Gå til innhold

Hvor mange personer har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Jordbæra skrev:

Det er et punktum etter 12. Som i tolvte.

Ja det har du rett i.  Jeg prøvde bare å være litt morsom...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Hottrio skrev:

Ja det har du rett i.  Jeg prøvde bare å være litt morsom...

Så ødelegger jeg all moroa 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne

Fra 18år til 25 år ca 200 stk

Fra 25 år til nå (50år) 1person

Anonymkode: ca93f...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.2.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Klarer man knytte seg til mennesker/ha forhold etter å ha jobbet seg opp til sånne tall? (Spør av nyskjerrighet)

Anonymkode: 61835...191

Jeg hadde ca 200 på 7 år. De siste 25 årene har jeg hatt en partner.

Anonymkode: ca93f...031

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Klarer man knytte seg til mennesker/ha forhold etter å ha jobbet seg opp til sånne tall? (Spør av nyskjerrighet)

Anonymkode: 61835...191

Hjelp. 

Anonymkode: 33641...cc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 8.44, Vera skrev:

Det er vel fordi det er lettere å telle få sexpartnere 😅 Neida. Joda.

Handler ikke om å fremheve at jeg har hatt få sexpartnere, handler om å normalisere at å ha få sexpartnere er like normalt som å ha mange sexpartnere. Man tar jo et aktivt valg enten man velger det ene eller det andre, og å føle at noen fremhever seg selv fordi de har tatt et annet valg enn deg..det er jo litt teit? 

Man tar da ikke nødvendigvis et veldig aktivt valg? 

Anonymkode: 33641...cc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man tar da ikke nødvendigvis et veldig aktivt valg? 

Anonymkode: 33641...cc9

Hva mener du? Jeg kan forstå deg om du mener seksuelle overgrep eller voldtekt - der tar man ingen valg overhodet.

Men, når det kommer til frivillig seksuell omgang tar man et aktivt valg om man skal «ha seg» med vedkommede eller ikke? Mitt aktive valg var å ikke ha sex med mennesker jeg ikke hadde/har en relasjon til i form av et kjærlighets forhold. Altså, aldri ONS. Det er et å ta et aktivt valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2018 den 16.26, Fillerista skrev:

Hvis jeg var kvinne og gikk rundt og angret på sex jeg har hatt ville jeg tatt et fandenivoldsk oppgjør med samfunnets og mitt eget skambelagte syn på kvinnelig seksualitet. Herregud jenter, hva er det å angre på?

Med samfunnet så mener du?

Jeg håper du er klar over at det ofte er venninner som snakker stygt om de i venninneflokken som har hatt seg med for mange.

Hva er venninna sin motivasjon for å snakke ned sin venninne tror du?

Anonymkode: ac57c...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende tall synes jeg. Er ekkelt å tenke på at mange kvinner har fått sperm og penis fra 20-100 ulike menn før dem treffer "meg". :(

Anonymkode: dcb10...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frivillig: 0 (Livet som uattraktiv).

Mot min vilje: 1 (incest i barndommen).

Anonymkode: 9ea02...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 time siden, Vera skrev:

Hva mener du? Jeg kan forstå deg om du mener seksuelle overgrep eller voldtekt - der tar man ingen valg overhodet.

Men, når det kommer til frivillig seksuell omgang tar man et aktivt valg om man skal «ha seg» med vedkommede eller ikke? Mitt aktive valg var å ikke ha sex med mennesker jeg ikke hadde/har en relasjon til i form av et kjærlighets forhold. Altså, aldri ONS. Det er et å ta et aktivt valg. 

Jeg tenker litt sånn at det ikke helt er et aktivt valg heller. Jeg valgte jo f.eks ikke at Peter skulle finne ut at jeg ikke var bra nok liksom. Trodde jo det kunne bli for alltid, det ble det ikke. Så ja, jeg valgte å ha sex med ham, men håpte at det skulle vare lenger, og har man noen sånne opplevelser så blir plutselig antallet mer enn 5 liksom. Jeg vil påstå at noen er heldige som finner den rette som de er sammen med i mange, mange år, og det er ikke alle forunt. Og de færreste venter vel halvår med dating før de satser på sex. 

@Fillerista, det var jammen godt å lese det du skrev i denne tråden, det trengte jeg. Det verste synes jeg er at jeg ikke angrer fordi jeg skadet meg selv, og gjorde ting som ikke var bra for meg, men jeg angrer på grunn av TALLET, og på grunn av hva andre måtte si, og hvilke konsekvenser det skulle ha for meg. Så her angrer jeg på noe som ikke har skadet noen andre enn meg selv, og ikke har noe å si for noen som helst andre på noen måte, og skammer meg over det, det er litt "fucked up". Og det er jo veldig trist at man tenker sånn om noe som egentlig bare er MIN business. Jeg skulle også gjerne ønske at jeg bare hadde 1, liksom. Den ene. Men hvorfor tror jeg at å ha gjort noen veldig dårlige valg definerer meg mer enn alle de gode valgene jeg har tatt? Innenfor et område som ikke påvirker NOEN andre enn meg egentlig? Rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har ligget ukritisk rundt ( og flere enn 10 ) er uaktuell for meg som kjæreste, de blir kun en venn. Sier det til de tidlig, så kan de trekke seg vekk dersom de ønsker.

