester, menn jeg har datet eller fuckbuddy. Jeg debuterte da jeg var 15. Så jeg synes ikke at et gjennomsnitt på 2 partnere i året som singel er mye. 

Jeg angrer kun på 2, den ene var voldtekt og den andre en ONS som ikke gikk så bra. 

Anonymkode: 38f75...aa1

Helt sant. Kjenner mange som fant "den rette" i ung alder, men også de som meg selv som har 10+, fordi man har forsøkt med flere, ingenting er "normalt", folk har forskjellige forutsetninger. Både menn og kvinner. Er mann selv. Synd at enkelte er så dømmende. 

Anonymkode: 91a2a...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 20. Det ble spesielt mye på slutten av ungdomsskolen og gjennom videregående (type fest-puling). Er ikke stolt av at det har blitt så mange, men det som har skjedd har skjedd. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.2.2018 den 0.05, bortebra skrev:

Det er morsomt å se hvor stort behov en del folk med svært få sexpartnere har for å fremheve seg/heve seg over andre. 

Jeg har ikke talt. Akter ikke å gjøre det heller. 

Kanskje mobbing?

Vel, ingenting er"normalt", det viser flere slike undersøkelser. Men om alle svarer ærlig, så ligger norge på "gjennomsnittet" rundt 12, menn og kvinner sett under ett. (Tror egentlig ikke det er særlig forskjell m/k i dagens samfunn).. hvorfor er det sånn?? 

Har én teori, og det er bruk og kast samfunnet. Er mann selv og kan fra en mann sitt ståsted si at MANGE gutter (gjerne noen år eldre enn jenta) lokker til seg jenter, kun for sexen sin del. De gir jenta et håp om et fast forhold, framstår som en perfekt kjæreste og livspartner, så etter noen uker med sweet talk og "kurtisering", så havner de i sengen. Når han er gått lei etter 2-3-4 ganger så dumper han henne, fordi han ikke er "klar" for et fast forhold. Dette er en klassiker, dessverre. Det er klart at når man er ung, og uerfaren så går man gjerne på mange slike smeller, før man får "og shit" opplevelsen, og oppdager at han litt "kjedelige", sjenerte, stille gutten som ikke er "alpha male" drittsekken, faktisk er en veldig allright fyr. Han kan være den som stopper listen i å ekspandere. Med andre ord, det handler mye om hvem tiltrekkes av, og hvilket miljø man er i.. samtidig for gutten sin del, så finnes det mange "icequeens", som opererer med samme taktikk, men hun tiltrekker seg ofte han kjedelige, stille fyren. Så det går begge veier, men oftest i form av det første scenarioet.. Ofte er de med litt dårlig selvbilde lette offer for icequeens og alpha males/drittsekk, det ligger i naturen. Alle har vel opplevd noe liknende, særlig i 20 årene. 

Endret av Nm6700
Tillegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dame 43. 

1 partner. (Liker det ikke). 

Har vært alene i 6 år så er utsultet på sex/nærhet, men når man ikke har erfaring med ons blir det litt sånn. Hadde håpt å finne en ny mann snart. 

Anonymkode: c1488...94f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Åtte. Har vært i et fast forhold de siste 22 årene. Så de sju andre var før det. 

Anonymkode: 79c55...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2018 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Er 40 år. Kun 2. Og han ene var en for mye. Så skulle ønske kun 1 hele mitt liv.

#stoltavmegselv # neitilrandomsexmedfremmede #tavarepåhelsadi #neiTilLivmorhalskreft

Anonymkode: cbd70...3c7

Voldsomt å skinnhellige vi var da :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...