Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Vi forlovet oss for en uke siden, men vi har ikke fortalt det til noen, vi venter til vi får ringene først. 

Gratulerer!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Daryl Dixon said:

Vi forlovet oss for en uke siden, men vi har ikke fortalt det til noen, vi venter til vi får ringene først. 

Gratulerer! :nordvesta:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan innrømme at jeg er takknemmelig for alle som har hjulpet meg i det siste, gitt meg kjærlighet, styrke og energier. Jeg får en del fra 4D siden jeg er smått telepatisk. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å later som at minste barnet bruker lang tid på å sovne så jeg slipper å rydde å vaske... selvom minsten har sovet godt lenge... til mitt forsvar har jeg vært alene med tre barn i tre uker  og mannen kom hjem idag så var digg å ha litt pause🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også innrømme at jeg synes det er trist at negative ikke ønsker kjærlighet. Det blir for sterkt for dem. Det lyser opp for mye de synes er ubehagelig om seg selv, som de heller vil skjule med mørket, og dvale i i stedet.

Er jo litt logisk at mørket ikke liker lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...ser først nå at noen har forlovet seg her inne. Så koooselig! :mynona:Gratulerer så masse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.9.2020 den 9.45, Hoppetaujenta skrev:

Jeg syns at dette var en god idè. Håper de popper opp i vårt land også. :jepp:  
https://www.tv2.no/nyheter/11641852 

Håper jeg også!

På 15.9.2020 den 22.20, Daryl Dixon skrev:

Vi forlovet oss for en uke siden, men vi har ikke fortalt det til noen, vi venter til vi får ringene først. 

Gratulerer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går morges var bollene ferske. Nå er de kjøleskapskalde og veldig stivner,
men de smaker fremdeles boller med rosiner, så jeg koser meg stort med en sånn og iskald melk. :rodmer: 
                                                                                                                                 Og dere ved min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...