Anonymkode: 33396...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg tenker litt sånn at det ikke helt er et aktivt valg heller. Jeg valgte jo f.eks ikke at Peter skulle finne ut at jeg ikke var bra nok liksom. Trodde jo det kunne bli for alltid, det ble det ikke. Så ja, jeg valgte å ha sex med ham, men håpte at det skulle vare lenger, og har man noen sånne opplevelser så blir plutselig antallet mer enn 5 liksom. Jeg vil påstå at noen er heldige som finner den rette som de er sammen med i mange, mange år, og det er ikke alle forunt. Og de færreste venter vel halvår med dating før de satser på sex. 

@Fillerista, det var jammen godt å lese det du skrev i denne tråden, det trengte jeg. Det verste synes jeg er at jeg ikke angrer fordi jeg skadet meg selv, og gjorde ting som ikke var bra for meg, men jeg angrer på grunn av TALLET, og på grunn av hva andre måtte si, og hvilke konsekvenser det skulle ha for meg. Så her angrer jeg på noe som ikke har skadet noen andre enn meg selv, og ikke har noe å si for noen som helst andre på noen måte, og skammer meg over det, det er litt "fucked up". Og det er jo veldig trist at man tenker sånn om noe som egentlig bare er MIN business. Jeg skulle også gjerne ønske at jeg bare hadde 1, liksom. Den ene. Men hvorfor tror jeg at å ha gjort noen veldig dårlige valg definerer meg mer enn alle de gode valgene jeg har tatt? Innenfor et område som ikke påvirker NOEN andre enn meg egentlig? Rart. 

Det er nå bare et tall 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rainstorm skrev:

Jeg tenker litt sånn at det ikke helt er et aktivt valg heller. Jeg valgte jo f.eks ikke at Peter skulle finne ut at jeg ikke var bra nok liksom. Trodde jo det kunne bli for alltid, det ble det ikke. Så ja, jeg valgte å ha sex med ham, men håpte at det skulle vare lenger, og har man noen sånne opplevelser så blir plutselig antallet mer enn 5 liksom. Jeg vil påstå at noen er heldige som finner den rette som de er sammen med i mange, mange år, og det er ikke alle forunt. Og de færreste venter vel halvår med dating før de satser på sex. 

@Fillerista, det var jammen godt å lese det du skrev i denne tråden, det trengte jeg. Det verste synes jeg er at jeg ikke angrer fordi jeg skadet meg selv, og gjorde ting som ikke var bra for meg, men jeg angrer på grunn av TALLET, og på grunn av hva andre måtte si, og hvilke konsekvenser det skulle ha for meg. Så her angrer jeg på noe som ikke har skadet noen andre enn meg selv, og ikke har noe å si for noen som helst andre på noen måte, og skammer meg over det, det er litt "fucked up". Og det er jo veldig trist at man tenker sånn om noe som egentlig bare er MIN business. Jeg skulle også gjerne ønske at jeg bare hadde 1, liksom. Den ene. Men hvorfor tror jeg at å ha gjort noen veldig dårlige valg definerer meg mer enn alle de gode valgene jeg har tatt? Innenfor et område som ikke påvirker NOEN andre enn meg egentlig? Rart. 

Jeg tror jeg blir litt misforstått her - som du ser så har jeg flere enn 1 på merittlisten min jeg også (😁), men jeg har ikke veldig mange fordi jeg aldri har hatt sex med personer som ikke betyr noe for meg. Du har et poeng når du sier at noen er heldige og treffer kun et fåtall rette partnere, men det hele er jo et sjangsespill. Jeg har faktisk datet 6 mnd før jeg gikk til sengs..ingenting rart med det. Det var bare den tiden det tok for meg å bli så trygg i relasjonen at seksuell omgang føltes rett. Men, hele poenget mitt er at det er like  normalt å ha få sexpartnere som det er å ha et høyere antall sexpartnere. Det er også helt normalt å ha ons, men for meg har ikke det vært normalt - fordi det ikke ville vært naturlig for meg. Hva som er naturlig for andre må være helt og holdent opp til dem. Jeg syns vi skal normalisere alle former rett og slett, for jeg vet at mange ungdommer spesielt føler et enormt press ifht dette temaet (press mot å ha mange partnere i ung alder). 

Og du? Jeg syns ikke du skal føle skam overhodet, det er en så destruktiv og farlig følelse! Om det føltes riktig å ha sex med «Peter» så er jo det det eneste som teller? Hva, helt konkret føler du er grunnen til at du føler dette? Er det samfunnet? Eller deg selv som dømmer? Jeg har ofte hatt en følelse av at jeg må forsvare hvorfor sex er så alvorlig for meg, og ofte følt at folk kikker rart på meg ifht hvor viktig det er at alt må stemme før jeg har sex med en person. Jeg blir provosert over at andre mener at de har noen som helst rett til å dømme andres valg, hva tror de at de er?? Mitt liv, mitt valg. Ditt liv, ditt valg. Jeg syns du skal være skikkelig stolt over deg selv, for du virker så utrolig reflektert og god. Slike som deg er det verden trenger!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende tall synes jeg. Er ekkelt å tenke på at mange kvinner har fått sperm og penis fra 20-100 ulike menn før dem treffer "meg". :(

Anonymkode: dcb10...cff

Hvor mange har du hatt penisen din i? Er det like ekkelt?

Anonymkode: ca93f...031

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke ons og ukritisk sex med mange ulike partnere er normalt. Det er normalt for mennesker uten verdier, integritet, moral, en sjel rett og slett.

De mangler mye på mange menneskelige områder. Litt "enkle."

Anonymkode: 33396...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...