Dr. Ops Skrevet 19. august 2020 #3921 Del Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, Dr. Ops skrev: Innrømmer at jeg ble skikkelig irritert over å ikke huske ordet innenfor grammatikk og bøyning av ord... æ KAN NOEN HJELPE MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. august 2020 #3922 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) 10 minutter siden, Dr. Ops skrev: Men stavelsen din er korrekt av det som står der: dobrogo tipper samme betydning, men bare bøyd i en eller annen.... hva heter grammatikkformen for bøying av ord, som vi ikke har i norsk språk forutenom genitiv? Står helt stille her..... russisk har mange kategorier av disse, 6 tror jeg. Veit ikke, jeg. Har glemt så mye. Kanskje betyr dobrogo (som jeg antar uttalles dabroga) "besteste"..... Endret 19. august 2020 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. august 2020 #3923 Del Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Veit ikke, jeg. Har glemt så mye. Kanskje betyr dobrogo (som jeg antar uttalles dabraga) "besteste"..... Liker den, herved betyr dobrogo "besteste" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. august 2020 #3924 Del Skrevet 19. august 2020 Folk sier tysk er vanskelig med mange kasuser. Russisk har maaange fler og er mye vanskeligere å lære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. august 2020 #3925 Del Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Folk sier tysk er vanskelig med mange kasuser. Russisk har maaange fler og er mye vanskeligere å lære. KASUSER!!! Takk du reddet nattesøvnen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. august 2020 #3926 Del Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, Dr. Ops skrev: Liker den, herved betyr dobrogo "besteste" Hehe...innrømmer at jeg syns du bør ringe Tavaritsj Putin og spørre.... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. august 2020 #3927 Del Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, Dr. Ops skrev: KASUSER!!! Takk du reddet nattesøvnen. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. august 2020 #3928 Del Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hehe...innrømmer at jeg syns du bør ringe Tavaritsj Putin og spørre.... 😉 Huff a meg, kommer til å blir bannlyst fra russland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. august 2020 #3929 Del Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: 😊 Hvor har du lært alt dette forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. august 2020 #3930 Del Skrevet 19. august 2020 6 minutter siden, Dr. Ops skrev: Hvor har du lært alt dette forresten? Jeg kan i grunn ingenting lenger, men endel russiske (kyrilliske...) bokstaver kan jeg og kan stave meg fram til hva det står. Men hva det betyr vet jeg sjelden siden jeg ikke kan språket...bortsett fra navn. De forstår man jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. august 2020 #3931 Del Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Jeg kan i grunn ingenting lenger, men endel russiske (kyrilliske...) bokstaver kan jeg og kan stave meg fram til hva det står. Men hva det betyr vet jeg sjelden siden jeg ikke kan språket...bortsett fra navn. De forstår man jo. Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. august 2020 #3932 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg innrømmer at det første russiske begrepet/uttrykket lærte jeg som tidlig tenåring av Sven Hazel... " job twoje madj ". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. august 2020 #3933 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg liker serien Call The Midwife. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 21. august 2020 #3934 Del Skrevet 21. august 2020 Skal innrømme at d regnet bra istad altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. august 2020 #3935 Del Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, Jean-Jaques skrev: Skal innrømme at d regnet bra istad altså! Samme her! Innrømmer at jeg absolutt ikke hadde trodd at det kom til å regne SÅ heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 21. august 2020 #3936 Del Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, Rumle skrev: Samme her! Innrømmer at jeg absolutt ikke hadde trodd at det kom til å regne SÅ heftig! Ja, sant! Jeg innrømmer at j ble overrasket over at det regnværet skulle komme hivd på oss på den måten 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 21. august 2020 #3937 Del Skrevet 21. august 2020 Må forresten innrømme st jeg fa’an ikke fikk pussa tenna igår. D skjer litt for ofte. Får vel karies gratis da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. august 2020 #3938 Del Skrevet 22. august 2020 På 18.8.2020 den 21.14, Hoppetaujenta skrev: Dessuten er det irriterende med nåtidens buksemote som alltid er enten fem eller tyve cm for korte. Noen av oss har altså lengre bein enn det der og vi vil ha det hele tildekket, takk! Dagens bukse på meg, det der. Sokkene mine med normal lengde ble til og med for korte til å komme under der buksa sluttet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 22. august 2020 #3939 Del Skrevet 22. august 2020 Må innrømme at j har bada i sjøen 2 dager idag! Chill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 22. august 2020 #3940 Del Skrevet 22. august 2020 MÅ innrømme at j skrev feil i forrige. 2 GANGER, ikke 2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå